Mercury рrofessional
тренінг

Активний продаж на В2В ринках



  • 12000 грн -2%


  • Київ
    22.01.202524.01.2025, початок о 10:00


Цільова аудиторія

Активні продавці, керівники відділу продажу.

Ціль заходу

Активний продаж – це робота з ймовірностями: постійний пошук шляхів підвищення шансів на успіх та в умовах невизначеності.

Розуміючи причинно-наслідкові зв'язки, можна вибрати найбільш підходящий метод просування продажів вперед.

Від нас: технології, рішення, підходи та рекомендації, які можуть забезпечити збільшення обсягів продажу.

Програма

Модуль 1

Причинно-наслідкові зв'язки у продажу

  • Етапи роботи із клієнтами.
  • Стратегія та тактика продажу: залучення нових клієнтів, додатковий продаж існуючим клієнтам.
  • Продажі, орієнтовані на товар і Продажі, орієнтовані на клієнта, коли якийсь метод кращий.
  • Факторi, які впливають на прийняття клієнтом рішень.
  • Ієрархічна структура – інтереси різних рівнів залучених до процесу купівлі.
  • Процес прийняття клієнтом внутрішніх рішень під час вибору нового постачальника чи продукту.
  • Черговість контактів та вибір контактних осіб.

Модуль 2

Комунікація з контактними особами

  • Процес спілкування.
  • Поведінка (типи) клієнтів під час зустрічі з представником компанії.
  • Мотиваційний профіль контактних осіб.
  • Структура продажу ідей.

Модуль 3

Інструменти продажу

  • Структура презентації компанії чи продукту для нового клієнта.
  • Структура питань щодо виявлення та розуміння критеріїв вибору.
  • Схема вибору аргументів відповідно до потреб контактних осіб, які приймають або впливають на рішення.
  • Робота з запереченнями – коли та як використовувати різні моделі.
  • Модель ознайомлення клієнта з ціною.
  • Методи націлювання клієнта на рішення.

Модуль 4

Планування індивідуальної роботи

  • Модель аналізу досягнутого результату: «Результат – внесок – компетентність – передумови».
  • Модель індивідуального планування для досягнення планових продажів.
  • Структура бази клієнтів. Планування роботи з VIP, великими, середніми та маленькими клієнтами.
  • Раціональне використання робочого часу (time management) та зусиль.

Додаткова інформація

  • 4МАТ-система: технологія навчання за допомогою моделі В. McCarthy заснована на розгляді чотирьох питань: «Що це?», «Чому важливо?», «Як застосовувати?», «Як адаптувати?»
  • Активне навчання з міні-лекціями (теоретична основа); груповими обговореннями; аналіз ситуацій учасників тренінгу.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиМедицина, фармацевтика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.