Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
1. Визначення типу клієнта Сегментація клієнтів Типологія DISC. Визначення типу клієнта Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта Підготовка портретів кліє…
Корпоративні стандарти обслуговування клієнтів Навіщо потрібні стандарти обслуговування клієнтів? Приклади стандартів, що базуються на потребах клієнтів Чотири рівні обслуговування клієнтів Оцінка зад…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Що таке успішна мовна комунікація? У чому можна виміряти її успіх? Цілі мовної діяльності Ораторська майстерність та влада Секрети успішної взаємодії зі слухачами Як встановити контакт з аудиторією Пр…