
Базова програма навчання для офіціантів
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
офіціанти
Ціль заходу
Навчити всім необхідним навичкам роботи офіціанта на базовому рівні (йдеться про правильне виконання процедур і стандартів у роботі та про формування професійного відношення до роботи в ролі офіціанта).
Програма
Блок № 1: Сервіс як ваша конкурентна перевага
Виняткове обслуговування
- Відмінні характеристики "виключного обслуговування" від "просто обслуговування"
- Концепція вашого обслуговування
- Культура турботи про Гостей: як правильно збирати зворотний зв'язок від ваших Гостей про якість обслуговування і як працювати з отриманою інформацією: 4 інструменти
- Вузькі місця у процесі обслуговування
- Як створюється цінність у процесі обслуговування: практичні приклади.
Вражаюче обслуговування
- Атмосфера вашого закладу
- Ставлення до гостей: рефреймінг (практична вправа у групах)
- Формування враження Гостя від обслуговування у вашому закладі: ключові фактори
- Як формуються очікування ваших Гостей: чого чекають Гості, за що готові платити дорого, та
- Що гостям важливо, а чим вони задоволені?
- Фірмовий стиль обслуговування
- Індивідуальний підхід в обслуговуванні та задоволення кожного Гостя поряд з
- Що таке обслуговування у сегменті преміум
- Практикум: відеоматеріал, аналіз.
Блок № 2.: Кроки обслуговування та стандарти обслуговування
Кроки обслуговування та ключові моменти кожного кроку, що впливають на продаж
- Привітання
- Супровід гостя
- Пропозиція аперитиву: основні правила та мовна техніка (відпрацювання мовних модулів)
- Прийом замовлення (ненав'язлива пропозиція, як правильно давати експертну рекомендацію, як
- Консультування Гостя щодо страв (ефектно презентувати, допомогти вибрати найкраще)
- Пропозиція Гостю (допродаж)
- Сервірування столу: правила та технічні прийоми
- Винесення замовлення
- Презентація замовлення Гостю
- Побажання приємного апетиту
- Прибирання столу. Правило «останнього келиха» та винятки з правила
- Розрахунок із Гостем
Блок №3.: Технічні навички обслуговування бенкетів
Прийом замовлення на банкет
- Інструкція прийому замовлення
- Презентація страв, кухні, закладу
- Допродаж під час прийому замовлення
- Правила надання рекомендацій щодо вибору страв
Обслуговування банкету
- Узгодження програми заходу: коли "салют не збігається з виносом гарячого"
- Сервірування банкетного столу
- Правила заміни посуду в ході банкету: прибирання столу перед гарячим та перед основними стравами, перед десертами
- Правила роботи з тацею
- Банкетне сервірування для десерту
Стандарти взаємодії з Гостем
- Гостинність
- Догляд та турбота
- Спеціальні прохання Гостей
Актуалізація вивченого матеріалу
Вправа для учасників на закріплення знань та навичок, отриманих вчора
«Презентація вивченого матеріалу»
Управління конфліктом
- Емоційно-поведінкові типи Гостей та їх особливості у контексті обслуговування
- Причини виникнення та прийоми запобігання конфлікту
- Структура конфлікту
- Стратегії конфліктної поведінки
- Ефективні стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях
- Управління своїми емоціями
Управління скаргами та удосконалення сервісного процесу
7. Скарга як можливість вразити – остання можливість
8. Реакція гостей на недоліки вашого обслуговування
9. 4 фактори, які подовжують очікування відчуттям Гостя вдвічі
10. Причини скарг та задоволення потреб Гостей
11. Реабілітація гостя. Принципи ефективного вирішення скарг
12. Алгоритм роботи у випадку зі скаргою
Очікуваний результат навчання: Впевнені та професійно підготовлені продавці – офіціанти, які вміють надавати сервіс європейського рівня, вражати Гостей вашого закладу та продавати.
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIГотельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCaВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.