Корпоративні тренінги
Mercury рrofessional
тренінг

Ведення комерційних переговорів




Цільова аудиторія

Учасники:

  • Зможуть більш ефективно досягати необхідних рішень на переговорах
  • Набудуть великої впевненості при проведенні складних переговорів

Компанія:

  • Підвищить рівень продажів

Програма

Можливості для вдосконалення

  • Управління власною поведінкою на переговорах
  • Етапи переговорів, орієнтованих на клієнта
  • Процес самовдосконалення продавця

Досягнення домовленості про зустріч за телефоном

  • Подолання типових заперечень секретарів
  • «Продажа» зустрічі особі, яка приймає рішення

Підготовка до результативних переговорів

  • Бажана, максимальна та мінімальна цілі переговорів
  • Упорядкування «матриці» переговорів
  • Аналіз факторів, що наближають і віддаляють від мети переговорів

Орієнтація на клієнта

  • Ключові відносини, що визначають успіх переговорів
  • Управління своїм ставленням у різних ситуаціях на переговорах
  • Застосування техніки питань виявлення потреб і мотивів прийняття рішення клієнта
  • Метод активного слухання
  • Подання аргументів, виходячи з мотивації і пріоритетів конкретного клієнта

Складні ситуації під час переговорів

  • Захист чи напад? Чергування різних стратегій ведення переговорів
  • Яка суть заперечень? Робота з розумними, емоційними та тактичними запереченнями клієнтів
  • Успішне ведення переговорів із групою вирішальних осіб
  • Використання різних тактик підведення клієнта до рішення
  • Застосування методів ведення переговорів у конкретних ситуаціях

Додаткова інформація

  • 4МАТ-система: технологія навчання за допомогою моделі В. McCarthy заснована на розгляді чотирьох питань: «Що це?», «Чому важливо?», «Як застосовувати?», «Як адаптувати?»
  • Активне навчання з міні-лекціями (теоретична основа); груповими обговореннями; аналіз ситуацій учасників тренінгу.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПереговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.