Активний продаж на В2В ринках
- 24 години
- Після закінчення видається Сертифікат
- Mercury рrofessional
- mercuri.kiev.ua
- Рабша Андрис
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Активні продавці, керівники відділу продажу.
Ціль заходу
Активний продаж – це робота з ймовірностями: постійний пошук шляхів підвищення шансів на успіх та в умовах невизначеності.
Розуміючи причинно-наслідкові зв'язки, можна вибрати найбільш підходящий метод просування продажів вперед.
Від нас: технології, рішення, підходи та рекомендації, які можуть забезпечити збільшення обсягів продажу.
Програма
Модуль 1
Причинно-наслідкові зв'язки у продажу
- Етапи роботи із клієнтами.
- Стратегія та тактика продажу: залучення нових клієнтів, додатковий продаж існуючим клієнтам.
- Продажі, орієнтовані на товар і Продажі, орієнтовані на клієнта, коли якийсь метод кращий.
- Факторi, які впливають на прийняття клієнтом рішень.
- Ієрархічна структура – інтереси різних рівнів залучених до процесу купівлі.
- Процес прийняття клієнтом внутрішніх рішень під час вибору нового постачальника чи продукту.
- Черговість контактів та вибір контактних осіб.
Модуль 2
Комунікація з контактними особами
- Процес спілкування.
- Поведінка (типи) клієнтів під час зустрічі з представником компанії.
- Мотиваційний профіль контактних осіб.
- Структура продажу ідей.
Модуль 3
Інструменти продажу
- Структура презентації компанії чи продукту для нового клієнта.
- Структура питань щодо виявлення та розуміння критеріїв вибору.
- Схема вибору аргументів відповідно до потреб контактних осіб, які приймають або впливають на рішення.
- Робота з запереченнями – коли та як використовувати різні моделі.
- Модель ознайомлення клієнта з ціною.
- Методи націлювання клієнта на рішення.
Модуль 4
Планування індивідуальної роботи
- Модель аналізу досягнутого результату: «Результат – внесок – компетентність – передумови».
- Модель індивідуального планування для досягнення планових продажів.
- Структура бази клієнтів. Планування роботи з VIP, великими, середніми та маленькими клієнтами.
- Раціональне використання робочого часу (time management) та зусиль.
Додаткова інформація
- 4МАТ-система: технологія навчання за допомогою моделі В. McCarthy заснована на розгляді чотирьох питань: «Що це?», «Чому важливо?», «Як застосовувати?», «Як адаптувати?»
- Активне навчання з міні-лекціями (теоретична основа); груповими обговореннями; аналіз ситуацій учасників тренінгу.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиМедицина, фармацевтика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.