
Ефективна робота із клієнтами
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
- hr-master.com.ua
- Тетяна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг буде корисним:
- власникам бізнесу та керівникам
- менеджерам по роботі з клієнтами
- менеджерам будь-яких рівнів, які бажають освоїти навички роботи з клієнтами
Ціль заходу
Клієнт завжди правий! Чи все ж таки не завжди? Проблемна ситуація з клієнтом — це завжди випробування для витримки та самовладання, комунікативних навичок та рівня професійної підготовки. На тренінгу ви навчитеся вибудовувати ефективну комунікацію з будь-яким клієнтом.
Програма
Визначення Типу Клієнта
- Сегментація клієнтів
- Типологія DISC. Визначення типу клієнта
- Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта
- Підготовка портретів клієнтів
- Формування індивідуального підходу до клієнта
Практика Роботи З Клієнтами
- Встановлення контакту із клієнтом. Виявлення типу клієнта.
- Подолання заперечень
- Управління конфліктними ситуаціями
- Робота з відмовами
- Мотиви прийняття рішень залежно від «портрету» клієнта
- Складання скриптів для кожного етапу роботи з клієнтами
- Розробка стратегії роботи з кожним із типів клієнтів
Додаткова інформація
Навчання проходить у групі – до 5 осіб. Тому, в результаті тренінгу, Ви можете отримати конкретні інструменти для роботи саме для Вашого бізнесу!
Тривалість тренінгу: 1 день, 8 акад. годин
У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали, післятренінгова консультаційна підтримка.
По завершенні видається сертифікат.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.