
Ділові комунікації в компанії
- 12 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери та фахівці всіх рівнів управління, персонал організації.
Ціль заходу
Суттєво покращити взаємодію та командні результати через системний розвиток ділових комунікацій в організації.
Програма
Модуль 1. Основи ділової комунікації. Комунікативні стилі.
- Що таке ефективна комунікація, основні засади ефективних ділових комунікацій.
- Комунікації усередині компанії. Особливості комунікацій униз, вгору, з колегами.
- Практика: вправи, що дозволяють учасникам дізнатися про свій стиль, дискусія про використання різних стилів у різних ситуаціях, корекція стилів
Модуль 2. Створення довіри як основний елемент комунікації
- що таке довірча комунікація;
- модель «4 рота та 4 вуха» – як ми трактуємо почуте?
- навички встановлення та підтримки контакту;
- невербальні комунікації: як мовою жестів «розмовляти» з людьми і «читати» їхні думки;
- навички активного слухання: як слухати, щоб чути та розуміти.
- Практика: відпрацювання/тренування умінь та навичок встановлення контакту, невербальних комунікацій, активного слухання.
Модуль 3. Запитання як головний інструмент комунікації
- мотивуючі та демотивуючі питання;
- алгоритми постановки питань.
- Воронка запитань
- Практика: відпрацювання технік задання питань у різних ситуаціях.
Модуль 4. Емоційний інтелект та комунікації
- що таке EQ та який вплив він надає на якість комунікацій;
- як керувати власними емоціями у комунікації;
- як керувати емоціями співрозмовника;
- як нарощувати свій EQ
- Практика: відпрацювання навички управління власними емоціями у «важкій» розмові, відпрацювання навички управління емоціями співрозмовника.
Модуль 5. Технології переконання та просування своїх ідей
- що таке аргументація;
- види аргументації: раціональна та емоційна;
- типи аргументів, правило використання
- «Матриця аргументів»
- Практика: відпрацювання навички аргументації; гра «Виступай та переконуй».
Модуль 6. Ефективний зворотний зв'язок
- види зворотного зв'язку;
- правила позитивного зворотного зв'язку;
- алгоритм конструктивної критики
- Практика: тренування мотивуючого зворотного зв'язку.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIВиробництво, промисловiстьВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.