HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Клієнтоорієнтований сервіс. Розвиток навичок взаємодії з клієнтами



  • 11200 грн
  • Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.


  • Онлайн
    27.11.202428.11.2024

Цільова аудиторія

Тренінг буде корисним:

  • співробітникам фронт-офісу, які бажають підвищити свій професійний рівень
  • менеджерам будь-яких рівнів, які бажають освоїти навички роботи з клієнтами
  • власникам бізнесу та керівникам

Ціль заходу

Робота з клієнтами вимагає не тільки відмінних комунікативних навичок, а й уміння аналізувати у розмові клієнта, з яким йде взаємодія, визначити його потреби, опрацювати заперечення, вирішити конфлікт. Тренінг спрямований на практичне опрацювання важливих навичок взаємодії з клієнтами, щоб обидві сторони залишилися у вигідній ситуації.

Програма

1. Визначення типу клієнта

  • Сегментація клієнтів
  • Типологія DISC. Визначення типу клієнта
  • Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта
  • Підготовка портретів клієнтів
  • Формування індивідуального підходу до клієнта

2. Практика роботи з клієнтами

  • Встановлення контакту із клієнтом.Виявлення типу клієнта.
  • Подолання заперечень
  • Управління конфліктними ситуаціями
  • Робота з відмовами
  • Мотиви прийняття рішень залежно від «портрета» клієнта
  • Складання скриптів для кожного етапу роботи з клієнтами
  • Розробка стратегії роботи з кожним із типів клієнтів

3. Робота з конфліктами в клієнтоорієнтованому сервісі.

4. Поняття конфлікту та природа виникнення конфліктів

  • Види конфліктів
  • Психологічні конфлікти
  • Соціальні конфлікти
  • Динаміка конфліктів. Стадії розвитку конфліктів
  • Конструктивні та деструктивні конфлікти. Ознаки та наслідки.
  • Алгоритм конструктивної відмови. Як відмовити та зберегти стосунки?

5. Техніки управління конфліктами

  • П'ять стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях.
  • Визначення індивідуальної стратегії залежно від ситуації
  • Прийом зняття емоційної напруги клієнта
  • Прийом впливу на клієнта
  • Заборонені дії у конфліктній ситуації
  • Типи емоційних реакцій на конфліктну ситуацію
  • Методи захисту від агресії та негативу
  • Агресія, образи, критика. Способи конструктивного сприйняття і реагування.
  • Алгоритми поведінки у складних конфліктних ситуаціях.
  • Управління емоційним станом.
  • Техніки входження у ресурсний стан.

Додаткова інформація

Тривалість тренінгу: 2 дні, 16 акад. годин.

У вартість навчання входить: авторський навчальний та роздатковий матеріал, кава-брейки, посттренінгова консультаційна підтримка.

Після закінчення видається сертифікат.

Будемо раді бачити Вас серед наших слухачів!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.