Стандарты работы в телефонном режимеПриветствиеНачало разговораВыяснение потребностейКонсультация с целью продажи по телефонуТехнология продаж в телефонном режимеРезюмирование и подведение итогов разг…
Понятие Well-being в современной компанииВыгоды для компании из целостного подхода к благополучию своих сотрудниковВнутриличностные потребности и их влияние на результативность сотрудникаВлияние потре…
Основні напрями HR та T&D тренінгів: Підбір та адаптація персоналу Хедхантинг: прямий пошук персоналу Інтерв'ю за компетенціями Глибинне інтерв'ю та інтерв'ю за цінностями Коучингові інструменти управ…
1. Принципи, що забезпечують створення ефективної системи оплати праці та мотивації персоналу Компенсаційна політика компанії Фактори, що впливають на особливості побудови системи компенсацій (оплати…
Система управління персоналом Зміни у HRM на тлі глобальних економічних тенденцій Залежність ролі та функцій HR від стану ринку Нові міжнародні впливи на політику та практику управління людськими ресу…
Мотивуюче лідерство: Компетенції керівника орієнтованого на залучення та розвиток проактивності у персоналу. Самодіагностика та визначення особистих векторів розвитку Концептуальні основи мотивації: т…
1. Про команду как ресурс в бизнесеПреимущества и недостатки команды как ресурсаВ каких случаях усилия по формированию и поддержанию команды не окупаютсяКак понять, что у вас нет команды: ключевые хар…
Понятие «Мотивация». Концепции мотивационного менеджментаСовременные подходы к системе мотивацииСоставляющие системы мотивацииКлючевые принципы мотивацииИнструменты мотивацииОценка эффективности систе…
1. Актуальність HR-бренду для компанії HR-бренд роботодавця: що це таке? Ключові задачі й показники його ефективності Ризики, можливості й основні помилки відносно створення та впровадження HR-бренду…
Зміст Тестування/SWOT-аналіз особистості (проводимо перед навчанням) 1. Комунікації як засіб досягнення бізнес-цілей: Комунікативна компетентність. Активне слухання. Техніки активного слухання. Позити…
Коли перед організацією стоять нові завдання, нові викллики, то, перш ніж кинутися в бій, варто точно знати - чи здатні ці працівники виконати поставлене завдання, чи потрібно їх посилити новими праці…
0. Переднавчання 1. Специфіка IT-сфери Огляд IT-сфери в Україні та світі Типи IT-компаній (аутсорс, аутстаф, продукт) Різні позиції в IT-компаніях Мови програмування Рівні фахівців (від Junior до Seni…
Тренінг триває два дні (під запит можна зробити 1 день) На заході розглядаються та практично застосовуються основні прийоми мнемотехніки та ейдетики, такі як: Основи запам'ятовування, образний фундаме…