Ініціація у професію продакт-менеджера
- 28 годин
- Після закінчення видається Іменний сертифікат
- Lege Artis, фармацевтична асоціація
- www.facebook.com/PharmaLegeArtis
- Романовська Альона Олександрівна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Для кого рекомендується навчання
- Медичні представники, які хочуть стати продакт-менеджерами.
- Діючі продакт-менеджери та бренд-менеджери, які мають невеликий досвід роботи (Junior продакт-менеджери).
- Фахівці з вищою медичною або фармацевтичною освітою, які хочуть розвиватися у напрямку фармацевтичного маркетингу.
- Співробітники не маркетингових підрозділів фармацевтичних компаній, які хочуть розвиватися та розуміти першопричини маркетингової діяльності, пройшовши базову підготовку з сучасного фармацевтичного маркетингу.
- Керівники підрозділів маркетингу фармацевтичних компаній, які бажають якісної підготовки співробітників і впровадження вивченого.
Ціль заходу
Практичні цілі навчання
- Ввести учасників навчання у професію «продакт-менеджер» і розуміння принципів діяльності в фармацевтичному маркетингу.
- Вивчити зв’язок маркетингових теорій із прикладним характером їх використання у фармацевтичному маркетингу.
- Навчити учасників навчання практично використовувати маркетингові інструменти.
- Забезпечити підготовку кожним учасником навчання Проекту Маркетингового плану на препарат.
Програма
- Чому продакт-менеджерам має бути притаманний Гелікоптерний погляд.
- Маркетинг: від історії до сьогодення. Чому маркетинг – це система.
- Еволюція маркетингу: маркетинг 1.0. /2.0. /3.0. /4.0. – культура, ролі, функції.
- Відмінності ринків В2В – В2С та специфіка фармацевтичного бізнесу.
- Клієнто-центрична організація: основні характеристики.
- Ключові концепти маркетингу: Outside-in, Додана цінність, Стратегії Push – Pull – Prescribe (РРР), Маркетинг-мікс, Маркетинг відносин.
- Завдання підрозділів фармацевтичної компанії. Ролі маркетингу та ролі продакт-менеджерів в компанії.
- За які процеси відповідають продакт-менеджери у компаніях. Розподіл зон відповідальності.
- 7 важливих питань для маркетолога по Сету Годіну.
- Види маркетингових планів. План із запуску нових продуктів: лонч-план.
- Процес розробки маркетингового плану. Шаблон та структура маркетингового плану.
- Що таке маркетингове середовище.
- Навіщо потрібна аналітика та як використовувати методи аналізу фармацевтичного ринку.
- Інструменти зовнішнього аналізу: оцінка розмірів та темпів зростання ринку продукту, вибір сегменту ринку для продукту, аналіз конкурентного середовища, визначення основних трендів серед споживачів.
- АТС класифікація як стандарт аналітичної роботи.
- З чого складається шаблон аналітики конкурентів. Прямі і непрямі конкуренти.
- Інструменти внутрішнього аналізу: життєвий цикл продукту, аналіз продажів, крива інновацій.
- SWOT аналіз та ключові фактори успіху продукту.Процес розробки SWOT аналізу.
- Процеси STP: Сегментація, Таргетинг, Позиціювання.
- Клієнтська та продуктова сегментації. Відмінності, особливості, призначення.
- Продуктова сегментація. Карти потоку пацієнтів та призначення лікарів.
- Чому STP – серце успішної стратегії та процвітання бізнесу.
- Зміна сучасного споживача. Що таке коммодитизація.
- Розробка Унікальної Торгової Пропозиції (УТП). Техніки розробки і приклади.
- Адаптація ключового повідомлення для різних цільових груп.
- Від товару до бренду. Брендинг: архітектура та територія бренду.
- Засоби та види комунікацій з клієнтами та споживачами.
- Інтегровані маркетингові комунікації. Використання стратегій Push – Pull – Prescribe.
- Етапи роботи зовнішньої служби фармацевтичної компанії у ЛПЗ та аптеках. Типи медичних торгових візитів.
- Методи просування продукту: ATL, BTL, PR, трейд-маркетинг, діджитал маркетинг.
- Промоційний мікс.
- Як правильно працювати з рекламними агенціями.
- Створення брифу. Приклади брифів
- Медіа-планування для ОТС та Rx препаратів.
- Найкращі рекламні ролики.
- Кращі промоційні кампанії для ОТС та Rx препаратів.
- Маркетингові кампанії. Види та зміст кампаній.
- План, бюджет та KPI маркетингової кампанії.
- Основи цінової політики: ціна vs цінність.
- Контроль маржинального прибутку. P@L аналіз.
- Підготовка необхідного інструментарію для продажів.
- Підготовка промоційних матеріалів, внутрішніх та зовнішніх презентацій.
- Навчання за продуктами на цикловому мітингу.
- Campaign book: що це таке, шаблони, структура, приклади.
- Розробка нового продукту: що потрібно знати, процес і процедури розробки.
- Стратегії для різних сегментів фармацевтичного ринку (Rx, ОТС, БАД).
- Взаємодія продакт-менеджера з іншими службами організації. Вирівнювання з продажами.
- Розвиток компетенцій продакт-менеджера.
- Ефективність роботи продакт-менеджера.
- Бюджетування і приклади бюджетів.
- KPI продакт-менеджера.
- Інтеграція навчання. Захист учасниками навчання маркетингових планів на препарат. Зворотній зв'язок і рекомендації.
Додаткова інформація
Реєстрація на навчання: https://forms.gle/Dvz8iMdy4hLPmx6u9
Для навчання використовується платформа ZOOM. Перед кожним заняттям надсилається посилання на вхід.
Про курс
Онлайн-курс «Ініціація у професію продакт-менеджера» – це базова підготовка з практичного фармацевтичного маркетингу: 14 онлайн занять по 2 години з лекціями та підсилюючими вправами, 13 домашніх завдань в професійних шаблонах, feedbacks домашніх завдань, практична робота над реальним Проектом маркетингового плану по препарату, синемалогія, доступ до закритої групи з обміну досвідом і інформацією, електронними книгами, кращими практиками та інструментами розвитку продакт-менеджера. Учасники навчання забезпечуються «Робочим зошитом продакт-менеджера», в якому систематизована і структурована теорія і практика сучасного маркетингу для цілей і потреб фармацевтичних компаній. «Робочий зошит продакт-менеджера» застосовується для навчання та буде корисний у практичній діяльності продакт-менеджера фармацевтичної компанії.
Онлайн-курс «Ініціація у професію продакт-менеджера» – це 2 місяці навчання у живих комунікаціях тренер: учасники навчання. Навчання по відео-лекціям у записі не проводиться. Відео-записів навчання для подальшого використання учасниками не надається.
Курс «Ініціація у професію продакт-менеджера» проводить Pharma Marketing Academy, заснована в 2012 році. За ці роки Pharma Marketing Academy розроблені авторські підходи в навчанні, створений методичний та кейсовий матеріал для навчання, бібліотека глосарію, які постійно поповнюються. Навчання на курсі «Ініціація у професію продакт-менеджера» проходить за Бізнес-кейсом по виведенню на ринок фармацевтичного препарату. В процесі навчання учасники працюють над реальним Проектом маркетингового плану по продукту. По закінченню навчання кожен учасник захищає свій маркетинговий план.
На відміну від інших, навчання у Pharma Marketing Academy дає системні та глибокі знання і практичні навички, які Ви зможете відразу ж використовувати для роботи на посаді продакт-менеджера. Програма навчання реалізується step by step, від глибокого розуміння сучасних концептів і трендів маркетингу ми йдемо до прикладних технологій і вчимо їх застосовувати у фармацевтичній галузі.
Учасники навчання отримують іменний сертифікат від Pharma Marketing Academy при виконанні не менше 80% домашніх завдань та всіх тестів (до, під час, після навчання).
Результати навчання
- 100% зміна мислення – на маркетинг-та клієнт ориентовані підходи.
- 100% збільшення знань про концепції маркетингу і фармацевтичного маркетингу, та розуміння діяльності продакт-менеджера.
- Отримання практичних навичок управління продуктами в фармацевтичному маркетингу.
- Отримання відповідей на свої запитання: «Що робити?», «Як робити?», «Коли починати?»
- Отримання можливостей та мотивації для особистого, професійного та кар’єрного зростання.
- Отримання готового інструментарію: шаблонів для професійного розвитку та використання в галузі фармацевтичного маркетингу.
Методи навчання
- Тестування по чек-листам (перед навчанням, під час навчання, після навчання).
- На кожному занятті проходять міні-лекції з підсилюючими вправами відповідно до навчальної програми.
- Після кожного заняття надаються домашні завдання, використовуючи готові професійні шаблони. Домашні завдання спрямовані на відпрацювання вивченого матеріалу та підготовку Проекту маркетингового плану на препарат.
- Мозкові штурми.
- Розбори кейсів з фармацевтичної галузі та інших галузей. Відео-кейси. Розбір рекламних роліків.
- Дискусії з питань розвитку продакт-менеджера і маркетингу фармацевтичних компаній.
- Синемалогія: після перегляду проводиться груповий аналіз х/ф.
- Індивідуальна робота учасників з робочими шаблонами продакт-менеджера.
- Індивідуальна робота учасників з «Робочим зошитом продакт-менеджера», кольоровий друк формату А4, 100 сторінок з теоретичним матеріалом, бізнес-кейсами, вправами, робочими шаблонами та глосарієм.
- Індивідуальні консультації тренера по домашнім завданням, робочих питаннях та особистісному розвитку.
- Коммунікації в закритій спільноті курсу з обміну досвідом і інформацією, електронними книгами, де обговорюються інструменти розвитку продакт-менеджерів, найкращі практики і лайфхаки та проблемні ситуації.
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRМедицина, фармацевтикаУправління персоналом, адаптація та розвиток
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.