Проведення складних перемовин
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- D-Space
- d-space.com.ua
- Інна Кобзар
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Співробітники компанії, задіяні в перемовинах з клієнтами\партнерами
Ціль заходу
- Посилити навички проведення складних перемовин
- Підвищити рівень комунікативної компетентності для досягнення домовленостей в перемовинах
- Розширити спектр інструментів впливу в перемовинах
Програма
Анатомія процессу перемовин
- Перемовини як процес: елементи та процедура процесу перемовин.
- Стратегії ведення переговорів. Принципи гарвардського методу ведення переговорів: люди, інтереси, варіанти, критерії
- Складні перемовини: конфронтуючі позиції, високі ставки, сильні емоції.
- Осі інтересів в перемовинах. Визначення зони перетину інтересів
- Ключові фокуси уваги при підготовці до перемовин: аналіз позиції перемовин, формування «карти перемовин», постановка задач
Поведінкова і комунікативна гнучкість в перемовинах
- Стилі поведінки: діагности та тактики підстройки. Формула КАДЕ
- Метаповідомлення в перемовинах: про себе, про партнера, про предмет розмови.
- Конгруентність метаповідомлень
- Техніки small talk: критерії якісного small talk, варіантивність, актуальність
- Професійне застосування запитань на різних етапах перемовин
- Засоби впливу: цивілізовані і «варварські» (сапросування, аргументація, навіювання, зараження, маніпуляції, напад і т.п.)
- Формула вибудовування аргументації і контраргументації. Гнучкість аргументаційної бази: решітка аргументів
- Регулювання емоційного накалу в перемовинах: рівні комунікації, каталізатори конфлікту. Тактики комунікативного айкідо.
- Поведінкова гнучкість в ситуації конфлікту: стилі поведінки
- Ідентифікація маніпуляцій в перемовинах. Тактики відреаговування.
- Практикум переговорних кейсів. Фіналізація процесу перемовин.
Засоби саморегуляції та стрессменеджменту в умовах напружених комунікацій
- Експрес техніки регуляції свого емоційного стану під час складних перемовин
- Методи психологічної розрядки та ключові аспекти профілактики емоційного професійного вигорання
Додаткова інформація
Особливості нашого підходу
це не затишний тренінг, в якому можна годинами дивитися в телефон і чекати кава-пауз, це тренінг-інтенсив, зі спільним активним опрацюванням проблемних зон
Максимум практичних кейсів, мінімум теорії
Це чесний зворотний зв'язок «як є» учасникам після кожної групової активності та індивідуальних завдань
Контакти для зв'язку: [відкрити контакти]
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIБізнес освіта, MBAВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.