Технології мотивації персоналу
- 16 годин
- Після закінчення видається Диплом
- D-Space
- d-space.com.ua
- Інна Кобзар
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери середньої та вищої ланки
Ціль заходу
Цілі тренінгу:
- Навчити визначати та варіативно використовувати індивідуальні мотиватори співробітників
- Відпрацювати інструменти самомотивації
Програма
Мотивуюче лідерство:
- Компетенції керівника орієнтованого на залучення та розвиток проактивності у персоналу.
- Самодіагностика та визначення особистих векторів розвитку
- Концептуальні основи мотивації: теоретичні засади «де у кого кнопка для ввімкнення мотивації».
- Мотивація чи стимуляція? Внутрішня та зовнішня мотивація.
- Стратегічна та тактична мотивація
- Універсальні мотиватори. Мотивація «від» мотивація «до». Практикум по визначенню мотиваторів.
- Види трудової мотивації: Як розпізнати тригери мотивації співробітники та скоригувати управлінський підхід
Стилі управління в залежності від рівня зрілості співробітника. Практикум по розвитку управлінської гнучкості
Алгоритм мотивуючої постановки задачі та зворотного зв’язку
Способи нематеріальної мотивації. Кращі українські та світові практики, алгоритм розробки своїх нових рішення
Спротив новому у підлеглих. Що потрібно знати і що необхідно робити, щоб сприяти зниженню спротиву змінами\новим задачам. Формула змін. Практикум екологічного впливу та переконання: техніки аргументації, прийоми зниження спротиву негативних установок.
Рефрейминг як інструмент зміна ставлення до роботи, до процесів: рамка проблеми - рамка результату
Як протидіяти маніпуляціям співробітників: «мені за це все одно не заплатять», «чому я один маю це робити…», «я і так розриваюся»… тощо
Демотивація. Про що важливо пам'ятати, щоб не демотивувати персонал
Додаткова інформація
Особливості нашого підходу
- Це не затишний тренінг, в якому можна годинами дивитися в телефон і чекати кава-пауз, це тренінг-інтенсив, зі спільним активним опрацюванням проблемних зон
- Максимум практичних кейсів, мінімум теорії
- Це чесний зворотний зв'язок «як є» учасникам після кожної групової активності та індивідуальних завдань
Контакти для зв'язку:
Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингСаморозвитокВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.