Технології зростання
онлайн-тренінг

Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів



  • 2950 грн
  • Знижки: 5% на другого, 7% на третього, 10% на четвертого та наступних учасників


  • Онлайн
    24.04.202525.04.2025, початок о 10:00
    20.05.202521.05.2025, початок о 10:00

Цільова аудиторія

Тренінг призначений для менеджерів з продажу, торгових представників, продавців, консультантів, супервайзерів, керівників відділів продажів та інших співробітників  компанії, які професійно займаються пошуком та залученням клієнтів. А також для тих, хто планує працювати у продажах

Ціль заходу

  • Збільшення обсягу продажу вашої компанії;
  • Зміна ставлення співробітників вашої компанії до процесу продажу та підвищення їх професіоналізму;
  • Аналіз існуючої в компанії системи продажів, визначення слабких місць та незадіяних резервів;
  • Удосконалення системи пошуку та розвитку клієнтів;
  • Поліпшення розуміння потреб ваших клієнтів.

Програма

Основні тематичні блоки:

Корпоративні стандарти продажу. Ефективна робота з наповнення і пропрацювання клієнтської бази.

  • Аналіз процесу спілкування з клієнтами
  • Управління циклом продажів
  • Корпоративний стандарт процесу продажу
  • Етапи та кроки активних продажів
  • Сегментація клієнтів
  • Забезпечення обсягів продажу
  • Воронка продажів
  • Принцип "червоних мундирів"
  • структура комерційної пропозиції, що продає
  • Стратегії утримання клієнтів та підвищення їх цінності для компанії

Ефективні комунікації з клієнтами – встановлення контакту, залучення і утримання клієнтів.

  • правила ефективної взаємодії з клієнтами
  • типологія психологічних типів клієнтів та принципи роботи з кожним з них
  • спонукальні мотиви та робота з клієнтом залежно від його спонукальних мотивів
  • Вправа "Спонукальні мотиви"
  • асертивні комунікації
  • Види впливу у комунікаціях:
  • факти та спотворення
  • способи маніпуляції у переговорах та спілкуванні з клієнтами
  • 16 законів переконання
  • трикутник АРО - залучення до продажу
  • Шкала емоцій
  • Визначення емоційного тону
  • Техніки підстроювання
  • "Управляючі програми людини та класифікація ключових звичок мислення"

Контакт за телефоном - перший крок до отримання контракту.

  • Відмінності телефонної розмови від особистої розмови, переваги та недоліки спілкування  телефоном
  • Як зацікавити клієнта по телефону та призначити зустріч
  • Фактори, що підвищують напругу у розмові
  • способи залучити клієнта до розмови та призначити зустріч
  • Технологія проходу через секретаря та "факс нагору"
  • Робота із запереченнями по телефону.
  • Принцип "відчинених дверей"
  • Інформаційні приводи для дзвінка клієнту з метою нагадати про себе та свою компанію

Визначення потреб - ключ до успішної презентації.

  • класифікація потреб
  • 16 основних потреб, які керують людьми
  • Потреби - цінності - критерії
  • техніки визначення потреб
  • Альтернативне просування
  • "Воронки" питань
  • Чарівні питання
  • Техніка виявлення проблеми
  • Техніка "СПІН"
  • Правила опитування та фільтри сприйняття.
  • Факти та інтерпретації
  • Презентація та переговори щодо рішення
  • Що купує клієнт. Формула товару
  • Етапи побудови ефективної презентації
  • Відпрацювання методики презентації вигод товару/співпраці

Робота з запереченнями і вихід з "глухого кута" у переговорах.

  • Раціональні та емоційні заперечення та принципи роботи з ними
  • Виявлення прихованих заперечень  
  • Перехоплення ініціативи у переговорах
  • правила та прийоми роботи із запереченнями. Питання для виловлювання заперечень
  • Як протистояти хитрощам і прихованим цілям співрозмовника
  • причини запиту знижки.
  • Набір технік по роботі зі знижкою
  • Як виходити з глухого кута в переговорах
  • Набір технік завершення угоди.
  • Коли укладати угоду, невербальні сигнали готовності до покупки
  • Найбільш небезпечні помилки під час укладання угоди
  • Як вивести клієнта з маятника "так-ні" і ухвалити остаточне рішення про покупку
  • робота з відмовами.

Післяпродажний сервіс та  супровід.

  • Чому компанії втрачають клієнтів, фактори утримання клієнтів
  • Підстроювання до майбутнього. Супровід угоди. VIP-супровід
  • Післяпродажний сервіс та ідеологія супроводу. Робота з постійними клієнтами.
  • Методи утримання клієнтів.

Додаткова інформація

Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.

Вартість участі:

2500.00 грн за одного учасника.

Знижки: другий  учасник - знижки 5%, третій -  7% , четвертий та наступні - 10%

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиТренінги для тренерів

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.