Перехоплення клієнта в умовах високої конкуренції
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Власники, керівники та спеціалісти, зацікавлені у зростанні продажів.
Програма
Частина 1. Стратегічне планування продажу клієнту конкурента
- Основні помилки у продажу клієнту конкурента та як їх уникнути.
- Коли клієнти уникають свого постачальника? Основні причини «розлучень» та симптоми незадоволеності клієнтів співпрацею з існуючим постачальником.
- Оцінка бізнес-середовища (аналіз ближнього та далекого оточення організації за трьома позиціями: компанія, клієнт, конкурент).
- Стратегічне планування та програма продажу клієнту (групі клієнтів).
Частина 2. Первинний телефонний контакт
Підготовка холодного телефонного дзвінка
- План телефонної розмови.
Пошук союзника в організації та вихід на особу, яка приймає рішення
- Типи корпоративної культури компаній та типи «брамників».
- Ефективна взаємодія з кожним типом «брамників».
- Способи ідентифікації союзника та отримання необхідної інформації.
Робота з опором клієнта-конкурента в ситуації «У нас вже є постачальник»
- Стратегія проходження психологічного опору співрозмовника.
- 5 видів опору та 5 прийомів його подолання.
Частина 3. Переговори під час особистої зустрічі
Встановлення контакту з клієнтом конкурента під час особистої зустрічі
- «Підводні камені» комунікації. Прийоми роботи з бар'єрами у спілкуванні.
- Використання прийомів невербального "приєднання".
- Фрази для встановлення контакту та зняття напруги на ранній стадії.
- Отримання права дослідження ситуації клієнта.
Виявлення, уточнення потреб та можливостей потенційного клієнта
- Методи виявлення потреб клієнта: прийоми ділового спілкування та «активного слухання».
- Техніка оцінки конкурента (5 кроків) – виявлення критеріїв вибору постачальника.
- Питання та твердження, яких слід уникати.
Аргументація своєї торгової пропозиції
- Методи аргументації власної пропозиції проти конкурентами.
- Що означає говорити «мовою клієнта»?
- Правила наведення аргументів.
Робота із запереченнями клієнта конкурента
- Техніки роботи з запереченнями "Ми працюємо з постійним постачальником", "Мені треба подумати", "У моїх постачальників дешевше".
- Техніки визначення «істинних» та «хибних» заперечень.
Варіанти завершення зустрічі/переговорів із клієнтом конкурента
- Правила досягнення ефективних угод на проміжних етапах продажу.
- Домовленість із клієнтом про наступний крок, що просуває угоду вперед.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Останнім часом спеціалісти з продажу, чия діяльність безпосередньо пов'язана із залученням нових клієнтів, відчувають на собі зміну ситуації на ринку: залучати нових клієнтів стає все важче та важче; нових клієнтів не залишилося (усі вже з кимось працюють); клієнти стали більш примхливими та вимогливими; Старі прийоми та методи залучення більше не працюють або стали менш ефективними.
Головна мета тренінгу - прокласти можливий маршрут до серця клієнта, який вже має постачальника, і, можливо, не одного. Клієнта, який, почувши у трубці «Хочемо запропонувати вам співпрацю…», роздратовано (втомлено… різко… невдоволено… поблажливо…) каже, що наших послуг і товарів не потребує. Дає чітко, однозначно зрозуміти, що не має наміру з нами працювати, що ми йому не потрібні.
Що ж робити , щоб цей – такий бажаний і такий недоступний – клієнт захотів спочатку нас почути, а потім розглянути нашу пропозицію? Що ми повинні знати та вміти для того, щоб проломити цю холодну брилу небажання з нами спілкуватися, співпрацювати? З чого почати? На ці та інші питання ми разом шукатимемо відповідь на семінарі-тренінгу «Стратегія перехоплення клієнта в умовах високої конкуренції».
Результати участі у програмі:
- вироблення учасниками локальної стратегії продажу клієнтам, які вже мають постачальника;
- діагностика учасниками тренінгу власних сильних та слабких сторін у роботі продавця на ринках з високою конкуренцією та позначення професійної зони «найближчого розвитку»;
- усвідомлена програма дій щодо залучення нових клієнтів.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.