Школа успішного бізнесу
тренінг

Директор з управління продажами, IAPBE



  • 7500 грн


  • Онлайн, Школа успішного бізнесу
    18.12.202419.02.2025
    19.02.202509.04.2025

Цільова аудиторія

бухгалтери, головні бухгалтери, фінансисти, керівники, власники бізнесу

Ціль заходу

підвищення кваліфікації, отримання міжнародного диплому

Програма

Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами.

  • Складові корпоративної культури
  • У чому різниця між корпоративною культурою короткострокових та корпоративною культурою довгострокових результатів
  • Різні стилі корпоративної системи управління, їх ключові складові та вплив на розвиток компанії та її конкурентоспроможність у сучасних ринкових умовах
  • Концепція формування конкурентних переваг
  • Як вибирає клієнт – порівняльний аналіз
  • Структура КП
  • Аналіз продажів: основні показники, тенденції, погрози, можливості, висновки
  • Аналіз причин втрати та утримання клієнтів:
  • Що спільного серед наших найкращих клієнтів
  • Які, не охоплені нами клієнти, відповідають характеристикам наших найкращих клієнтів
  • Який % клієнтів пішов від нас
  • Скільки клієнтів перейшло до нас від конкурентів
  • Скільки у нас ключових клієнтів
  • Як зростає їх кількість
  • Скільки клієнтів числиться на одного МПП
  • Життєвий цикл клієнта
  • Аналіз цінності клієнта
  • Вплив людського фактора на 5 факторів формування прибутку
  • Логіка включення персоналу до зростання прибутковості підприємства
  • Оперування 6 основними факторами командної роботи

Модуль 2. Нейромаркетинг у продажах

  • Дві методики впливу на мислення клієнта
  • Три складові мозку клієнта
  • Ментальна карта продажів клієнту
  • 6 стимулів, що діють на мислення клієнта
  • 4 етапи впливу на мислення клієнта

Модуль 3. Структура відділу продажів та стандарти роботи Керівника відділу продажів

  • Стратегії організації роботи відділу продажу
  • Формування працюючої осі: стратегія компанії – структура відділу продажу – посадові інструкції
  • Формування оптимальної оргструктури з урахуванням організаційно-функціональної матриці
  • План розподілу часу. Як змусити працювати посадову інструкцію
  • Підходи до формування плану розподілу часу
  • Відображення цілей посади у плані на тиждень
  • Ключові області співробітника та зони відповідальності
  • Оптимізація внутрішньокорпоративної взаємодії у продажах:
  • Використання IT технологій для управління та контролю
  • Робота з вхідною поштою, принципи сортування повідомлень
  • Захист свого робочого часу, робота з відволіканнями

Модуль 4. Етапи переходу на типові стандарти CRM роботи. Підвищення ефективності управління продажами із CRM-системою

  • Стратегія компанії
  • Бізнес-процеси – це технологія створення кінцевого продукту
  • Регламенти та звітність - стандарти взаємодії та прогнозування
  • Стандарти роботи з CRM-системою
  • Регламенти взаємодії з клієнтами
  • Воронка продажів
  • Планування та звітність
  • Формалізація клієнтської бази
  • Групи компаній
  • Типологія клієнтів
  • Типологія завдань
  • Процес та кроки продажу

Модуль 5. Алгоритм створення скрипту продажу

  • Як розробити сценарії (скрипти) дзвінків
  • Які особливості процесу продажу необхідно враховувати під час створення сценаріїв (скриптів) дзвінків
  • Які зміни необхідно внести до шаблонів сценаріїв дзвінків, щоб вони почали давати результат

Модуль 6. Методологія стратегічного продажу

  • Введення у поняття стратегічного продажу
  • Тактика та стратегія продажів
  • Критерії та підходи до сегментування клієнтської бази
  • "Створення єдиних критеріїв сегментації"
  • Зони входу та агенти впливу
  • Види та ролі агентів впливу: технік, економіст, споживач, консультант
  • Стану агентів впливу: зростання, проблема, штиль, самовпевненість
  • Принципи визначення та особливості роботи з кожним агентом впливу
  • Агенти впливу: можливості та загрози
  • Сфера особистих інтересів та корпоративної вигоди агентів впливу
  • Індивідуальна робота "Аналіз складних клієнтів із клієнтської бази менеджера та формування стратегії просування"
  • Комплексний контакт із клієнтом:
  • Які види контактів із клієнтами потрібно використовувати?
  • Навіщо «тривожити» клієнта, якщо він не може чи не хоче нічого купувати?
  • Як зробити так, щоб спілкуватися та не «тривожити» його?
  • Чому потрібно спілкуватися «з різних приводів»?
  • Що це надає клієнту?
  • Чому це допомагає продавцю?
  • Який результат можна очікувати від кожного виду контакту?
  • Як підготуватись і на що звертати увагу при підготовці контакту кожного виду?
  • Які види контактів працюють найкраще за наших умов?
  • Активізація клієнтської бази
  • Постановка довгострокових цілей роботи з клієнтами з урахуванням сегмента, потенціалу та факторів зовнішнього середовища
  • Концепція «воронки продажів»
  • Види, типи та частота контактів
  • Визначення потенціалу клієнтської бази
  • Постановка стратегічних цілей з урахуванням сегмента, потенціалу та факторів зовнішнього середовища
  • Типи дій/контактів та їх частота залежно від сегмента клієнта
  • Інформаційний привід для контакту
  • Основні елементи стратегічного планування
  • Складання плану контактів із клієнтами
  • Базові засади планової діяльності

Модуль 7. Контроль якості роботи з клієнтами

  • Що ми маємо на увазі під якістю та ефективністю роботи з клієнтами?
  • Цільове завантаження менеджерів: цілі та інструментарії
  • Система звітів у відділі продажу
  • Що контролювати?
  • Аналіз факторів, що визначають успіх/невдачу
  • Максимізація віддачі від клієнтської бази
  • Якими способами це робиться?
  • Які цілі ставити та чого очікувати від різних типів клієнтів?
  • Робота з VIP-клієнтами:
  • Техніка налагодження стратегічних відносин
  • Правила післяпродажного спілкування з клієнтом
  • Як забезпечувати повторні продажі
  • Додаткові послуги
  • Формування мережі
  • Використання старих клієнтів для залучення нових, отримання рекомендацій

Модуль 8. Організація роботи у форматі «віддаленого продажу»

  • Як вибудувати бізнес-процеси у віддаленому та змішаному відділі продажів
  • Форми організації віддалених відділів продажу
  • Які функції продажів необхідно віддати у віддалений відділ, а які ні в якому разі не можна
  • З чого розпочати організацію віддаленого відділу продажу
  • Як залучити найкращих кандидатів у віддалений відділ продажу
  • Які співробітники Вам потрібні: портрет віддаленого менеджера з продажу
  • На яких майданчиках розміщувати оголошення про найм віддалених менеджерів
  • Що необхідно обов'язково вказати в оголошенні, щоб збільшити кількість звернень
  • Як обробляти вхідні звернення від кандидатів
  • Як провести співбесіди та відібрати менеджерів у віддалений відділ продажу
  • Показники ефективності та система оплати праці віддалених співробітників
  • Які показники активності та результативності використовувати для оцінки віддалених менеджерів з продажу
  • Як визначити неефективних менеджерів із продажу протягом 1-2 тижнів, а не 3-х місяців
  • Система оплати праці віддалених менеджерів з продажу, які схеми оплати праці можна використовувати
  • Як навчати та контролювати віддалених менеджерів
  • Як «ввести в роботу» віддалених менеджерів за 3 дні
  • Як навчити менеджерів продукту та техніці продажів
  • План розподілу часу
  • Як змусити працювати посадову інструкцію
  • Підходи до формування плану розподілу часу
  • Відображення цілей посади у плані на тиждень
  • Ключові області співробітника та зони відповідальності
  • Як контролювати дисципліну у віддаленому відділі продажу
  • Як проводити збори з віддаленими співробітниками
  • Особливості планування та контролю роботи віддалених менеджерів з продажу
  • Яка звітність потрібна для контролю віддалених менеджерів з продажу
  • Впровадження віддалених менеджерів у існуючий відділ продажу.

Модуль 9. Мотивація персоналу та управління командою

  • Структура та види мотивації
  • Як ув'язати результати роботи з винагородою персоналу
  • Типологія співробітників у контексті їхньої мотивації
  • Методологія проведення діалогів
  • Організація процесу самонавчання та передачі кращого досвіду всередині відділу продажів
  • Як вивести менеджера з продажу на пік продуктивності та ефективності роботи
  • Оцінити означає виміряти. Впровадження статистик продуктивності та ефективності
  • 10 функцій менеджменту компанії, що підвищують продуктивність роботи персоналу
  • Критерії оцінки виконавчої ефективності працівників
  • Розвиваючий діалог
  • Розвиток місії та цілей компанії. Система неформального менеджменту
  • Тренінги та навчання
  • Процедури зростання та розвитку персоналу, формування кадрового резерву
  • Ключові моменти у управлінні персоналом. Гнучке керування
  • Рівні зрілості персоналу щодо виконання завдань
  • Що створює стіну «небажання» брати відповідальність та виявляти ініціативу
  • "Болото непродуктивності"
  • Основні деструктивні вірування персоналу
  • Взаємозв'язок між задоволеністю персоналу та плинністю кадрів. Основні чинники утримання найкращих працівників
  • 5 функцій менеджера та критерії менеджерської ефективності
  • Правила постановки та контролю завдань
  • Правила критики та заохочень
  • 8 причин, через які можуть виникати проблеми у взаємодії між людьми
  • Система справедливості за скаргами
  • Правила проведення нарад Управління у стилі «Коучинг»:
  • Техніка коучінга
  • Етапи управління знаннями
  • Інформаційні сходи. Правила передачі та контролю інформації
  • Етапи побудови навчальних семінарів

Модуль 10. Система підбору персоналу до служби продажу

  • Створення профілю посади
  • Як здійснити первинний відбір кандидатів з резюме
  • Як провести телефонне інтерв'ю
  • Підготовка запитань та індикаторів відповідей щодо інтерв'ю на ключові позиції
  • Як провести структуроване інтерв'ю з компетенцій
  • Як виявити мотивацію, приховану інформацію, брехню
  • Аналіз типових помилок та важких випадків при прийомі на роботу
  • Як відмовити при прийомі працювати
  • На що звертати увагу насамперед
  • Серед кого шукати та кому відбирати персонал

Оптимальний набір методик

Додаткова інформація

Програма міжнародної сертифікації:

Дата проведення: 11.09.2023-11.10.2023

Кількість занять: 10  Кількість годин: 20

Тренер: Наталія Дегтярьова

Бізнес-тренер з 25-ти річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес-сфері.Спеціалізація - комплексне навчання, корпоративні тренінги з продажу та розвиток менеджерів за напрямами:

  • Управління часом та оптимізація внутрішньокорпоративної взаємодії (9 тренінгових програм)
  • Управління продажами та програми розвитку для керівників відділу продажів та менеджерів з продажу (15 тренінгових програм)
  • Управління та мотивація персоналу, програми розвитку для керівників (10 тренінгових програм)
    Особистісний розвиток (6 тренінгових програм).
  • Має практичний досвід: постановки систем управління продажами та оптимізації роботи компанії з продажу;
    реалізації проектів щодо впровадження систем якісного сервісного обслуговування клієнтів та управління взаємовідносинами з клієнтами;участь у проектах із впровадження CRM-систем;розробки "Корпоративної книги сценаріїв продажу" та інших інструментів стандартизації та активізації продажів; розробка та впровадження програм підвищення ефективності менеджменту;розробка та проведення Асессмент-центрів оптимізації внутрішньокорпоративних комунікацій;бізнес-конкультурування з питань розвитку бізнесу.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Бухгалтерія, облік та податкиМенеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.