Модуль 1 Причинно-наслідкові зв'язки у продажу Етапи роботи із клієнтами. Стратегія та тактика продажу: залучення нових клієнтів, додатковий продаж існуючим клієнтам. Продажі, орієнтовані на товар і П…
Структура формирование первого впечатления.Невербальная коммуникация (язык тела, мета-сообщение).Чувствительность ко лжи.Практика лидерства в переговорном процессе.Как не быть жертвой в сложных жизнен…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Можливості для вдосконалення Управління власною поведінкою на переговорах Етапи переговорів, орієнтованих на клієнта Процес самовдосконалення продавця Досягнення домовленості про зустріч за телефоном…
1. Основи бізнес-психології Психологічні відмінності людей з цілого ряду атрибутів, включаючи їх особистість, цінності, сприйняття та емоції Мотиваційні характеристики людей та стимулюючі ефекти бізне…
Особа співробітника, який працює зі стягненням. Чинники, що впливають на ефективний сollection Дослідження власних обмежуючих упереджень учасників щодо стягнення заборгованості. Кому віддають гроші на…
Основи візуалізації. Психологія сприйняття інформації. Закони інформаційної графіки. Як краще уявити великий обсяг інформації. Найкращі способи відображення структурної інформації. Використання емоцій…
Видео ролик (кратко о подходе): https://youtu.be/jATttyjImhk Проект ARMS Academy состоит из коротких модулей на базе 3 лицензионных программ: навыки переговоров от Scotwork,Великобритания, с 1975, www…
Людина як споживач — система цінностей, види та об'єкти бажань та об'єкти продажу, стереотипи поведінки, розуміння мотивів Жорсткі переговори - визначення, діагностика індивідуальних особливостей спри…
Все те, що може допомогти у житті на кожному кроці. Розвинена мова, риторика, керування спiлкуванням як інструментом. Комунікація, переконання, Ораторські навички, заняття в Одесi. Структура курсу (ба…
Міфи о приниципових переговорах: які ситуації та завдання можа вирішувати за допомогою гарвардської моделі. Вплив позицій та інтересів на перебіг перемовин. Виявлення інтересів другої сторони. Інформа…
Введение. Продажи: технология или искусство. Составляющие продажи. Процесс продажи. Как обеспечить позитивный настрой клиентаЭффективное начало встречи, создания атмосферы доверия, создание первоначал…
Ефективний закупівельник, хто він і як ним стати? Визначення внутрішніх особистісних факторів (комплекси, стереотипи, установки), що заважають ефективній роботі у закупівлях Ефективна взаємодія відділ…
Как убеждать пациента Каквыстраивать коммуникацию с пациентом правильно Действенный алгоритм приветствия и прощания с пациентом Ключевые правила коммуникации с пациентом Как создавать ценность своих у…
Гра "Ідеальна риболовля" розрахована на відпрацювання в безпечних умовах ефективних моделей комунікації продавців зі своїми клієнтами на реальних кейсах за допомогою технології продажу SPIN. Гра, яка…