онлайн-тренінг

Перемовини в закупівлях: мистецтво вигідних угод



  • 8200 грн
  • 5% для другого учасника від однієї компанії; 7% - для третього і більше учасників від однієї компанії


  • Онлайн
    04.03.202513.03.2025, початок о 10:00


Цільова аудиторія

  • закупівельники
  • керівники відділу закупівель
  • категорійні менеджери
  • співробітники, які домовляються про придбання послуг та матеріалів (обладнання, логістика, транспорт, маркетинг, HR, IT, тощо)

Ціль заходу

  • Навчитися усвідомлено вести перемовини, отримувати максимум, зберігаючи партнерські відносини з постачальниками
  • отримувати різні види знижок та бонусів від постачальників
  • ефективно відпрацьовувати спроби підвищення цін постачальниками
  • відстоювати свої позиції та інтереси у перемовинах зі складними постачальниками та протистояти маніпулятивним прийомам монополістів

Програма

Той самий тренінг, що окупиться за одні перемовини!

Що на Вас чекає:

  • Концентрований практичний контент, заснований на реальних ситуаціях у закупівлях
  • Фокус на практичних завданнях та кейсах з реальних перемовних ситуацій
  • Інтерактивні сесії з моделювання перемовних ситуацій
  • Індивідуальний зворотний зв'язок від тренера щодо Ваших перемовних навичок
  • Практичні інструменти та шаблони для негайного застосування в роботі
  • Можливість обміну досвідом з колегами-закупівельниками з різних галузей

АКТУАЛЬНІСТЬ:

  1. Програма фокусується на стратегіях співпраці з постачальниками в складних економічних умовах, що є критично важливим для бізнесу сьогодні.
  2. Учасники навчаються реагувати на зміни ринку та ефективно вести перемовини в умовах невизначеності.

  3. Розвиток soft skills - тренінг розвиває критично важливі навички комунікації, аргументації та впливу, які необхідні не лише в закупівлях, але й в інших сферах бізнесу.

Модуль 1. Стратегії співпраці з постачальниками в умовах війни та невизначеності

  • Види перемовин – які більш дієві в сучасних умовах
  • Спокуса велика, або навіщо «виграв-виграв» сильному?
  • Розробка матриці цілей, стратегії та плану перемовин під задачі бізнесу
  • Підготовка конструктивних, переконливих аргументів та доказів
  • Що таке «план Б» або як не програти будь-які перемовини

Модуль 2. Мистецтво переконання: техніки аргументації та мовні прийоми впливу у перемовинах

  • Як тримати фокус на спільних інтересах без втрат для себе
  • Що таке «мова вигод» і як навчитися нею розмовляти
  • Контекст та альтернативи - як використовувати в перемовинах
  • Аргументація – як переконувати та продавати свої ідеї постачальникам
  • Як ясно, чітко і структуровано доносити інформацію

Модуль 3. Поліпшення умов, зниження закупівельних цін та мінімізація витрат

  • Види знижок та бонусів, які Ви можете отримувати від постачальників
  • Успішний торг - як домагатися найкращих цін
  • Як мотивувати чинних постачальників на поліпшення умов постачання
  • Правила поступок. Як правильно поступатися у разі потреби і що вимагати натомість
  • Як закупівельнику реагувати на підвищення цін з максимальною користю для бізнесу

Модуль 4. Заперечення, маніпуляція і тиск - захист та протидія

  • Ознаки тиску на закупівельника - як нас стимулюють робити помилки
  • Розробка стратегії та тактики перемовин зі «складними» опонентами та монополістами
  • Маніпуляції, вплив та психологічні хитрощі в перемовинах
  • 11 мовних прийомів для відповідей на заперечення постачальників
  • Найприродніші та найефективніші способи підвести зустріч до вдалого завершення

Матеріали, що залишаються у учасників після тренінгу:

  • презентація з інформативними слайдами
  • шаблон підготовки до перемовин
  • матриця розробки цілей на перемовини
  • чек-лист для підготовки до перемовин
  • шаблони для генерації ідей щодо відповідей на заперечення постачальників
  • повний список мотивів, що впливають на прийняття рішень постачальниками
  • шаблон для аналізу проведених перемовин

Додаткова інформація

Формат навчання:

  • Інтерактивний онлайн-тренінг максимально наближений до «живих» тренінгів з практичними вправами в сесійних кімнатах (50/50).
  • майданчик проведення: Zoom.

Періодичність навчання:

  • Кількість занять: 4 модулі по 3-3,5 години.
  • Вівторок та четвер з 10:00 до 13:30

Розклад:

  • Модуль 1 – 04 березня
  • Модуль 2 – 06 березня
  • Модуль 3 – 11 березня
  • Модуль 4 – 13 березня

Для закріплення матеріалу та пролонгації процесу навчання між модулями для учасників передбачені домашні завдання.

Комунікації:

На початку навчання створюється закрита група у телеграмі, де учасники можуть спілкуватися між собою, обговорювати домашні завдання та ставити запитання тренеру.

Вартість участі: 8 200 грн.

Знижки:

  • 5% для другого учасника від однієї компанії;
  • 7% для третього і більше учасників від однієї компанії.

Умови оплати: 100% передоплата (ФОП, 3-я група єдиного податку, неплатник ПДВ).


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоЗакупівлі, тендериВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.