тренiнг
Активні продажі через сторітелінг
- 14 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Влад Шах
- vladshakh.com.ua
- Владислав Шах
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Для кого цей тренінг:
- Для менеджерів з продажу, які працюють у B2B або B2C у всіх сферах
- Для власників бізнесу, які продають особисто
- Для продавців, які часто чують заперечення «дорого», «я подумаю», «не на часі»
- Для керівників відділів продажу
Ціль заходу
Цілі та завдання тренінгу:
- Освоїти новий підхід у продажах
- Отримати нові ефективні техніки роботи на кожному етапі продажу
- Підвищити мотивацію співробітників
- Закріпити отримані знання на практиці
Програма
1. Встановлення контакту
- Логіка та емоції під час встановлення контакту з клієнтом
- Встановлення контакту за телефоном. Важлива послідовність
- Встановлення контакту з клієнтом. Особиста зустріч. Основні правила початку зустрічі
2. Виявлення потреб
- Бізнес-гра на виявлення потреб із групою
- Воронка продажу
- Розгляд основних типів запитань для роботи
- Як питання впливають на успіх у продажах
- Практикум. Підготовка різних типів запитань
3. Презентація (Story telling)
- Що таке сторітелінг
- З яких частин складається сторітелінг
- Переваги історій
- Де брати історії
- Коли застосовувати історії
- Помилки у сторітелінгу
- Перші фрази для застосування сторітелінгу
- Приклади/шаблони сторітелінгу
- Інші дієві способи аргументації у продажах
- Приклади тверджень для допродажу товарів/послуг (upsell та cross-sell)
- Практикум. Підготовка в групах презентацій із застосуванням сторітелінгу та інших актуальних способів
4. Робота із запереченнями
- Причини виникнення заперечень
- Типові помилки під час роботи із запереченнями
- Розбір заперечень, що часто зустрічаються у бізнесі
- Демонстрація тренером актуальних способів по роботі із запереченнями клієнтів з використанням історій
- Практикум. Підготовка у групах відповідей на найпоширеніші заперечення клієнтів зі сторітелінгом. Презентація напрацювань
5. Завершення продажу
- Презентація способів закриття продажу товарів/послуг
6. Практичне відпрацювання
- Проведення рольових ігор для закріплення отриманих знань на тренінгу (всі учасники)
Додаткова інформація
Результати після проходження:
- Професійна і мотивована команда
- Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
- Збільшення кількості замовлень і клієнтів
- Зростання продажів компанії
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.