D-Space
тренінг

Клієнтсервіс





Цільова аудиторія

Співробітники контактного центру, супервізори

Ціль заходу

  • Підвищити ефективність комунікацій із клієнтом
  • Розвинути комунікативну гнучкість
  • Відпрацювати на практиці техніки управління враженням від взаємодії

Програма

Концептуальні основи у клієнтсервісі

  • Матриця особистої ефективності в комунікаціях: самодіагностика, визначення своїх сильних сторін та векторів розвитку
  • Фокус на індивідуальний підхід: стилі поведінки Клієнтів (формула КАДЕ), - як визначити тип Клієнта та тактики індивідуального підстроювання
  • Аналіз помилок у комунікації з клієнтом, що ускладнює розуміння
  • Персоналізація діалогу із клієнтом. Як сформувати враження нешаблонного та професійного сервісу

Модель результативних комунікацій

  • Встановлення контакту: інструменти формування довіри (техніки small talk, 3+)
  • Правильні питання як інструмент прояснення та формування потреби
  • Підбір та презентація варіантів: техніка СВ (слова, що впливають, мова переваг, мова рішень, мова цінностей)
  • Прийоми активного слухання
  • Техніки роботи з незручними питаннями. Тактика А. Македонського

Практикум клієнторієнтованої комунікації

  • Рольові практикуми, відпрацювання вивчених інструментів
  • Формування індивідуального плану розвитку навичок

Контакти для зв'язку:

[відкрити контакти](067) 547-79-49

[відкрити контакти][email protected]

d-space.com.ua


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.