HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Діловий етикет та імідж у бізнес-середовищі. Ефективна взаємодія в комунікаціях та листуванні



  • 5150 грн
  • Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.


  • Онлайн
    27.11.2024

Цільова аудиторія

Тренінг актуальний:

  • Менеджерам по роботі з клієнтами, HR-менеджерам
  • Офіс-менеджерам, помічникам керівників, секретарям
  • Всім, хто працює з клієнтами, хто цікавиться темою свого іміджу та етикетом ділового  спілкування у бізнес-середовищі

Ціль заходу

Важливим критерієм оцінки вашого професіоналізму є культура ділового спілкування. Дотримуючись правил комунікативної культури, прийнятої у діловому спілкуванні, Ви можете розраховувати на позитивні результати у сфері вашої діяльності. Навіть одним листом чи телефонним дзвінком можна зміцнити свій імідж як професіонала вищої категорії.

Програма

Етика Та Етикет Ділового Спілкування

Концепція етикету. Види етикету

  • Діловий етикет, його основні засади.
  • Основні засади етики ділових відносин.
  • Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
  • Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
  • Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
  • Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
  • Правила ділового спілкування усередині організації.
    Основні вимоги до мови.
  • Культура діалогу.

Основні вимоги до культури мови. Правила мовлення.

  • Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
  • Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…).
  • Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
  • Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
  • Заборонені теми для small talk

Імідж Ділової Людини. Формування Зовнішнього Іміджу.

  • Значення іміджу у діловій сфері
  • Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
  • Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
  • Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
  • Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.

Етикет Телефонного Спілкування Та Ділового Листування

Етикет телефонного спілкування

  • Основні вимоги етикету до ведення ділової телефонної розмови
  • Особливості ділової телефонної розмови
  • Телефонний етикет. Етикет розмови по мобільному телефону

Основні принципи ділового листування

  • Стиль та структура ділового листа
  • Ключові принципи складання ділових листів
  • Види ділових листів
  • Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
  • Основні помилки при складанні ділових листів
  • Службове листування
  • Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою

Додаткова інформація

Тривалість Тренінгу: 1 День, 8 Акад. Годин

У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали,  післятренінгова консультаційна підтримка.

По завершенні видається сертифікат.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.