Управління лояльністю клієнта. SCI&NPS
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери з продажу, менеджери із залучення клієнтів, менеджери з обслуговування клієнтів, фахівці контакт-центрів та ін.
Ціль заходу
Вивчити джерела лояльності клієнта. Навчитися розуміти свого клієнта та забезпечувати його довгострокову відданість.
Програма
Фактори успіху компанії та зростання частки ринку
- Поняття споживчої лояльності
- Види лояльності.
- Вимірювання лояльності
- Використання лояльності для визначення потенціалу ринку
- Емоційна та раціональна складові лояльності.
- Вплив факторів задоволеності та залученості на тривалість відносин із клієнтом
- Чинники, що впливають на сталість клієнта
Ключові показники та визначення пріоритетів у клієнтській політиці
- Що таке customer retention
- Основні показники якості утримання клієнтів
- Довічна цінність клієнта ( Customer Lifetime Value )
- Коефіцієнт повторних покупок ( Repeat Purchase Rate )
- Коефіцієнт використання винагороди ( Redemption Rate )
- Індекс споживчої лояльності ( Net Promoter Score )
Оцінка задоволеності та лояльності клієнтів
- Огляд сучасних методів оцінки задоволеності та лояльності клієнтів
- Практичні методики оцінки задоволеності Клієнтів (CSI),
- Розробка анкет для різноманітних бізнесів;
- Практичні методики оцінки лояльності клієнтів (NPS);
- Порівняльна характеристика та доповнюючі аспекти методик;
- Правила виміру та етапи реалізації проекту;
- формування репрезентативної вибірки;
- Алгоритми та форми розрахунку показників;
- Кейси: Реалізація проекту оцінки задоволеності та лояльності;
- Практика: Розробка опитування щодо оцінки задоволеності та лояльності споживачів.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
додаткова інформація
Завдання навчання
- освоїти поняття: клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність; визначити «точки контакту» з клієнтами та навчиться з ними працювати;
- проаналізувати роль клієнта як ключову фігуру сучасного бізнесу;
- опанувати методологію оцінки задоволеності, лояльності клієнтів;
- сформувати розуміння, як розробити та впровадити систему клієнтоорієнтованості і що вона дасть компанії надалі;
- підвищити особистісний потенціал співробітників для розробки та впровадження системи клієнтоорієнтованості .
За результатами бізнес-тренінгу в учасників буде сформовано:
- розуміння у тому, що таке задоволеність, клиентоориентированность , лояльність, «точка контакту»;
- уявлення про методи виявлення, структурування, пріоритизації «точок контакту», періодичності та форми моніторингу «точок контакту»;
- вміння складати список та вибирати зі списку пріоритетні «точки контакту»;
- уявлення про те, які методи оцінки лояльності та задоволеності клієнтів існують, ефективно використовуються у бізнесі;
- розуміння правил оцінки/вимірювання задоволеності та лояльності клієнта (у тому числі репрезентативність вибірки та достовірність методів);
- розуміння алгоритму, як проводити опитування, анкетування та які документи для цього необхідні;
- уявлення про методи виховання та навчання співробітників клієнтоорієнтованості , інтегрованості клієнтоорієнтованості як цінності у корпоративну культуру компанії;
- розуміння про напрями роботи керівника з клієнтоорієнтованістю , про інструменти/методи роботи та правила їх застосування з урахуванням ситуації та особливостей підлеглих;
- розуміння, як розробити та впровадити систему клієнтоорієнтованості і що вона дасть компанії надалі;
Також учасники отримають готові приклади анкет щодо оцінки задоволеності та лояльності клієнтів, які ефективно використані в інших компаніях.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.