Управління дебіторською заборгованістю та повернення боргів
- Після закінчення видається Сертифікат
- Мaystrenko & partners
- maystrenko.biz
- Майстренко Віталий
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг для: торгових представників, менеджерів з продажу, супервайзерів, керівників відділів продажів, комерційних директорів, спеціалістів зі стягнення заборгованості та всіх, хто прагне скоротити дебіторську заборгованість без втрати обороту.
Ціль заходу
«Продаж - це дві половинки одного яблука: відвантаження (або надання послуги) та отримання оплати»
Найчастіше однією з базових умов співробітництва є відстрочка платежу. Але водночас настає ризик настання простроченої або навіть втраченої заборгованості. Тому для таких організацій поряд із навичками продажів, життєво необхідно освоювати і навички отримання вчасних оплат від своїх клієнтів та отримання дальніх боргів. Тренінг з управління дебіторською заборгованістю саме про це.
Цей тренінг спрямований на:
- Скорочення простроченої дебіторської заборгованості (ПДЗ) без зменшення обсягів продажу
- Вибудовування ефективної системи отримання платежів клієнтів у договірних термінах оплати
- Роботу з дальніми боргами та злісними неплатниками
- Розуміння психології клієнта під час розподілу оплат за умов дефіциту його коштів. Психологічна пастка: Кому з постачальників клієнт заплатить першому?
- Профілактичні заходи недопущення «прострочення»
- Вирішення питань щодо оплати ДО претензійно-позовно-судової роботи
В результаті цього навчання Ви:
- Дізнаєтесь принципи управління дебіторською заборгованістю (ДЗ) в організації.
- Засвоїте стратегії скорочення простроченої дебіторської заборгованості (ПДЗ).
- Навчитеся дієвим прийомам комунікації щодо погашення заборгованості та методів етичного тиску на боржників.
- Навчитеся скорочувати ПДЗ, не перериваючи відвантаження та не погіршуючи стосунки з клієнтами.
- Навчитеся працювати з «далекими боргами», зі злісними неплатниками та з іншими гострими питаннями.
- Зробите аудит та розвинете особисті якості, що сприятимуть підтримці дебіторської заборгованості в межах встановлених норм.
- Побачите свої зони зростання, а також отримаєте імпульс та інструменти для розвитку.
Програма
Чинники, що впливають на стан дебіторської заборгованості у компанії
- Вивчення власних обмежуючих упереджень учасників щодо своєчасного збору дебіторської заборгованості.
- Чому в організації, у відділі або у конкретного співробітника виникає ПДЗ?
- Позиціонування Менеджера та Компанії продавця для ефективного збору ДЗ. Ким мені потрібно стати, щоб мені вчасно платили дебіторку?
- Проактивне та реактивне мислення у роботі з ПДЗ.
Практикум: «Дослідження власних упереджень щодо отримання своєчасних оплат від клієнтів».
Про дебіторську заборгованість
- Класифікація видів та типів дебіторської заборгованості.
- Які негативні наслідки простроченої ДЗ для організації, і як вона впливає на Прибуток, наявність Зворотних коштів та наявність Ходових позицій на складі.
- Методи та формули розрахунку простроченої ДЗ.
- Галузеві та локальні норми простроченої ДЗ.
Принципи та стандарти роботи з ДЗ
- Основні принципи та стандарти роботи з дебіторською заборгованістю.
- Принципи обліку дебіторської заборгованості організації.
- Стратегії зменшення простроченої ДЗ для різних категорій клієнтів та ринків.
- Принципи створення системи керування ДЗ.
- Посади та ролі в компанії, які можуть брати участь у зборі та контролі дебіторської заборгованості. Хто ж має збирати дебіторку?
Практикум: «Розробка стратегії скорочення ПДЗ для моєї організації» та/або «Формування системи управління ДЗ для моєї організації».
Платіжна дисципліна клієнтів та контроль її дотримання
- Психологія клієнта за умов дефіциту коштів на оплату постачальникам: Кому ваш клієнт заплатить насамперед?
- Категоризація клієнтів за своєчасністю оплати.
- Принципи формування платіжної дисципліни у різних категорій клієнтів.
- Створення алгоритмів роботи з простроченими боржниками з кожної категорії.
- Системний підхід та превентивні заходи недопущення «прострочення».
- Як налаштувати систему звірок відвантажень та оплат із клієнтами.
Правила комунікації та техніки впливу на боржників
- Техніки та методи повернення боргів, не доводячи справу до суду.
- Прийоми впливу на боржника. М'які та жорсткі методи.
- Вибір методу залежно від категорії боржника та його «злісності».
- Як поводяться боржники різних психотипів, з різних методів типування?
- Який вибрати стиль комунікації з боржником, щоб отримувати оплати та продовжити відвантаження?
- Як створити чітку домовленість із клієнтами про своєчасний збір оплат за поставлену продукцію?
- Інтонація, текст, невербаліка під час спілкування з боржником.
- Скрипти впливу на мислення боржника.
- Що робити, якщо розмова проводиться на підвищених тонах?
- Робота з конфліктами у ситуаціях пов'язаних із поверненням боргів.
- Управління емоціями під час спілкування з дебітором.
Практикум: «Повернення дальнього боргу від агресивно налаштованого клієнта»
Гострі питання з клієнтами-боржниками
- Коли слід зупиняти відвантаження (або надання послуги) боржнику і як зробити так, щоб були витримані плани погашення заборгованості?
- Плюси та мінуси різних стратегій продовження відвантажень (або надання послуг) з одночасним скороченням ПДЗ.
- Як вчинити, якщо клієнт зовсім відмовляється платити за отриманий та проданий ним товар (або за надані послуги)?
- Що робити, якщо претензійно-позовна діяльність щодо боржника неможлива?
- Що потрібно терміново зробити, якщо боржник, набравшись у вас продукції, всім іншим постачальникам вже перестав платити, а ви тільки про це дізналися?
Що робити, якщо в організації поганий показник ПДЗ?
- За які терміни можна скоротити мою ПДЗ та на скільки?
- Як скорочувати «прострочення» без втрат у кількості та якості клієнтів?
- З чого почати? Алгоритм дій.
- Підводне каміння та вузькі місця при скороченні ДЗ. До чого потрібно підготуватися заздалегідь, щоби все вийшло?
- Матриця ризиків при швидкому скороченні ПДЗ та стратегії їх подолання.
Практикум: «Формування матриці ризиків та їх подолання для вашої ситуації».
Додаткова інформація
В результате тренинга участники получат для своей специфики – стратегии сокращения ПДЗ, стандарты, элементы системы, эффективные фразы, скрипты, речевые модули, стратегии переговоров - которые сформируют с помощью тренера, на основании преподаваемого материала, примеров из рабочей тетради, а также выученных техник и методов.
Тренинг максимально адаптируется под специфику организации. Все упражнения строятся на рабочих кейсах сотрудников.
По согласованию проводится дотренинговая диагностика, а также послетренинговое сопровождение.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПереговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.