Професійний розвиток. Діловий етикет у спілкуванні та листуванні
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
- hr-master.com.ua
- Тетяна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг буде актуальним:
- Власникам бізнесу, керівникам
- Фахівцям різних рівнів
- Всім, хто працює з клієнтами, хто цікавиться темою свого іміджу та етикетом ділового спілкування у бізнес-середовищі
Ціль заходу
Важливим критерієм оцінки вашого професіоналізму є культура ділового спілкування. Керівники приділяють багато уваги цьому soft-скілу при прийомі людини на роботу, а також під час виконання ним своїх посадових обов’язків.
Програма
Етика Та Етикет Ділового Спілкування
- Концепція етикету. Види етикету
- Діловий етикет, його основні засади.
- Основні засади етики ділових відносин.
- Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
- Міжособистісний простір у ділових контактах.
- Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
- Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
- Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
- Правила ділового спілкування усередині організації.
- Бізнес – субординація. Основні правила ділової взаємодії: керівник, співробітник компанії, відвідувачі, VIP-персона, колеги.
Основні вимоги до культури мови.
- Культура діалогу.
- Основні вимоги до мови. Правила мовлення.
- Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
- Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…)
- Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
- Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
- Заборонені теми для small talk
- Критика. Види критики
- Як реагувати на критику
- Алгоритм відповіді конструктивну критику.
Імідж Ділової Людини. Формування Зовнішнього Іміджу
- Значення іміджу у діловій сфері
- Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
- Види дрес-коду, визначення виду дрес-коду для компанії
- Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
- Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
- Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.
Етикет Спілкування З Клієнтами
Прийом відвідувачів та гостей компанії в офісі
- Ділова зустріч. Правила підготовки до ділової зустрічі
- Організація прийому гостей, клієнтів, партнерів
- Правила поведінки при прийомі гостей, клієнтів
- Важливість першого враження. Контакт із відвідувачем з перших секунд.
- Навичка швидкого вирішення питань: як виходити із нестандартних ситуацій.
- Техніка конструктивної відмови.
- Завершення зустрічі. Етикетні правила
Етикет телефонного спілкування
- Основні вимоги етикету щодо ведення ділової телефонної розмови
- Особливості ділової телефонної розмови
- Телефонний етикет. Дзвінки вхідні та вихідні. Особисті дзвінки
- Етикет розмови по мобільному телефону
- Як відповідати на «незручні» питання
- Прощання та завершення розмови
Ділове Листування У Бізнесі
- Цілі та завдання ділового листування
- Правила та принципи ведення ділового листування
- Стиль та структура ділового листа
- Ключові принципи складання ділових листів
- Види ділових листів
- Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
- Основні помилки при складанні ділових листів
- Службове листування
Етикет ділового листування
- Класифікація ділової кореспонденції
- Комерційні та некомерційні листи
- Листи, які не потребують відповіді (лист-нагадування, лист-попередження, лист-повідомлення, лист-заява, супровідний лист)
- Листи, які вимагають відповіді (комерційний ініціативний лист, лист-запит, лист-пропозиція, лист-рекламація, лист-прохання, лист-звернення)
- Написання ділового листа: Структура та зміст
Етапи написання ділових листів
- Використання стандартизованих фраз в офіційно-діловому стилі під час підготовки листа
- Стильно правильне розташування частин мови при написанні ділового листа
- Вступна частина – формулювання мети листа.
- Основна частина – робота над змістом листа.
- Заключна частина листа – прийоми впливу адресата, формулювання заклику до дії. Вираз поваги, подяки.
- Правила відмови у зовнішньому листуванні.
- Основні помилки при складанні ділових листів
- Практика листування. Алгоритми написання ділових листів
Етикет листування електронною поштою
- Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
- Структура e-mail листа
- Правила написання e-mail листів
- Правила листування у месенджерах
Додаткова інформація
Навчання проходить у групі – до 5 осіб. Тому, в результаті тренінгу, Ви можете отримати конкретні інструменти для роботи саме для Вашого бізнесу!
Тривалість тренінгу: 2 Дні, 16 Акад. Годин
У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали, післятренінгова консультаційна підтримка.
По завершенні видається сертифікат.
Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.