Лідерство та вплив у ділових переговорах
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Для ТОП-менеджерів та фахівців , які ведуть комерційні переговори про продаж та закупівлю з ключовими клієнтами та постачальниками
Для фахівців, які проводять переговори, відстоюють ідеї, захищають рішення та обґрунтовують результати.
Ціль заходу
Істотно підвищити ефективність ділових переговорів через екологічні інструменти лідерства та клієнтоорієнтованого підходу.
Програма
1. Особисті якості у переговорах
- Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника;
- Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати;
- Емоційна компетентність;
- Особиста ефективність та впевнена поведінка ( асертивність ), як основа лідерського стилю поведінки;
- Іміджива позиціонування – формування в оточення ефективного образу себе як успішного менеджера та переговорника.
2. Дизайн-мислення у бізнесі. Прикладні інструменти та технології
- Фази дизайн-мислення " Емпатія ", "Фокус", "Рішення".
- Психотипи партнерів у бізнесі, як їх розпізнати;
- Як розпізнати ключові потреби клієнтів;
- Вивчення та відпрацювання методів: «Карта стейкхолдерів », «Картка емпатії », «Персона»
- Упорядкування кластерів потреб;
- Робота з "неявним знанням" споживача;
- Фокусування на проблемах: Customer Journey map ;
- Формулювання The Best Problem To Solve;
- Етап сторітлінг : як надихнути знайденим рішенням інших людей;
- Правила, сценарії та прийоми сторителлінгу : вивчення та відпрацювання.
3. Аргументація та переконання як основа позитивного впливу. Технології переконання для просування своїх ідей
- створення довіри як основний елемент комунікації;
- Навички встановлення та підтримання контакту;
- Навички активного слухання: як слухати, щоб чути та розуміти;
- Ефективний зворотний зв'язок: види зворотного зв'язку, правила позитивного зворотного зв'язку; алгоритм конструктивної критики;
- Запитання як головний інструмент комунікації;
- Види аргументації: раціональна та емоційна;
- Типи аргументів, правило використання різних психотипів партнерів.
4. Комунікації у переговорах
- З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів;
- Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво;
- Чому важлива хороша попередня підготовка або "3 Золоті правила переговорів";
- Прийоми результативного торгу;
- Ні - не кінець комунікації, а показник незнань мотивів і потреб Вашого співрозмовника. Коли та як варто змінювати умови договору?
- Чому скарга не може бути предметом переговорів або Як перевести проблему на рівень «завдання»? Ваші інтереси = ваші рішення.
- Як упоратися з важким опонентом? Способи протистояння маніпулюванню.
- Найкорисніші слова та фрази успішного переговорника.
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтво
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.