Управління лояльністю клієнта
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери з продажу, менеджери із залучення клієнтів, менеджери з обслуговування клієнтів, фахівці контакт-центрів та ін.
Програма
Введення в клієнтоорієнтованість
- формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність;
- управління очікуваннями Клієнтів: «точки контакту», дослідження очікувань, вимог компаній, які пред'являються Клієнтам, фактори, що впливають на негативне/позитивне враження від компанії;
- методи виявлення, структурування, пріорітизації «точок контакту»; періодичність та форми моніторингу «точок контакту»;
- практика: структурування та пріоритизація «точок контакту» компанії.
Оцінка задоволеності та лояльності клієнтів
- способи оцінки задоволеності Клієнтів; способи оцінки лояльності клієнтів; правила виміру; формування репрезентативної вибірки;
- кейси: Реалізація проекту оцінки задоволеності та лояльності;
- практика: визначення етапів проведення оцінки задоволеності та лояльності Клієнтів компанії; розробка опитування щодо оцінки задоволеності та лояльності споживачів.
Методи керування лояльністю клієнтів
- інструменти для керування лояльністю клієнтів; драйвери лояльності; що це та як їх визначати для свого бізнесу? вплив драйверів на лояльність;
- кейси: реалізація проектів управління лояльністю на прикладі українських та європейських компаній.
Клієнтоорієнтованість як основа корпоративної культури
- види клієнтоорієнтованості ; типи корпоративних культур у компаніях; методи виховання співробітників у дусі клієнтоорієнтованості ; формування клієнтоорієнтованості у персоналу; чому і як навчати співробітників, щоб їхня поведінка була клієнтоорієнтованою , як їх мотивувати; як керівнику виховувати, транслювати та моніторити клієнтоорієнтованість у працівників свого підрозділу;
- внутрішні нормативні документи, за допомогою яких відбувається формування клієнтоорієнтування персоналу;
- практика: розробка заходів, спрямованих на «зараження» наших працівників «бактеріями клієнтоорієнтованості »;
- кейси: огляд практики інтеграції клієнтоорієнтованості та виховання співробітників у корпоративну культуру на прикладі реальних компаній.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
додаткова інформація
Завдання навчання
- освоїти поняття: клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність; визначити «точки контакту» з клієнтами та навчиться з ними працювати;
- зрозуміти, чому клієнтоорієнтованість як цінність у системі корпоративної культури, необхідна у кожній компанії;
- проаналізувати роль клієнта як ключову фігуру сучасного бізнесу;
- зрозуміти, чому клієнтоорієнтованість – це один із складових елементів успіху всієї компанії;
- опанувати методологію оцінки задоволеності, лояльності клієнтів;
- дізнатися про навички виховання та навчання персоналу основ клієнтоорієнтованості ;
- сформувати розуміння, як розробити та впровадити систему клієнтоорієнтованості і що вона дасть компанії надалі;
- підвищити особистісний потенціал співробітників для розробки та впровадження системи клієнтоорієнтованості .
За результатами бізнес-тренінгу в учасників буде сформовано:
- розуміння у тому, що таке задоволеність, клиентоориентированность , лояльність, «точка контакту»;
- уявлення про методи виявлення, структурування, пріоритизації «точок контакту», періодичності та форми моніторингу «точок контакту»;
- вміння складати список та вибирати зі списку пріоритетні «точки контакту»;
- уявлення про те, які методи оцінки лояльності та задоволеності клієнтів існують, ефективно використовуються у бізнесі;
- розуміння правил оцінки/вимірювання задоволеності та лояльності клієнта (у тому числі репрезентативність вибірки та достовірність методів);
- розуміння алгоритму, як проводити опитування, анкетування та які документи для цього необхідні;
- уявлення про методи виховання та навчання співробітників клієнтоорієнтованості , інтегрованості клієнтоорієнтованості як цінності у корпоративну культуру компанії;
- розуміння про напрями роботи керівника з клієнтоорієнтованістю , про інструменти/методи роботи та правила їх застосування з урахуванням ситуації та особливостей підлеглих;
- розуміння, як розробити та впровадити систему клієнтоорієнтованості і що вона дасть компанії надалі;
Також учасники отримають готові приклади анкет щодо оцінки задоволеності та лояльності клієнтів, які ефективно використані в інших компаніях.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.