Перемовини в закупівлях: мистецтво вигідних угод
- 14 годин
- Після закінчення видається сертифікат в електронному вигляді
- Альянс-М, центр розвитку
- a-m.in.ua
- Ганна Мозгова
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- закупівельники
- керівники відділу закупівель
- категорійні менеджери
- співробітники, які домовляються про придбання послуг та матеріалів (обладнання, логістика, транспорт, маркетинг, HR, IT, тощо)
Ціль заходу
- Навчитися усвідомлено вести перемовини, отримувати максимум, зберігаючи партнерські відносини з постачальниками
- отримувати різні види знижок та бонусів від постачальників
- ефективно відпрацьовувати спроби підвищення цін постачальниками
- відстоювати свої позиції та інтереси у перемовинах зі складними постачальниками та протистояти маніпулятивним прийомам монополістів
Програма
Той самий тренінг, що окупиться за одні перемовини!
Що на Вас чекає:
- Концентрований практичний контент, заснований на реальних ситуаціях у закупівлях
- Фокус на практичних завданнях та кейсах з реальних перемовних ситуацій
- Інтерактивні сесії з моделювання перемовних ситуацій
- Індивідуальний зворотний зв'язок від тренера щодо Ваших перемовних навичок
- Практичні інструменти та шаблони для негайного застосування в роботі
- Можливість обміну досвідом з колегами-закупівельниками з різних галузей
АКТУАЛЬНІСТЬ:
- Програма фокусується на стратегіях співпраці з постачальниками в складних економічних умовах, що є критично важливим для бізнесу сьогодні.
-
Учасники навчаються реагувати на зміни ринку та ефективно вести перемовини в умовах невизначеності.
-
Розвиток soft skills - тренінг розвиває критично важливі навички комунікації, аргументації та впливу, які необхідні не лише в закупівлях, але й в інших сферах бізнесу.
Модуль 1. Стратегії співпраці з постачальниками в умовах війни та невизначеності
- Види перемовин – які більш дієві в сучасних умовах
- Спокуса велика, або навіщо «виграв-виграв» сильному?
- Розробка матриці цілей, стратегії та плану перемовин під задачі бізнесу
- Підготовка конструктивних, переконливих аргументів та доказів
- Що таке «план Б» або як не програти будь-які перемовини
Модуль 2. Мистецтво переконання: техніки аргументації та мовні прийоми впливу у перемовинах
- Як тримати фокус на спільних інтересах без втрат для себе
- Що таке «мова вигод» і як навчитися нею розмовляти
- Контекст та альтернативи - як використовувати в перемовинах
- Аргументація – як переконувати та продавати свої ідеї постачальникам
- Як ясно, чітко і структуровано доносити інформацію
Модуль 3. Поліпшення умов, зниження закупівельних цін та мінімізація витрат
- Види знижок та бонусів, які Ви можете отримувати від постачальників
- Успішний торг - як домагатися найкращих цін
- Як мотивувати чинних постачальників на поліпшення умов постачання
- Правила поступок. Як правильно поступатися у разі потреби і що вимагати натомість
- Як закупівельнику реагувати на підвищення цін з максимальною користю для бізнесу
Модуль 4. Заперечення, маніпуляція і тиск - захист та протидія
- Ознаки тиску на закупівельника - як нас стимулюють робити помилки
- Розробка стратегії та тактики перемовин зі «складними» опонентами та монополістами
- Маніпуляції, вплив та психологічні хитрощі в перемовинах
- 11 мовних прийомів для відповідей на заперечення постачальників
- Найприродніші та найефективніші способи підвести зустріч до вдалого завершення
Матеріали, що залишаються у учасників після тренінгу:
- презентація з інформативними слайдами
- шаблон підготовки до перемовин
- матриця розробки цілей на перемовини
- чек-лист для підготовки до перемовин
- шаблони для генерації ідей щодо відповідей на заперечення постачальників
- повний список мотивів, що впливають на прийняття рішень постачальниками
- шаблон для аналізу проведених перемовин
Додаткова інформація
Формат навчання:
- Інтерактивний онлайн-тренінг - максимально наближений до «живих» тренінгів з практичними вправами в сесійних кімнатах (50/50).
- майданчик проведення: Zoom.
Періодичність навчання:
- Кількість занять: 4 модулі по 3-3,5 години.
- Вівторок та четвер з 10:00 до 13:30
Розклад:
- Модуль 1 – 04 березня
- Модуль 2 – 06 березня
- Модуль 3 – 11 березня
- Модуль 4 – 13 березня
Для закріплення матеріалу та пролонгації процесу навчання між модулями для учасників передбачені домашні завдання.
Комунікації:
На початку навчання створюється закрита група у телеграмі, де учасники можуть спілкуватися між собою, обговорювати домашні завдання та ставити запитання тренеру.
Вартість участі: 8 200 грн.
Знижки:
- 5% для другого учасника від однієї компанії;
- 7% для третього і більше учасників від однієї компанії.
Умови оплати: 100% передоплата (ФОП, 3-я група єдиного податку, неплатник ПДВ).
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоЗакупівлі, тендериВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.