Романовська Альона




Про тренера

Консультант і бізнес-тренер.

Експерт фармацевтичного ринку та ринку медичних товарів.

Експерт ринку медичних послуг.

Професійний маркетолог.

Спікер міжнародних та національних конференцій та форумів.

Переконання: Найголовніше в роботі консультанта та тренера – це довіра.

Життєвий девіз: Допоможи, але Не нашкодь!

Як директор-засновник Фармацевтичної Асоціації Lege Artis, Альона Романовська гарантує: наша команда виконує свою справу за канонами майстерності = legе artis, досягаючи досконалих та бездоганних результатів роботи.

Консультант та бізнес-тренер у сферах:

  • систем розвитку компаній,
  • управління персоналом,
  • систем навчання та розвитку персоналу,
  • системного та проектного фармацевтичного та медичного маркетингу,
  • діагностики з метою виявлення потреб організації в навчанні та розвитку персоналу,
  • управління командою зовнішньої служби фармацевтичних компаній,
  • управління, адміністрування та розвиток компаній / персоналу сфери платних медичних послуг,
  • пошуку та підбору персоналу фармацевтичних та медичних компаній,
  • побудови відділу продажу, відділу маркетингу, відділу просування «під ключ»,
  • навчання зовнішньої служби фармацевтичних компаній за асортиментним портфелем продуктів компанії,
  • навчання з прикладного фармацевтичного маркетингу,
  • навчання зовнішньої служби фармацевтичних компаній технікам продажу та стандартам роботи торгових команд,
  • прикладного навчання з менеджменту,
  • прикладного навчання з кейеккаунтингу.

Сфери компетенцій:

  • системний менеджмент,
  • управління компанією,
  • управління персоналом,
  • керування продажами,
  • консалтинг та аутсорсинг HRM,
  • спеціалізований рекрутмент: фармацевтика та медицина,
  • методична розробка програм навчання та розвитку,
  • адаптація програм навчання та розвитку,
  • маркетинг програм навчання та розвитку,
  • аналіз та аудит ефективності навчання, рекомендації щодо розвитку персоналу,
  • аналіз фармацевтичного ринку України з метою виявлення перспективних продуктів,
  • прикладне навчання з продуктового фармацевтичного маркетингу,
  • аналіз ринкової кон'юнктури,
  • аналіз маркетингових досліджень, бенчмаркінг,
  • моніторинг / аналіз / відбудова від конкурентів,
  • розробка та реалізація маркетингової стратегії управління асортиментним портфелем (лікарські препарати),
  • інтегровані маркетингові комунікації по асортиментному портфелю,
  • розробка плану активності по асортиментному портфелю,
  • планування та організація маркетингових подій по асортиментному портфелю,
  • розробка та реалізація рекламної кампанії, промо-акцій,
  • розробка та реалізація креативної ідеї,
  • написання рекламних статей, PR-матеріалів, директ-мейлів,
  • розробка презентаційних та рекламно-інформаційних матеріалів (POS-матеріалів),
  • розробка презентацій,
  • навчання технікам проведення презентацій та ораторській майстерності,
  • навчання технікам продажів,
  • продуктове навчання персоналу фармацевтичних компаній,
  • управління командою зовнішньої служби фармацевтичних компаній,
  • прикладне навчання з менеджменту,
  • прикладне навчання з кейеккаунтингу,
  • навчання торгових команд фармацевтичних компаній стандартам роботи.

ДОСВІД РОБОТИ. ПІДПРИЄМНИЦТВО.

Досвід бізнес-консультанта: 18 років.

Досвід роботи бізнес-тренером: 15 років.

З 19 жовтня 2008 р. – по цей час директор-засновник Фармацевтичної Асоціації Lege Artis, м. Київ.

З 19 жовтня 2005 р. – 19 жовтня 2008 р., засновник та генеральний директор консалтингового агентства “BUSINESS AMBULANCE”, м. Київ. Спеціалізація – консультативні продажі, сервісне обслуговування та послуги для клієнт-орієнтованих ринків: ринок фінансових та страхових послуг, ринок медичних товарів та фармацевтичний ринок, FMCG, будівельна індустрія, мас-медіа, телекомунікації, мережевий роздріб, агропромисловий сектор, рекламні агенції, автобізнес, нафтопродукти, виробництво, дистрибуція.

НАЙМАНА ПРАЦЯ. З 1 серпня 1991 р. до 19 жовтня 2005 р.

Досвід роботи у фармацевтичному бізнесі: 18 років, від торгового представника дистриб'юторської компанії, медичного представника представництва фармацевтичної компанії, КАМ-а, продакт-менеджера до бізнес-юніт-менеджера провідного виробничого підприємства фармацевтичної галузі.

Має успішний досвід роботи продакт-менеджером. Як бізнес-юніт-менеджер здійснювала розробку та реалізацію проекту – бізнес-юніт «Кардіоваскулярні засоби» фармацевтичної фірми «Дарниця», що стало запорукою високих результатів лончу препарату Тонорма, який став кращим брендом компанії.

Досвід роботи з продажу радіохвиль: 1,5 року, менеджер з продажу Авторадіо, м. Херсон.

Досвід лікарської роботи: 15 років у лікувально-профілактичних закладах України. В тому числі, 8 років досвіду роботи у платних медичних послугах як лікар анестезіолог-реаніматолог дитячої стоматологічної клініки м. Херсона.

ОСВІТА

1) Базова вища освіта: вища медична, лікувальний факультет Запорізького державного медичного університету. Спеціалізація: лікар-анестезіолог-реаніматолог. Атестована як лікар анестезіолог-реаніматолог 1-ї категорії.

2) Вища освіта: магістр зі спеціальності «Маркетинговий менеджмент», Київський Національний економічний університет.

3) Додаткова освіта: Вища школа реклами, спеціальність: рекламіст, Київський Національний університет ім. Т. Г. Шевченка. 

Також закінчила безліч спеціалізованих тренінгів з клієнт-орієнтованих продажів, маркетингу, управління персоналом та рекрутингу в Україні та Росії. В тому числі:

«Взаємодія зі спеціалістами медицини та фармації». Компанія «Гештальт консалтинг груп», м. Київ.

«Ефективний медичний візит». Компанія «НАУ», м. Київ.

«Особливості просування фармацевтичних препаратів». Компанія «Рачіба тренінг», м. Київ.

«Техніки продажу та промоцій». Компанія "Training Force", м. Київ.

«Ефективні комунікації». Компанія "SRС", м. Москва.

«Маркетинг у фармацевтиці». Компанія "SRС", м. Москва.

«Управління персоналом». Тренер Тамара Скуратовська, м. Київ.

«Інструменти управління та створення команд». Компанія "TeamTraining Ukraine", м. Київ.

«Управління емоціями». Центр "Успішна жінка", м. Київ.

"Професійний рекрутинг". Компанія "Навігатор", м. Київ.

Переваги консультанта та бізнес-тренера Альони Романовської:

  1. цілісне бачення: завдяки досвіду у продажах, менеджменті, маркетингу,
  2. глибоке розуміння потреб клієнтів: завдяки знанню сучасних маркетингових стратегій та тактик,
  3. новаторські моделі та практики короткострокової бізнес-освіти.

Відкриті тренінги

онлайн-курс

Статті

171

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити