Дизайн-мислення у бізнесі. Прикладні інструменти та технології
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Майстерня для всіх, хто планує освоїти метод дизайн-мислення для розробки нових продуктів та послуг, організаційного та командного розвитку, а також навчання персоналу.
Програма
Ключові етапи дизайн-мислення: методологія та підходи.
Фаза дизайн-мислення " Емпатія ". Як розпізнати ключові потреби клієнтів7
- Секрети успішного інтерв'ю з користувачем.
- Робота з "картками інсайтів ".
- Складання портрета "Ключової персони користування".
- Прийоми візуалізації "Ключової персони".
Вивчення та відпрацювання методів: «Карта стейкхолдерів », «Що? Як? Чому?», «Експрес-інтерв'ю», «П'ять Чому», «Картка емпатії », «Персона»
Фаза дизайн-мислення "Фокус". Як отримати список інсайтів та сформулювати завдання для майбутнього інноваційного рішення?
- Формування "поля смислів".
- Упорядкування кластерів потреб.
- Типологія проблем очима користувача.
- Робота з "неявним знанням" споживача.
- Формулювання The Best Problem To Solve.
Фокусування на проблемах: збір досліджень - карта емпатії , Customer Journey map , HMW / POV
Вивчення та відпрацювання методів: «Наповнення простору», «Угруповання», «Двовимірні матриці», «Сходи потреб», «Маршрут користувача»
Фаза дизайн-мислення "Рішення". Як отримати великий набір можливих розв'язків сформульованої задачі?
- Принципи проведення мозкових штурмів у дизайн-мисленні.
- Пошук рішення на поставлене завдання.
- Фіналізація : презентації результатів роботи учасників.
- Q&A.
Вивчення та відпрацювання методів: «Фокальних об'єктів», «Номінальних груп», інші техніки
Фаза дизайн-мислення "Розробка".
- Етап прототипування : як створити прототипи інноваційного рішення?
Вивчення та відпрацювання методів: « Розкадрування », «Рольова гра», « Прототипування »
- Етап тестування: як мінімізувати ризик провалу інноваційного рішення?
Вивчення та відпрацювання методів: «Тестування з користувачем», «Матриця тестування»
- Етап сторітлінг : як надихнути знайденим рішенням інших людей?
Правила, сценарії та прийоми сторителлінгу : вивчення та відпрацювання
Завершення майстер-класу. Після завершення в учасників залишиться.
- Індивідуально опрацьований матеріал "Базова формула дизайн-мислення".
- Уявлення про процеси дизайн-мислення.
- Безліч нових ідей того, як перетворити клієнтський досвід своєї організації на трансформуючий і незабутній.
залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Якби у мене була всього година на вирішення життєво важливої проблеми,
я витратив би 55 хвилин на визначення суті питання,
а решта 5 — на пошук вирішення" Альберт Ейнштейн
Дизайн-мислення цінується за те, що в ході роботи вдається уточнити і кардинально переформулювати спочатку поставлене завдання, відкриваючи тим самим дорогу принципово новим рішенням.
В основі практикуму – інструмент, що дозволяє відпрацювати такі основні елементи дизайн-мислення, як Ключова персона, Ключова потреба, Ключова постановка задачі за формою "Як ми можемо допомогти…". Це дозволяє структурувати розрізнену користувальницьку інформацію, тримати у фокусі уваги потрібні компоненти і ефективно формулювати "Найкраще завдання користувача".
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.