тренінг
Клієнтсервіс
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- D-Space
- d-space.com.ua
- Інна Кобзар
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Співробітники контактного центру, супервізори
Ціль заходу
- Підвищити ефективність комунікацій із клієнтом
- Розвинути комунікативну гнучкість
- Відпрацювати на практиці техніки управління враженням від взаємодії
Програма
Концептуальні основи у клієнтсервісі
- Матриця особистої ефективності в комунікаціях: самодіагностика, визначення своїх сильних сторін та векторів розвитку
- Фокус на індивідуальний підхід: стилі поведінки Клієнтів (формула КАДЕ), - як визначити тип Клієнта та тактики індивідуального підстроювання
- Аналіз помилок у комунікації з клієнтом, що ускладнює розуміння
- Персоналізація діалогу із клієнтом. Як сформувати враження нешаблонного та професійного сервісу
Модель результативних комунікацій
- Встановлення контакту: інструменти формування довіри (техніки small talk, 3+)
- Правильні питання як інструмент прояснення та формування потреби
- Підбір та презентація варіантів: техніка СВ (слова, що впливають, мова переваг, мова рішень, мова цінностей)
- Прийоми активного слухання
- Техніки роботи з незручними питаннями. Тактика А. Македонського
Практикум клієнторієнтованої комунікації
- Рольові практикуми, відпрацювання вивчених інструментів
- Формування індивідуального плану розвитку навичок
Контакти для зв'язку:
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.