Go Business
бізнес-практикум

Ділові комунікації в компанії





Цільова аудиторія

Менеджери та фахівці всіх рівнів управління, персонал організації.

Ціль заходу

Суттєво покращити взаємодію та командні результати через системний розвиток ділових комунікацій в організації.

Програма

Модуль 1. Основи ділової комунікації. Комунікативні стилі.

  • Що таке ефективна комунікація, основні засади ефективних ділових комунікацій.
  • Комунікації усередині компанії. Особливості комунікацій униз, вгору, з колегами.
  • Практика: вправи, що дозволяють учасникам дізнатися про свій стиль, дискусія про використання різних стилів у різних ситуаціях, корекція стилів

Модуль 2. Створення довіри як основний елемент комунікації

  • що таке довірча комунікація;
  • модель «4 рота та 4 вуха» – як ми трактуємо почуте?
  • навички встановлення та підтримки контакту;
  • невербальні комунікації: як мовою жестів «розмовляти» з людьми і «читати» їхні думки;
  • навички активного слухання: як слухати, щоб чути та розуміти.
  • Практика: відпрацювання/тренування умінь та навичок встановлення контакту, невербальних комунікацій, активного слухання.

Модуль 3. Запитання як головний інструмент комунікації

  • мотивуючі та демотивуючі питання;
  • алгоритми постановки питань.
  • Воронка запитань
  • Практика: відпрацювання технік задання питань у різних ситуаціях.

Модуль 4.  Емоційний інтелект та комунікації

  • що таке EQ та який вплив він надає на якість комунікацій;
  • як керувати власними емоціями у комунікації;
  • як керувати емоціями співрозмовника;
  • як нарощувати свій EQ
  • Практика: відпрацювання навички управління власними емоціями у «важкій» розмові, відпрацювання навички управління емоціями співрозмовника.

Модуль 5. Технології переконання  та просування своїх ідей

  • що таке аргументація;
  • види аргументації: раціональна та емоційна;
  • типи аргументів, правило використання
  • «Матриця аргументів»
  • Практика: відпрацювання навички аргументації; гра «Виступай та переконуй».

Модуль 6. Ефективний зворотний зв'язок

  • види зворотного зв'язку;
  • правила позитивного зворотного зв'язку;
  • алгоритм конструктивної критики
  • Практика: тренування мотивуючого зворотного зв'язку.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIВиробництво, промисловiстьВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.