тренiнг

Активні продажі через сторітелінг





Цільова аудиторія

Для кого цей тренінг:

  • Для менеджерів з продажу, які працюють у B2B або B2C у всіх сферах
  • Для власників бізнесу, які продають особисто
  • Для продавців, які часто чують заперечення «дорого», «я подумаю», «не на часі»
  • Для керівників відділів продажу

Ціль заходу

Цілі та завдання тренінгу:

  • Освоїти новий підхід у продажах
  • Отримати нові ефективні техніки роботи на кожному етапі продажу
  • Підвищити мотивацію співробітників
  • Закріпити отримані знання на практиці

Програма

1. Встановлення контакту

  • Логіка та емоції під час встановлення контакту з клієнтом
  • Встановлення контакту за телефоном. Важлива послідовність
  • Встановлення контакту з клієнтом. Особиста зустріч. Основні правила початку зустрічі

2. Виявлення потреб

  • Бізнес-гра на виявлення потреб із групою
  • Воронка продажу
  • Розгляд основних типів запитань для роботи
  • Як питання впливають на успіх у продажах
  • Практикум. Підготовка різних типів запитань

3. Презентація (Story telling)

  • Що таке сторітелінг
  • З яких частин складається сторітелінг
  • Переваги історій
  • Де брати історії
  • Коли застосовувати історії
  • Помилки у сторітелінгу
  • Перші фрази для застосування сторітелінгу
  • Приклади/шаблони сторітелінгу
  • Інші дієві способи аргументації у продажах
  • Приклади тверджень для допродажу товарів/послуг (upsell та cross-sell)
  • Практикум. Підготовка в групах презентацій із застосуванням сторітелінгу та інших актуальних способів

4. Робота із запереченнями

  • Причини виникнення заперечень
  • Типові помилки під час роботи із запереченнями
  • Розбір заперечень, що часто зустрічаються у бізнесі
  • Демонстрація тренером актуальних способів по роботі із запереченнями клієнтів з використанням історій
  • Практикум. Підготовка у групах відповідей на найпоширеніші заперечення клієнтів зі сторітелінгом. Презентація напрацювань

5. Завершення продажу

  • Презентація способів закриття продажу товарів/послуг

6. Практичне відпрацювання

  • Проведення рольових ігор для закріплення отриманих знань на тренінгу (всі учасники)

Додаткова інформація

Результати після проходження:

  • Професійна і мотивована команда
  • Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
  • Збільшення кількості замовлень і клієнтів
  • Зростання продажів компанії


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.