Go Business
тренінг

Дизайн-мислення у бізнесі. Прикладні інструменти та технології



  • 6200 грн
  • Договірна




Цільова аудиторія

Майстерня для всіх, хто планує освоїти метод дизайн-мислення для розробки нових продуктів та послуг, організаційного та командного розвитку, а також навчання персоналу.

Програма

Ключові етапи дизайн-мислення: методологія та підходи.

Фаза дизайн-мислення " Емпатія ". Як розпізнати ключові потреби клієнтів7

  • Секрети успішного інтерв'ю з користувачем.
  • Робота з "картками інсайтів ".
  • Складання портрета "Ключової персони користування".
  • Прийоми візуалізації "Ключової персони".

Вивчення та відпрацювання методів: «Карта стейкхолдерів », «Що? Як? Чому?», «Експрес-інтерв'ю», «П'ять Чому», «Картка емпатії », «Персона»

Фаза дизайн-мислення "Фокус". Як отримати список інсайтів та сформулювати завдання для майбутнього інноваційного рішення?

  • Формування "поля смислів".
  • Упорядкування кластерів потреб.
  • Типологія проблем очима користувача.
  • Робота з "неявним знанням" споживача.
  • Формулювання The Best Problem To Solve.

Фокусування на проблемах: збір досліджень - карта емпатії , Customer Journey map , HMW / POV

Вивчення та відпрацювання методів: «Наповнення простору», «Угруповання», «Двовимірні матриці», «Сходи потреб», «Маршрут користувача»

Фаза дизайн-мислення "Рішення". Як отримати великий набір можливих розв'язків сформульованої задачі?

  • Принципи проведення мозкових штурмів у дизайн-мисленні.
  • Пошук рішення на поставлене завдання.
  • Фіналізація : презентації результатів роботи учасників.
  • Q&A.

Вивчення та відпрацювання методів: «Фокальних об'єктів», «Номінальних груп», інші техніки

Фаза дизайн-мислення "Розробка".

  • Етап прототипування : як створити прототипи інноваційного рішення?

Вивчення та відпрацювання методів: « Розкадрування », «Рольова гра», « Прототипування »

  • Етап тестування: як мінімізувати ризик провалу інноваційного рішення?

Вивчення та відпрацювання методів: «Тестування з користувачем», «Матриця тестування»

  • Етап сторітлінг : як надихнути знайденим рішенням інших людей?

Правила, сценарії та прийоми сторителлінгу : вивчення та відпрацювання

Завершення майстер-класу. Після завершення в учасників залишиться.

  • Індивідуально опрацьований матеріал "Базова формула дизайн-мислення".
  • Уявлення про процеси дизайн-мислення.
  • Безліч нових ідей того, як перетворити клієнтський досвід своєї організації на трансформуючий і незабутній.

залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Якби у мене була всього година на вирішення життєво важливої проблеми,

я витратив би 55 хвилин на визначення суті питання,

а решта 5 — на пошук вирішення" Альберт Ейнштейн

Дизайн-мислення цінується за те, що в ході роботи вдається уточнити і кардинально переформулювати спочатку поставлене завдання, відкриваючи тим самим дорогу принципово новим рішенням.

В основі практикуму – інструмент, що дозволяє відпрацювати такі основні елементи дизайн-мислення, як Ключова персона, Ключова потреба, Ключова постановка задачі за формою "Як ми можемо допомогти…". Це дозволяє структурувати розрізнену користувальницьку інформацію, тримати у фокусі уваги потрібні компоненти і ефективно формулювати "Найкраще завдання користувача".


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПродажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.