HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Професійний розвиток. Діловий етикет у спілкуванні та листуванні



  • 10250 грн
  • Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.


  • Онлайн
    09.04.202510.04.2025

Цільова аудиторія

Тренінг буде актуальним:

  • Власникам бізнесу, керівникам
  • Фахівцям різних рівнів
  • Всім, хто працює з клієнтами, хто цікавиться темою свого іміджу та етикетом ділового  спілкування у бізнес-середовищі

Ціль заходу

Важливим критерієм оцінки вашого професіоналізму є культура ділового спілкування. Керівники приділяють багато уваги цьому soft-скілу при прийомі людини на роботу, а також під час виконання ним своїх посадових обов’язків.

Програма

    Етика Та Етикет Ділового Спілкування

    • Концепція етикету. Види етикету
    • Діловий етикет, його основні засади.
    • Основні засади етики ділових відносин.
    • Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
    • Міжособистісний простір у ділових контактах.
    • Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
    • Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
    • Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
    • Правила ділового спілкування усередині організації.
    • Бізнес – субординація. Основні правила ділової взаємодії: керівник, співробітник компанії, відвідувачі, VIP-персона, колеги.

    Основні вимоги до культури мови.

    • Культура діалогу.
    • Основні вимоги до мови. Правила мовлення.
    • Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
    • Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…)
    • Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
    • Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
    • Заборонені теми для small talk
    • Критика. Види критики
    • Як реагувати на критику
    • Алгоритм відповіді конструктивну критику.

    Імідж Ділової Людини. Формування Зовнішнього Іміджу

    • Значення іміджу у діловій сфері
    • Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
    • Види дрес-коду, визначення виду дрес-коду для компанії
    • Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
    • Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
    • Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.

    Етикет Спілкування З Клієнтами

    Прийом відвідувачів та гостей компанії в офісі

    • Ділова зустріч. Правила підготовки до ділової зустрічі
    • Організація прийому гостей, клієнтів, партнерів
    • Правила поведінки при прийомі гостей, клієнтів
    • Важливість першого враження. Контакт із відвідувачем з перших секунд.
    • Навичка швидкого вирішення питань: як виходити із нестандартних ситуацій.
    • Техніка конструктивної відмови.
    • Завершення зустрічі. Етикетні правила

    Етикет телефонного спілкування

    • Основні вимоги етикету щодо ведення ділової телефонної розмови
    • Особливості ділової телефонної розмови
    • Телефонний етикет. Дзвінки вхідні та вихідні. Особисті дзвінки
    • Етикет розмови по мобільному телефону
    • Як відповідати на «незручні» питання
    • Прощання та завершення розмови

    Ділове Листування У Бізнесі

    • Цілі та завдання ділового листування
    • Правила та принципи ведення ділового листування
    • Стиль та структура ділового листа
    • Ключові принципи складання ділових листів
    • Види ділових листів
    • Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
    • Основні помилки при складанні ділових листів
    • Службове листування

    Етикет ділового листування

    • Класифікація ділової кореспонденції
    • Комерційні та некомерційні листи
    • Листи, які не потребують відповіді (лист-нагадування, лист-попередження, лист-повідомлення, лист-заява, супровідний лист)
    • Листи, які вимагають відповіді (комерційний ініціативний лист, лист-запит, лист-пропозиція, лист-рекламація, лист-прохання, лист-звернення)
    • Написання ділового листа: Структура та зміст

    Етапи написання ділових листів

    • Використання стандартизованих фраз в офіційно-діловому стилі під час підготовки листа
    • Стильно правильне розташування частин мови при написанні ділового листа
    • Вступна частина – формулювання мети листа.
    • Основна частина – робота над змістом листа.
    • Заключна частина листа – прийоми впливу адресата, формулювання заклику до дії. Вираз поваги, подяки.
    • Правила відмови у зовнішньому листуванні.
    • Основні помилки при складанні ділових листів
    • Практика листування. Алгоритми написання ділових листів

    Етикет листування електронною поштою

    • Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
    • Структура e-mail листа
    • Правила написання e-mail листів
    • Правила листування у месенджерах

    Додаткова інформація

    Навчання проходить у групі – до 5 осіб. Тому, в результаті тренінгу, Ви можете отримати конкретні інструменти для роботи саме для Вашого бізнесу!

    Тривалість тренінгу: 2 Дні, 16 Акад. Годин

    У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали,  післятренінгова консультаційна підтримка.

    По завершенні видається сертифікат.


    Залишити коментар
    Введіть ваше ім’я.
    Будь ласка, введіть коментар.
    1000 символів

    Введіть ел. пошту.
    або Відмінити

    Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація

    Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.