Корпоративні тренінги
Mercury рrofessional
тренінг

Телефонні продажі




Цільова аудиторія

Учасники:

  • Зможуть більш ефективно досягати необхідних рішень під час переговорів по телефону
  • Набудуть великої впевненості при проведенні складних телефонних переговорів

Компанія:

  • Підвищить рентабельність за рахунок досягнення вигідніших умов роботи з клієнтами, партнерами, постачальниками

Програма

  • Розвиток спілкування телефоном
  • Як викликати довіру і справити враження на співрозмовника по телефону. Перші фрази
  • Володіння голосом. Управління голосом за допомогою міміки
  • Значення натхнення у роботі з клієнтом
  • Розуміння ситуації клієнта. Особливості застосування техніки питань у телефонній розмові
  • Активне слухання клієнта

Поглиблення аргументації

  • Вправи з використанням вашого власного товару
  • Вправа з техніки аргументації
  • Посилення аргументації

Поліпшення комунікації з клієнтами

  • Цілі та засоби спілкування
  • Перешкоди у спілкуванні по телефону та способи боротьби з ними
  • Методи активізації клієнта у телефонній розмові

Розгляд заперечень клієнта

  • Банк заперечень
  • Аналіз різних типів заперечень
  • Розгляд заперечень із позиції психології

Досягнення домовленостей

  • Як підштовхнути клієнта до рішення
  • Завершення телефонних переговорів: як зробити акцент на досягнутому

Додаткова інформація

  • 4МАТ-система: технологія навчання за допомогою моделі В. McCarthy заснована на розгляді чотирьох питань: «Що це?», «Чому важливо?», «Як застосовувати?», «Як адаптувати?»
  • Активне навчання з міні-лекціями (теоретична основа); груповими обговореннями; аналіз ситуацій учасників тренінгу.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиІншеВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.