Go Business
тренінг

Майстер ділових комунікацій



  • 10400 грн
  • Договірна




Цільова аудиторія

Для топ-менеджерів, керівників середньої ланки, а також для тих, чия робота передбачає великий обсяг міжособистісної взаємодії.

Ціль заходу

  • підвищення ефективності управлінської роботи;
  • скорочення кількості помилок, непорозуміння та нерозуміння у роботі колективу;
  • збільшення швидкості та якості досягнення цілей та завдань компанії.

Програма

1. Основи ділової комунікації

  • Що таке ефективна комунікація, основні засади ефективних ділових комунікацій.
  • Комунікації усередині компанії. Особливості комунікацій униз, вгору, з колегами.

2. Комунікативні стилі.

  • Практика: розминкова вправа, що дозволяє учасникам дізнатися про свій стиль, дискусія про використання різних стилів у різних ситуаціях.

3. Створення довіри як основний елемент комунікації:

  • що таке довірча комунікація;
  • модель «4 рота та 4 вуха» – як ми трактуємо почуте?
  • навички встановлення та підтримки контакту;
  • невербальні комунікації: як мовою жестів «розмовляти» з людьми і «читати» їхні думки;
  • навички активного слухання: як слухати, щоб чути та розуміти.
  • Практика: відпрацювання/тренування умінь та навичок встановлення контакту, невербальних комунікацій, активного слухання.

4. Ефективний зворотний зв'язок:

  • види зворотного зв'язку;
  • правила позитивного зворотного зв'язку;
  • алгоритм конструктивної критики
  • Практика: тренування мотивуючого зворотного зв'язку.

5. Запитання як головний інструмент комунікації:

  • мотивуючі та демотивуючі питання;
  • алгоритми ставлення питань.
  • Практика: відпрацювання технік задання питань у різних ситуаціях.

6. Емоційний інтелект та комунікації

  • що таке EQ та який вплив він надає на якість комунікацій;
  • як керувати власними емоціями у комунікації;
  • як керувати емоціями співрозмовника;
  • як нарощувати свій EQ
  • Практика: відпрацювання навички управління власними емоціями у «важкій» розмові, відпрацювання навички управління емоціями співрозмовника.

7. Технології переконання просування своїх ідей

  • що таке аргументація;
  • види аргументації: раціональна та емоційна;

типи аргументів, правило використання

Практика: відпрацювання навички аргументації; гра «Виступай та переконуй».

8. Комунікації з командою:

  • ефективна нарада;
  • експрес-нарада для оперативного вирішення проблемного питання.
  • Практика: відпрацювання технік та прийомів проведення ефективної наради.

Форми роботи: Інтенсивне навчання, засноване на досвіді, що передбачає індивідуальний підхід до кожного учасника. Включає міні-лекції, вирішення практичних завдань, ¦рольові та ситуаційні ігри, дискусії, перегляд та аналіз відеороликів. Кожен учасник одержує набір методичних матеріалів.

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Результати тренінгу для учасників:

  • освоять різні комунікативні стилі;
  • навчатися створювати та підтримувати зону довіри при взаємодії;
  • формулюватимуть думку таким чином, що будуть однозначно зрозумілі;
  • навчаться давати зворотний зв'язок;
  • освоять техніки задання питань, що дозволяють отримати необхідну інформацію,
  • мотивувати, переконувати, ставити завдання, давати зворотний зв'язок;
  • зможуть виявляти маніпуляції та реагувати на них;
  • під час практичних вправ, ігор, кейсів закріплять отримані знання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоПереговори, риторика, ораторське мистецтвоHR, менеджер з персоналу, рекрутинг

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.