HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Діловий етикет та імідж у бізнес-середовищі. Ефективна взаємодія в комунікаціях та листуванні



  • 5150 грн
  • Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.


  • Онлайн
    27.03.2025
    25.04.2025

Цільова аудиторія

Тренінг актуальний:

  • Менеджерам по роботі з клієнтами, HR-менеджерам
  • Офіс-менеджерам, помічникам керівників, секретарям
  • Всім, хто працює з клієнтами, хто цікавиться темою свого іміджу та етикетом ділового  спілкування у бізнес-середовищі

Ціль заходу

Важливим критерієм оцінки вашого професіоналізму є культура ділового спілкування. Дотримуючись правил комунікативної культури, прийнятої у діловому спілкуванні, Ви можете розраховувати на позитивні результати у сфері вашої діяльності. Навіть одним листом чи телефонним дзвінком можна зміцнити свій імідж як професіонала вищої категорії.

Програма

Етика Та Етикет Ділового Спілкування

Концепція етикету. Види етикету

  • Діловий етикет, його основні засади.
  • Основні засади етики ділових відносин.
  • Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
  • Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
  • Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
  • Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
  • Правила ділового спілкування усередині організації.
    Основні вимоги до мови.
  • Культура діалогу.

Основні вимоги до культури мови. Правила мовлення.

  • Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
  • Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…).
  • Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
  • Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
  • Заборонені теми для small talk

Імідж Ділової Людини. Формування Зовнішнього Іміджу.

  • Значення іміджу у діловій сфері
  • Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
  • Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
  • Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
  • Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.

Етикет Телефонного Спілкування Та Ділового Листування

Етикет телефонного спілкування

  • Основні вимоги етикету до ведення ділової телефонної розмови
  • Особливості ділової телефонної розмови
  • Телефонний етикет. Етикет розмови по мобільному телефону

Основні принципи ділового листування

  • Стиль та структура ділового листа
  • Ключові принципи складання ділових листів
  • Види ділових листів
  • Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
  • Основні помилки при складанні ділових листів
  • Службове листування
  • Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою

Додаткова інформація

Тривалість Тренінгу: 1 День, 8 Акад. Годин

У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали,  післятренінгова консультаційна підтримка.

По завершенні видається сертифікат.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.