
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів
- 8 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг призначений для менеджерів з продажу, торгових представників, продавців, консультантів, супервайзерів, керівників відділів продажів та інших співробітників компанії, які професійно займаються пошуком та залученням клієнтів. А також для тих, хто планує працювати у продажах
Ціль заходу
- Збільшення обсягу продажу вашої компанії;
- Зміна ставлення співробітників вашої компанії до процесу продажу та підвищення їх професіоналізму;
- Аналіз існуючої в компанії системи продажів, визначення слабких місць та незадіяних резервів;
- Удосконалення системи пошуку та розвитку клієнтів;
- Поліпшення розуміння потреб ваших клієнтів.
Програма
Основні тематичні блоки:
Корпоративні стандарти продажу. Ефективна робота з наповнення і пропрацювання клієнтської бази.
- Аналіз процесу спілкування з клієнтами
- Управління циклом продажів
- Корпоративний стандарт процесу продажу
- Етапи та кроки активних продажів
- Сегментація клієнтів
- Забезпечення обсягів продажу
- Воронка продажів
- Принцип "червоних мундирів"
- структура комерційної пропозиції, що продає
- Стратегії утримання клієнтів та підвищення їх цінності для компанії
Ефективні комунікації з клієнтами – встановлення контакту, залучення і утримання клієнтів.
- правила ефективної взаємодії з клієнтами
- типологія психологічних типів клієнтів та принципи роботи з кожним з них
- спонукальні мотиви та робота з клієнтом залежно від його спонукальних мотивів
- Вправа "Спонукальні мотиви"
- асертивні комунікації
- Види впливу у комунікаціях:
- факти та спотворення
- способи маніпуляції у переговорах та спілкуванні з клієнтами
- 16 законів переконання
- трикутник АРО - залучення до продажу
- Шкала емоцій
- Визначення емоційного тону
- Техніки підстроювання
- "Управляючі програми людини та класифікація ключових звичок мислення"
Контакт за телефоном - перший крок до отримання контракту.
- Відмінності телефонної розмови від особистої розмови, переваги та недоліки спілкування телефоном
- Як зацікавити клієнта по телефону та призначити зустріч
- Фактори, що підвищують напругу у розмові
- способи залучити клієнта до розмови та призначити зустріч
- Технологія проходу через секретаря та "факс нагору"
- Робота із запереченнями по телефону.
- Принцип "відчинених дверей"
- Інформаційні приводи для дзвінка клієнту з метою нагадати про себе та свою компанію
Визначення потреб - ключ до успішної презентації.
- класифікація потреб
- 16 основних потреб, які керують людьми
- Потреби - цінності - критерії
- техніки визначення потреб
- Альтернативне просування
- "Воронки" питань
- Чарівні питання
- Техніка виявлення проблеми
- Техніка "СПІН"
- Правила опитування та фільтри сприйняття.
- Факти та інтерпретації
- Презентація та переговори щодо рішення
- Що купує клієнт. Формула товару
- Етапи побудови ефективної презентації
- Відпрацювання методики презентації вигод товару/співпраці
Робота з запереченнями і вихід з "глухого кута" у переговорах.
- Раціональні та емоційні заперечення та принципи роботи з ними
- Виявлення прихованих заперечень
- Перехоплення ініціативи у переговорах
- правила та прийоми роботи із запереченнями. Питання для виловлювання заперечень
- Як протистояти хитрощам і прихованим цілям співрозмовника
- причини запиту знижки.
- Набір технік по роботі зі знижкою
- Як виходити з глухого кута в переговорах
- Набір технік завершення угоди.
- Коли укладати угоду, невербальні сигнали готовності до покупки
- Найбільш небезпечні помилки під час укладання угоди
- Як вивести клієнта з маятника "так-ні" і ухвалити остаточне рішення про покупку
- робота з відмовами.
Післяпродажний сервіс та супровід.
- Чому компанії втрачають клієнтів, фактори утримання клієнтів
- Підстроювання до майбутнього. Супровід угоди. VIP-супровід
- Післяпродажний сервіс та ідеологія супроводу. Робота з постійними клієнтами.
- Методи утримання клієнтів.
Додаткова інформація
Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
Вартість участі:
2500.00 грн за одного учасника.
Знижки: другий учасник - знижки 5%, третій - 7% , четвертий та наступні - 10%
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиТренінги для тренерів
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.