онлайн-курс

Ініціація у професію продакт-менеджера



  • 18500 грн -30%
  • При передоплаті до 30.11.24 – 30% вартості. Тобто, Ви отримаєте 5550 грн. економії і вартість навчання складе 12 950 грн. Розподіл оплати на 2 транші: 50% ціни передооплата, залишок повинен бути сплачений до 7-го заняття


  • Онлайн
    17.01.2025, початок о 19:30
    21.01.2025, початок о 19:30
    24.01.2025, початок о 19:30
    28.01.2025, початок о 19:30
    31.01.2025, початок о 19:30
    07.02.2025, початок о 19:30
    11.02.2025, початок о 19:30
    14.02.2025, початок о 19:30
    18.02.2025, початок о 19:30
    21.02.2025, початок о 19:30
    28.02.2025, початок о 19:30
    04.03.2025, початок о 19:30
    07.03.2025, початок о 19:30
    14.03.2025, початок о 19:30


Цільова аудиторія

Для кого рекомендується навчання

  • Медичні представники, які хочуть стати продакт-менеджерами.
  • Діючі продакт-менеджери та бренд-менеджери, які мають невеликий досвід роботи (Junior продакт-менеджери).
  • Фахівці з вищою медичною або фармацевтичною освітою, які хочуть розвиватися у напрямку фармацевтичного маркетингу.
  • Співробітники не маркетингових підрозділів фармацевтичних компаній, які хочуть розвиватися та розуміти першопричини маркетингової діяльності, пройшовши базову підготовку з сучасного фармацевтичного маркетингу.
  • Керівники підрозділів маркетингу фармацевтичних компаній, які бажають якісної підготовки співробітників і впровадження вивченого.

Ціль заходу

Практичні цілі навчання

  1. Ввести учасників навчання у професію «продакт-менеджер» і розуміння принципів діяльності в фармацевтичному маркетингу.
  2. Вивчити зв’язок маркетингових теорій із прикладним характером їх використання у фармацевтичному маркетингу.
  3. Навчити учасників навчання практично використовувати маркетингові інструменти.
  4. Забезпечити підготовку кожним учасником навчання Проекту Маркетингового плану на препарат.

Програма

  • Чому продакт-менеджерам має бути притаманний Гелікоптерний погляд.
  • Маркетинг: від історії до сьогодення. Чому маркетинг – це система.
  • Еволюція маркетингу: маркетинг 1.0. /2.0. /3.0. /4.0. – культура, ролі, функції.
  • Відмінності ринків В2В – В2С та специфіка фармацевтичного бізнесу.
  • Клієнто-центрична організація: основні характеристики.
  • Ключові концепти маркетингу: Outside-in, Додана цінність, Стратегії Push – Pull – Prescribe (РРР), Маркетинг-мікс, Маркетинг відносин.
  • Завдання підрозділів фармацевтичної компанії. Ролі маркетингу та ролі продакт-менеджерів в компанії.
  • За які процеси відповідають продакт-менеджери у компаніях. Розподіл зон відповідальності.
  • 7 важливих питань для маркетолога по Сету Годіну.
  • Види маркетингових планів. План із запуску нових продуктів: лонч-план.
  • Процес розробки маркетингового плану. Шаблон та структура маркетингового плану.
  • Що таке маркетингове середовище.
  • Навіщо потрібна аналітика та як використовувати методи аналізу фармацевтичного ринку.
  • Інструменти зовнішнього аналізу: оцінка розмірів та темпів зростання ринку продукту, вибір сегменту ринку для продукту, аналіз конкурентного середовища, визначення основних трендів серед споживачів.
  • АТС класифікація як стандарт аналітичної роботи.
  • З чого складається шаблон аналітики конкурентів. Прямі і непрямі конкуренти.
  • Інструменти внутрішнього аналізу: життєвий цикл продукту, аналіз продажів, крива інновацій.
  • SWOT аналіз та ключові фактори успіху продукту.Процес розробки SWOT аналізу.
  • Процеси STP: Сегментація, Таргетинг, Позиціювання.
  • Клієнтська та продуктова сегментації. Відмінності, особливості, призначення.
  • Продуктова сегментація. Карти потоку пацієнтів та призначення лікарів.
  • Чому STP – серце успішної стратегії та процвітання бізнесу.
  • Зміна сучасного споживача. Що таке коммодитизація.
  • Розробка Унікальної Торгової Пропозиції (УТП). Техніки розробки і приклади.
  • Адаптація ключового повідомлення для різних цільових груп.
  • Від товару до бренду. Брендинг: архітектура та територія бренду.
  • Засоби та види комунікацій з клієнтами та споживачами.
  • Інтегровані маркетингові комунікації. Використання стратегій Push – Pull – Prescribe.
  • Етапи роботи зовнішньої служби фармацевтичної компанії у ЛПЗ та аптеках. Типи медичних торгових візитів.
  • Методи просування продукту: ATL, BTL, PR, трейд-маркетинг, діджитал маркетинг.
  • Промоційний мікс.
  • Як правильно працювати з рекламними агенціями.
  • Створення брифу. Приклади брифів
  • Медіа-планування для ОТС та Rx препаратів.
  • Найкращі рекламні ролики.
  • Кращі промоційні кампанії для ОТС та Rx препаратів.
  • Маркетингові кампанії. Види та зміст кампаній.
  • План, бюджет та KPI маркетингової кампанії.
  • Основи цінової політики: ціна vs цінність.
  • Контроль маржинального прибутку. P@L аналіз.
  • Підготовка необхідного інструментарію для продажів.
  • Підготовка промоційних матеріалів, внутрішніх та зовнішніх презентацій.
  • Навчання за продуктами на цикловому мітингу.
  • Campaign book: що це таке, шаблони, структура, приклади.
  • Розробка нового продукту: що потрібно знати, процес і процедури розробки.
  • Стратегії для різних сегментів фармацевтичного ринку (Rx, ОТС, БАД).
  • Взаємодія продакт-менеджера з іншими службами організації. Вирівнювання з продажами.
  • Розвиток компетенцій продакт-менеджера.
  • Ефективність роботи продакт-менеджера.
  • Бюджетування і приклади бюджетів.
  • KPI продакт-менеджера.
  • Інтеграція навчання. Захист учасниками навчання маркетингових планів на препарат. Зворотній зв'язок і рекомендації.

Додаткова інформація

Реєстрація на навчання: https://forms.gle/Dvz8iMdy4hLPmx6u9

Для навчання використовується платформа ZOOM. Перед кожним заняттям надсилається посилання на вхід.

Про курс

Онлайн-курс «Ініціація у професію продакт-менеджера» – це базова підготовка з практичного фармацевтичного маркетингу: 14 онлайн занять по 2 години з лекціями та підсилюючими вправами, 13 домашніх завдань в професійних шаблонах, feedbacks домашніх завдань, практична робота над реальним Проектом маркетингового плану по препарату, синемалогія, доступ до закритої групи з обміну досвідом і інформацією, електронними книгами, кращими практиками та інструментами розвитку продакт-менеджера. Учасники навчання забезпечуються «Робочим зошитом продакт-менеджера», в якому систематизована і структурована теорія і практика сучасного маркетингу для цілей і потреб фармацевтичних компаній. «Робочий зошит продакт-менеджера» застосовується для навчання та буде корисний у практичній діяльності продакт-менеджера фармацевтичної компанії.

Онлайн-курс «Ініціація у професію продакт-менеджера» – це 2 місяці навчання у живих комунікаціях тренер: учасники навчання. Навчання по відео-лекціям у записі не проводиться. Відео-записів навчання для подальшого використання учасниками не надається.

Курс «Ініціація у професію продакт-менеджера» проводить Pharma Marketing Academy, заснована в 2012 році. За ці роки Pharma Marketing Academy розроблені авторські підходи в навчанні, створений методичний та кейсовий матеріал для навчання, бібліотека глосарію, які постійно поповнюються. Навчання на курсі «Ініціація у професію продакт-менеджера» проходить за Бізнес-кейсом по виведенню на ринок фармацевтичного препарату. В процесі навчання учасники працюють над реальним Проектом маркетингового плану по продукту. По закінченню навчання кожен учасник захищає свій маркетинговий план.

На відміну від інших, навчання у Pharma Marketing Academy дає системні та глибокі знання і практичні навички, які Ви зможете відразу ж використовувати для роботи на посаді продакт-менеджера. Програма навчання реалізується step by step, від глибокого розуміння сучасних концептів і трендів маркетингу ми йдемо до прикладних технологій і вчимо їх застосовувати у фармацевтичній галузі.

Учасники навчання отримують іменний сертифікат від Pharma Marketing Academy при виконанні не менше 80% домашніх завдань та всіх тестів (до, під час, після навчання).

Результати навчання

  • 100% зміна мислення – на маркетинг-та клієнт ориентовані підходи.
  • 100% збільшення знань про концепції маркетингу і фармацевтичного маркетингу, та розуміння діяльності продакт-менеджера.
  • Отримання практичних навичок управління продуктами в фармацевтичному маркетингу.
  • Отримання відповідей на свої запитання: «Що робити?», «Як робити?», «Коли починати?»
  • Отримання можливостей та мотивації для особистого, професійного та кар’єрного зростання.
  • Отримання готового інструментарію: шаблонів для професійного розвитку та використання в галузі фармацевтичного маркетингу.

Методи навчання

  • Тестування по чек-листам (перед навчанням, під час навчання, після навчання).
  • На кожному занятті проходять міні-лекції з підсилюючими вправами відповідно до навчальної програми.
  • Після кожного заняття надаються домашні завдання, використовуючи готові професійні шаблони. Домашні завдання спрямовані на відпрацювання вивченого матеріалу та підготовку Проекту маркетингового плану на препарат.
  • Мозкові штурми.
  • Розбори кейсів з фармацевтичної галузі та інших галузей. Відео-кейси. Розбір рекламних роліків.
  • Дискусії з питань розвитку продакт-менеджера і маркетингу фармацевтичних компаній.
  • Синемалогія: після перегляду проводиться груповий аналіз х/ф.
  • Індивідуальна робота учасників з робочими шаблонами продакт-менеджера.
  • Індивідуальна робота учасників з «Робочим зошитом продакт-менеджера», кольоровий друк формату А4, 100 сторінок з теоретичним матеріалом, бізнес-кейсами, вправами, робочими шаблонами та глосарієм.
  • Індивідуальні консультації тренера по домашнім завданням, робочих питаннях та особистісному розвитку.
  • Коммунікації в закритій спільноті курсу з обміну досвідом і інформацією, електронними книгами, де обговорюються інструменти розвитку продакт-менеджерів, найкращі практики і лайфхаки та проблемні ситуації.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRМедицина, фармацевтикаУправління персоналом, адаптація та розвиток