бізнес-гра

Ідеальна риболовля





Цільова аудиторія

  • Тренери
  • Представнику служби управління персоналом
  • Керівники/ представники відділу продажів 

Гравці:

  • Торгові представники
  • Продавці
  • Супервайзери
  • НТВ
  • КАМ
  • РКАМ
  • Керівники торгових відділів 

Ціль заходу

  • Прокачати навички продажу продукції компанії
  • Навчитись виявляти/ формувати потреби своїх клієнтів за технологією SPIN
  • Відпрацювати роботу із запереченнями 

Програма

Гра "Ідеальна риболовля" розрахована на відпрацювання в безпечних умовах ефективних моделей комунікації продавців зі своїми клієнтами на реальних кейсах за допомогою технології продажу SPIN.

Гра, яка дозволить навчитись знаходити найкоротший шлях до продажів кожному клієнту.

Учасники зможуть напрацювати найкращі заготовки для ефективного
спілкування з клієнтом.
 

Проведення гри «Ідеальна риболовля» складається з трьох етапів:

1. Підготовчий етап. Разом з відповідальними представниками Компанії-Замовника створюються бізнес-кейси (ігрові картки).

Генеруються три категорії карток:

  • Картки з описом клієнтів компанії-замовника.
  • Картки з цілями на продаж.
  • Картки з описом ОПР (особи, що приймає рішення).

Таким чином учасники грають не з абстрактними образами клієнтів, а відпрацьовують кейси зі свого бізнесу. Тому гра перетворюється на навчальний інструмент з вирішенням задач, які зустрічаються у співробітників кожного дня.

2. Гра. Гравці розділені на команди та намагаються перемогти. Спортивний азарт та брак часу спонукають швидко генерувати ідеї, та вибирати найкращий варіант рішення. В процесі гри учасники обмінюються кращими ідеями з власного досвіду і збагачують один одного реальними прикладами, що використовують в роботі.

Дуже важлива частина гри, зворотній зв’язок на кожне рішення, таким чином всі учасники розуміють, що вони зробили правильно, а що потребує вдосконалення.

3. Зворотній зв’язок після гри. Гра надає великий об’єм інформації для діагностики загальних компетенцій учасників, культури організації та психологічної атмосфери, що склалась в компанії. Тренер-ведучий надає зворотній зв’язок зі своїми висновками і рекомендації та побажання для подальшого розвитку співробітників.

Додаткова інформація

Формат гри: Симуляція (коробочна) та онлайн версії.

Оптимальна кількість учасників: 12-16 чол.

Тривалість гри: 4-5 годин

Гравці діляться на команди, придумують назви та намагаються перемогти.

Команда переможець отримає приз! 


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиПсихологія, емоційний інтелект

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.