1. Визначення типу клієнта Сегментація клієнтів Типологія DISC. Визначення типу клієнта Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта Підготовка портретів кліє…
1. Особисті якості у переговорах Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника; Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати; Емоційна компетентність; О…
Модульна програма 1.5 + 1 = 2.5 дня. Частина 1: Переговори від scotwork (1.5 дня) 3 цикли "Структура переговорів + бізнес кейс + розбір" Частина 2: Вплив + комунікації у конфлікті + емоції (1 день) мо…
Програма тренінгу "Продажі в умовах змін" у м. Львові Дати -23 та 30 листопада ( 11.00 -18.00 год) - 2 модулі навчання Програма навчання ( перший модуль ) - 23 листопада ( 11.00- 18.00 год) Модуль № 1…
24.11.2024 — 25.11.2024Київвул. Бульварно-Кудрявська, 49/13, м. КиївНаступні місця та дати
Одна чи дві години в атмосфері школи, спілкування з нашими тренерами та адміністраторами дасть вам можливість відчути - чи ваше це місце? Чи хочеться повернутися сюди та довіритися саме цій команді? П…
З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів. Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво. Чи успішний ви переговорник? Досвід ведення переговорів — п…