HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Професійний розвиток. Діловий етикет у спілкуванні та листуванні



  • 10250 грн
  • Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.


  • Онлайн
    20.11.202421.11.2024

Цільова аудиторія

Тренінг буде актуальним:

  • Власникам бізнесу, керівникам
  • Фахівцям різних рівнів
  • Всім, хто працює з клієнтами, хто цікавиться темою свого іміджу та етикетом ділового  спілкування у бізнес-середовищі

Ціль заходу

Важливим критерієм оцінки вашого професіоналізму є культура ділового спілкування. Керівники приділяють багато уваги цьому soft-скілу при прийомі людини на роботу, а також під час виконання ним своїх посадових обов’язків.

Програма

    Етика Та Етикет Ділового Спілкування

    • Концепція етикету. Види етикету
    • Діловий етикет, його основні засади.
    • Основні засади етики ділових відносин.
    • Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
    • Міжособистісний простір у ділових контактах.
    • Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
    • Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
    • Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
    • Правила ділового спілкування усередині організації.
    • Бізнес – субординація. Основні правила ділової взаємодії: керівник, співробітник компанії, відвідувачі, VIP-персона, колеги.

    Основні вимоги до культури мови.

    • Культура діалогу.
    • Основні вимоги до мови. Правила мовлення.
    • Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
    • Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…)
    • Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
    • Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
    • Заборонені теми для small talk
    • Критика. Види критики
    • Як реагувати на критику
    • Алгоритм відповіді конструктивну критику.

    Імідж Ділової Людини. Формування Зовнішнього Іміджу

    • Значення іміджу у діловій сфері
    • Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
    • Види дрес-коду, визначення виду дрес-коду для компанії
    • Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
    • Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
    • Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.

    Етикет Спілкування З Клієнтами

    Прийом відвідувачів та гостей компанії в офісі

    • Ділова зустріч. Правила підготовки до ділової зустрічі
    • Організація прийому гостей, клієнтів, партнерів
    • Правила поведінки при прийомі гостей, клієнтів
    • Важливість першого враження. Контакт із відвідувачем з перших секунд.
    • Навичка швидкого вирішення питань: як виходити із нестандартних ситуацій.
    • Техніка конструктивної відмови.
    • Завершення зустрічі. Етикетні правила

    Етикет телефонного спілкування

    • Основні вимоги етикету щодо ведення ділової телефонної розмови
    • Особливості ділової телефонної розмови
    • Телефонний етикет. Дзвінки вхідні та вихідні. Особисті дзвінки
    • Етикет розмови по мобільному телефону
    • Як відповідати на «незручні» питання
    • Прощання та завершення розмови

    Ділове Листування У Бізнесі

    • Цілі та завдання ділового листування
    • Правила та принципи ведення ділового листування
    • Стиль та структура ділового листа
    • Ключові принципи складання ділових листів
    • Види ділових листів
    • Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
    • Основні помилки при складанні ділових листів
    • Службове листування

    Етикет ділового листування

    • Класифікація ділової кореспонденції
    • Комерційні та некомерційні листи
    • Листи, які не потребують відповіді (лист-нагадування, лист-попередження, лист-повідомлення, лист-заява, супровідний лист)
    • Листи, які вимагають відповіді (комерційний ініціативний лист, лист-запит, лист-пропозиція, лист-рекламація, лист-прохання, лист-звернення)
    • Написання ділового листа: Структура та зміст

    Етапи написання ділових листів

    • Використання стандартизованих фраз в офіційно-діловому стилі під час підготовки листа
    • Стильно правильне розташування частин мови при написанні ділового листа
    • Вступна частина – формулювання мети листа.
    • Основна частина – робота над змістом листа.
    • Заключна частина листа – прийоми впливу адресата, формулювання заклику до дії. Вираз поваги, подяки.
    • Правила відмови у зовнішньому листуванні.
    • Основні помилки при складанні ділових листів
    • Практика листування. Алгоритми написання ділових листів

    Етикет листування електронною поштою

    • Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
    • Структура e-mail листа
    • Правила написання e-mail листів
    • Правила листування у месенджерах

    Додаткова інформація

    Навчання проходить у групі – до 5 осіб. Тому, в результаті тренінгу, Ви можете отримати конкретні інструменти для роботи саме для Вашого бізнесу!

    Тривалість тренінгу: 2 Дні, 16 Акад. Годин

    У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали,  післятренінгова консультаційна підтримка.

    По завершенні видається сертифікат.


    Залишити коментар
    Будь ласка, введіть ваше ім’я
    Будь ласка, введіть коментар.
    1000 символів

    Будь ласка, введіть email
    або Відмінити

    Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація

    Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.