Відкриті тренінги
онлайн-курс

Product manager initiation



  • 9990 грн -20%
  • При оплаті до 31.08.2024: – 20% від вартості. Тобто 1998 грн. економії і ціна = 7992 грн. Вартість Методичного Робочого Зошита Курсу 650 грн. Оплата за навчання поділяється на 2 транші: 50% ціни оплачується до навчання. + 50% вартості до 6 заняття


  • Онлайн
    17.09.2024, початок о 19:30
    20.09.2024, початок о 19:30
    24.09.2024, початок о 19:30
    27.09.2024, початок о 19:30
    01.10.2024, початок о 19:30
    04.10.2024, початок о 19:30
    08.10.2024, початок о 19:30
    11.10.2024, початок о 19:30
    15.10.202418.10.2024, початок о 19:30
    18.10.2024, початок о 19:30


Цільова аудиторія

  • Медичні представники, які хочуть стати продакт-менеджерами.
  • Діючі продакт-менеджери та бренд-менеджери, які мають невеликий досвід роботи (Junior продакт-менеджери).
  • Фахівці з вищою медичною або фармацевтичною освітою, які хочуть розвиватися у напрямку фармацевтичного маркетингу.
  • Співробітники не маркетингових підрозділів фармацевтичних компаній, які хочуть розвиватися та розуміти першопричини маркетингової діяльності, пройшовши базову підготовку з сучасного фармацевтичного маркетингу.
  • Керівники підрозділів маркетингу та просування фармацевтичних компаній, які хочуть контролювати підготовку своїх підлеглих та впровадження вивченого.

Ціль заходу

ОСНОВНІ ПРАКТИЧНІ ЦІЛІ НАВЧАННЯ

  1. Ввести учасників навчання у професію «продакт-менеджер» і розуміння принципів діяльності в фармацевтичному маркетингу.
  2. Вивчити зв’язок маркетингових теорій із прикладним характером їх використання у фармацевтичному маркетингу.
  3. Навчити учасників навчання практично використовувати маркетингові інструменти.
  4. Забезпечити підготовку кожним учасником Курсової роботи: Маркетинговий план на продукт.

Програма

Заняття 1. 10 вересня 2024, 19:30 – 21:30

  • Маркетинг: від історії до сьогодення. Чому маркетинг – це система.
  • Еволюція маркетингу: маркетинг 1.0. /2.0. /3.0. /4.0. – культура, ролі, функції.
  • Відмінності ринків В2В – В2С та специфіка фармацевтичного бізнесу.
  • Сучасні концепти маркетингу: Outside-in, Додана цінність.

Заняття 2. 13 вересня 2024, 19:30 – 21:30

  • Сучасні концепти маркетингу: Стратегії Push – Pull – Prescribe (РРР), Маркетинг-мікс, Маркетинг відносин.
  • Завдання підрозділів фармацевтичної компанії.
  • Ролі маркетингу та ролі продакт-менеджера в компанії.
  • За які процеси відповідають маркетологи у фармацевтичних компаніях.
  • 7 важливих питань для маркетолога по Сету Годіну.
  • План із запуску нових продуктів: лонч-план.
  • Структура, процес та шаблон розробки маркетингового плану на продукт.

Заняття 3. 17 вересня 2024, 19:30 – 21:30

  • Що таке маркетингове середовище.
  • Навіщо потрібна аналітика та як використовувати методи аналізу фармацевтичного ринку.
  • Інструменти зовнішнього аналізу: оцінка розмірів та темпів зростання ринку продукту, вибір сегменту ринку для продукту, аналіз конкурентного середовища, визначення основних трендів серед споживачів.

Заняття 4. 20 вересня 2024, 19:30 – 21:30

  • Інструменти внутрішнього аналізу: життєвий цикл продукту, аналіз власних продажів, крива інновацій.
  • SWOT аналіз та ключові фактори успіху продукту.
  • Процес розробтки SWOT аналіза.

Заняття 5. 24 вересня 2024, 19:30 – 21:30

  • Процеси STP: Сегментація, Таргетинг, Позиціювання.
  • Клієнтська та продуктова сегментації. Відмінності та особливості.
  • Продуктова сегментація. Карти потоку пацієнтів та призначення лікарів.
  • Чому STP – серце успішної стратегії та процвітання бізнесу.

Заняття 6. 27 вересня 2024, 19:30 – 21:30

  • Стратегії для різних сегментів фармацевтичного ринку (Rx, ОТС, БАД).
  • Зміна сучасного споживача. Що таке коммодитизація.
  • Розробка Унікальної Торгової Пропозиції (УТП). Техніки розробки і приклади.
  • Адаптація ключового повідомлення для різних цільових груп.
  • Від товару до бренду. Брендинг: архітектура та територія бренду.

Заняття 7. 1 жовтня 2024, 19:30 – 21:30

  • Засоби та види комунікацій з клієнтами та споживачами.
  • Інтегровані маркетингові комунікації. Використання стратегій Push – Pull – Prescribe. Типи медичних торгових візитів. Етапи роботи зовнішньої служби фармацевтичної компанії у ЛПЗ та аптеках.
  • Методи просування продукту: ATL, BTL, PR, трейд-маркетинг, діджитал маркетинг.

Заняття 8. 4 жовтня 2024, 19:30 – 21:30

  • Як правильно працювати з рекламними агенціями.
  • Створення брифу. Приклади брифів
  • Медіа-планування для ОТС та Rx препаратів.
  • Найкращі рекламні ролики.
  • Кращі промоційні кампанії для препаратів Rx.

Заняття 9. 8 жовтня 2024, 19:30 – 21:30

  • Маркетингові кампанії. Види та зміст кампаній. План, бюджет та KPI маркетингової кампанії.
  • Основи цінової політики: ціна vs цінність. Бюджетування у продуктовому маркетингу.
  • Контроль маржинального прибутку. P@L аналіз.

Заняття 10. 11 жовтня 2024, 19:30 – 21:30

  • Підготовка необхідного інструментарію для продажу: підготовка маркетингових матеріалів (промо-матеріали), внутрішні та зовнішні презентації (приклади), навчання за продуктами на цикловому мітингу.
  • Campaign book: що це таке, шаблони, структура, приклади.

Заняття 11. 15 жовтня 2024, 19:30 – 21:30

  • Розробка нового продукту: що потрібно знати, процес розробки.
  • Розвиток компетенцій продакт-менеджера.
  • Ефективність роботи продакт-менеджера.
  • KPI продакт-менеджера.

Заняття 12. 18 жовтня 2024, 19:30 – 21:30

  • Консолідація навчання.
  • Захист учасниками навчання Курсових робіт.

Додаткова інформація

Реєстрація: https://forms.gle/QNqiLx4UGSxvUev76

Найважливіші результати навчання

  • 100% зміна мислення – на маркетинг-та клієнт ориентовані підходи.
  • 100% збільшення знань про сучасні концепції маркетингу і фарм.маркетингу, та розуміння діяльності продакт-менеджера фармацевтичної компанії.
  • Отримання практичних навичок управління продуктами в фарм. маркетингу.
  • Отримання відповідей на свої запитання: «Що робити?», «Як робити?», «Коли починати?»
  • Отримання можливостей та мотивації для особистого, професійного та кар’єрного зростання.
  • Отримання готового інструментарію: шаблонів для професійного розвитку та використання в галузі фармацевтичного маркетингу.

Методи навчання

  • Тестування по чек-листам (перед навчанням, під час навчання, після навчання).
  • Відео-кейси.
  • Ділові ігри.
  • Мозкові штурми.
  • Лекції з підсилюючими вправами відповідно до навчальної програми.
  • Після кожного заняття надаються домашні завдання, згідно вивчених маркетингових інструментів та підготовку Курсової роботи: маркетингового плану на продукт, використовуючи готові професійні шаблони. На наступних заняттях відбувається аналіз домашніх завдань. На фінальному занятті кожен учасник презентує свою Курсову роботу.
  • Розбори кейсів з фармацевтичної галузі та інших галузей.
  • Дискусії з питань розвитку продакт-менеджера і маркетингу фармацевтичних компаній.
  • Синемалогія: після індивідуального перегляду проводиться груповий аналіз х/ф.
  • Індивідуальна робота учасників з робочими шаблонами продакт-менеджера.
  • Індивідуальна робота учасників з «Робочим зошитом продакт-менеджера».

Організаційні питання

  • Вартість навчання: 9990 грн. + Вартість Методичного Робочого Зошита Курсу 650 грн.
  • При оплаті до 31.08.2024: – 20% від вартості. Тобто 1998 грн. економії і ціна = 7992 грн.
  • Оплата за навчання поділяється на 2 транші: 50% ціни оплачується перед навчанням.
  • 50% вартості навчання, що залишилися, повинні бути оплачені до 6-го заняття.

Що входить у вартість

  • 12 онлайн зайнять (24 години навчання у живих комунікаціях тренер: учасники навчання, навчання по відео-лекціям у записі не проводиться!).
  • Після кожного заняття учасникам надаються домашні завдання, спрямовані на відпрацювання вивченого та підготовку Курсової роботи (маркетингового плану на продукт). Учасники виконують домашні завдання, тренер проводить аудит. На наступних заняттях тренер разом із групою аналізує домашні завдання учасників.
  • Індивідуальні консультації тренера по домашнім завданням, робочих питаннях та особистісному розвитку.
  • Унікальний кольоровий методичний «Робочий зошит» надається у друкованому вигляді, формат А4: 100 сторінок з теоретичним матеріалом, бізнес-кейсами, вправами, робочими шаблонами та глосарієм. «Робочий зошит» застосовується для навчання та корисний у практичній діяльності продакт-менеджера фарм. компанії.
  • Тестування учасників по чек-листам (до навчання, під час та після навчання).
  • Доступ до закритої спільноти курсу, де обговорюються інструменти розвитку продакт-менеджерів, найкращі практики та проблемні ситуації, робота з шаблонами та лайфхаками.
  • Синемалогія: після індивідуального перегляду, на занятті проводиться груповий аналіз х/ф з менеджменту.

Реєстрація: https://forms.gle/QNqiLx4UGSxvUev76

Для навчання використовується платформа ZOOM.

Перед кожним заняттям надсилається посилання на вхід.

Учасники навчання отримують іменний сертифікат від Pharma Marketing Academy при

виконанні не менше 80% домашніх завдань та всіх тестів (до, під час, після навчання).

Автор та ведучий курсу: Альона Романовська, магістр маркетингу, експерт-консультант з сучасного фармацевтичного маркетингу та управління, директор-засновник Pharma Marketing Academy та Фармацевтичної Асоціації Lege Artis. Телеграм/вайбер/вотсап тренера: [відкрити контакти]+49-171-267-3838. E-mail: [відкрити контакти][email protected]

Група Pharma Marketing Academy в Фейсбук Сторінка PharmaLegeArtis в Фейсбук


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRМенеджмент, управління, KPIМедицина, фармацевтика