Мотиваційний менеджмент. Побудова системи матеріального і нематеріального стимулювання персоналу
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- ТОТ, центр бізнес-технологій
- www.tot.com.ua
- Ольга Пестрецова-Блоцька
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам по персоналу, проєктним менеджерам, скрам-майстрам, власникам бізнесу
Ціль заходу
навчитись планувати, впроваджувати та розвивати системи матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу, що забезпечуватимуть довгостроковий успіх компанії та сприятимуть особистісному розвитку працівників
Програма
1. Місце мотивації в системі управління персоналом
-
Поняття мотивації. Правила мотиваційного впливу, його завдання й ефекти
-
Мотиваційний процес. Етапи мотиваційного процесу
-
Мотивація персоналу як персонал-технологія
-
Основні сфери мотивації за Комеллі
-
Концепції і теорії мотивації, що застосовуються в організаціях
-
Теорія потреб МакКлелланда. Двофакторна теорія Герцберга. Теорія очікувань. Теорія справедливості. Модель Портера-Лоулера
-
Практичне застосування мотиваційних теорій. Класифікація винагород
-
Модель індивідуальної та колективної мотивації
2. Мотиваційний аналіз підлеглих
-
Співвідношення понять мотивація і стимулювання. Цілі мотивування персоналу
-
Мотивування з урахуванням потреб підлеглих
-
Мотиватори, мотиваційний чинник
-
Принципи впливу на мотивацію
-
Вектори мотивації до роботи
-
Внутрішня мотивація: на Я, на Ти, на Справу
-
Модель кар’єрного зростання Дж. Паркінсона як технологія мотиваційного впливу на персонал. Що, як і в який період часу мотивує співробітника
-
Мотивація і лояльність. Практичні методи збільшення лояльності співробітників
-
Діагностика рівня мотивації співробітників. Експрес-методи. Як зрозуміти, що спонукає підлеглих
-
Технологія діагностики потреб і мотивів. Робота з прихованими та неусвідомленими мотивами
-
Ознаки демотивації співробітників: як вони проявляються і що з ними робити?
-
Конфлікт як зіткнення мотивацій. Способи вирішення конфліктних ситуацій з підлеглими
3. Нематеріальна мотивація. Методи впливу на працівників
-
Місія компанії як фактор мотивації персоналу. Організаційна культура – пряме відображення місії у щоденній роботі. Система мотивації як запорука успіху роботи компанії
-
Визначення власного стилю керівництва. Як мотивувати співробітників, використовуючи певний стиль керівництва
-
Передача відповідальності та делегування повноважень як мотивуючий фактор
-
Лідерство як інструмент мотивування
-
Правила накладення стягнення і вирази заохочення. Методи зворотного зв’язку. Алгоритм цивілізованої критики
-
Оцінка персоналу та її зв’язок із системою мотивації
-
Навчання як інструмент мотивації. Інструменти виявлення потреби підлеглих у навчанні
-
Сприяння професійному й особистісному розвитку підлеглих, кар’єрному зростанню. Наставництво і мотивація
-
Управління мотивацією персоналу методом «Управління за цілями». Метод МВО
-
SMART-метод при формулюванні цілей
-
Визначення критеріїв оцінки ефективності праці відповідно до бізнес-цілей організації
4. Креативний підхід в організації нематеріальної мотивації на підприємстві
-
Неформальні заохочення
-
Нагороди за особливі досягнення
-
Формальні нагороди
5. Способи матеріальної мотивації. Практичне використання
-
Практичне застосування мотиваційних теорій в системах оплати праці
-
Фінансова мотивація в залежності від стажу роботи. Фінансова мотивація в залежності від посади
-
Системи оплати, постійна змінна частина – елементи мотивації
-
Соціальні пакети і мотивація. Позики та кредити
-
Матеріальне стимулювання праці. Базові принципи побудови системи оплати праці (СОТ)
-
KPI (основні показники ефективності робочого місця)
-
Система оплати праці на основі функціональних обов’язків. Оцінка посад
-
Форми компенсацій і соціальних пакетів на прикладі провідних компаній
-
Довгострокова мотивація ключових співробітників компанії
-
Система грейдів. Приклад розрахунку командного бонусу. Приклади винагород, побудованих на основі грейдів
-
Економічна мотивація. Способи економічного стимулювання
-
Система оплати праці на основі функціональних обов’язків
6. Мотивація та вплив через комунікаційні засоби
-
Правила переконливої мови. Діалог з підлеглими як спосіб ефективної мотивації
-
Як правильно критикувати і хвалити. Алгоритм позитивного та негативного зворотного зв’язку при мотиваційному впливі
-
Психологічні способи впливу на підлеглих
-
Варіанти співвідношення ділових і особистих взаємин
-
Вибір ефективної позиції для ділового спілкування в колективі
-
Робота з відмовками підлеглих. Конструктивна критика
-
Робота з агресивним або емоційним співробітником
7. Дистанційний менеджмент. Робота з віддаленими командами. Організація процесів. Мотивація
-
Особливості та принципи віддаленого менеджменту. Переваги, побоювання співробітників і компаній. Принципи організації віддаленої роботи
-
Організація віддалених робочих процесів. Базові KPI. Синхронна й асинхронна робота
-
Організація робочого місця. Навчання співробітників. Особливості постановки задач
-
Дистанційні наради та зустрічі. Контроль віддаленої роботи
-
Інструменти. База знань, регламенти, стандарти, чек-листи
-
Психологічні аспекти. Тестування. Нова плинність кадрів
-
Комунікативні бар'єри. Особливості динаміки віддаленої групи і її підтримка. Конфлікти в групах і як їх мінімізувати
-
Мотивація команди. Самомотивація. Особиста й командна ефективність он-лайн
Додаткова інформація
Бонуси
-
перелік літератури на тему мотиваційного менеджменту
-
приклади опису основних бізнес-процесів мотиваційного менеджменту
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIHR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.