Діловий етикет та імідж у бізнес-середовищі. Ефективна взаємодія в комунікаціях та листуванні
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
- hr-master.com.ua
- Тетяна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг актуальний:
- Менеджерам по роботі з клієнтами, HR-менеджерам
- Офіс-менеджерам, помічникам керівників, секретарям
- Всім, хто працює з клієнтами, хто цікавиться темою свого іміджу та етикетом ділового спілкування у бізнес-середовищі
Ціль заходу
Важливим критерієм оцінки вашого професіоналізму є культура ділового спілкування. Дотримуючись правил комунікативної культури, прийнятої у діловому спілкуванні, Ви можете розраховувати на позитивні результати у сфері вашої діяльності. Навіть одним листом чи телефонним дзвінком можна зміцнити свій імідж як професіонала вищої категорії.
Програма
Етика Та Етикет Ділового Спілкування
Концепція етикету. Види етикету
- Діловий етикет, його основні засади.
- Основні засади етики ділових відносин.
- Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
- Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
- Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
- Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
- Правила ділового спілкування усередині організації.
Основні вимоги до мови. - Культура діалогу.
Основні вимоги до культури мови. Правила мовлення.
- Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
- Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…).
- Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
- Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
- Заборонені теми для small talk
Імідж Ділової Людини. Формування Зовнішнього Іміджу.
- Значення іміджу у діловій сфері
- Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
- Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
- Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
- Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.
Етикет Телефонного Спілкування Та Ділового Листування
Етикет телефонного спілкування
- Основні вимоги етикету до ведення ділової телефонної розмови
- Особливості ділової телефонної розмови
- Телефонний етикет. Етикет розмови по мобільному телефону
Основні принципи ділового листування
- Стиль та структура ділового листа
- Ключові принципи складання ділових листів
- Види ділових листів
- Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
- Основні помилки при складанні ділових листів
- Службове листування
- Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
Додаткова інформація
Тривалість Тренінгу: 1 День, 8 Акад. Годин
У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали, післятренінгова консультаційна підтримка.
По завершенні видається сертифікат.
Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.