Майстер ділових комунікацій
- 12 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Для топ-менеджерів, керівників середньої ланки, а також для тих, чия робота передбачає великий обсяг міжособистісної взаємодії.
Ціль заходу
- підвищення ефективності управлінської роботи;
- скорочення кількості помилок, непорозуміння та нерозуміння у роботі колективу;
- збільшення швидкості та якості досягнення цілей та завдань компанії.
Програма
1. Основи ділової комунікації
- Що таке ефективна комунікація, основні засади ефективних ділових комунікацій.
- Комунікації усередині компанії. Особливості комунікацій униз, вгору, з колегами.
2. Комунікативні стилі.
- Практика: розминкова вправа, що дозволяє учасникам дізнатися про свій стиль, дискусія про використання різних стилів у різних ситуаціях.
3. Створення довіри як основний елемент комунікації:
- що таке довірча комунікація;
- модель «4 рота та 4 вуха» – як ми трактуємо почуте?
- навички встановлення та підтримки контакту;
- невербальні комунікації: як мовою жестів «розмовляти» з людьми і «читати» їхні думки;
- навички активного слухання: як слухати, щоб чути та розуміти.
- Практика: відпрацювання/тренування умінь та навичок встановлення контакту, невербальних комунікацій, активного слухання.
4. Ефективний зворотний зв'язок:
- види зворотного зв'язку;
- правила позитивного зворотного зв'язку;
- алгоритм конструктивної критики
- Практика: тренування мотивуючого зворотного зв'язку.
5. Запитання як головний інструмент комунікації:
- мотивуючі та демотивуючі питання;
- алгоритми ставлення питань.
- Практика: відпрацювання технік задання питань у різних ситуаціях.
6. Емоційний інтелект та комунікації
- що таке EQ та який вплив він надає на якість комунікацій;
- як керувати власними емоціями у комунікації;
- як керувати емоціями співрозмовника;
- як нарощувати свій EQ
- Практика: відпрацювання навички управління власними емоціями у «важкій» розмові, відпрацювання навички управління емоціями співрозмовника.
7. Технології переконання просування своїх ідей
- що таке аргументація;
- види аргументації: раціональна та емоційна;
типи аргументів, правило використання
Практика: відпрацювання навички аргументації; гра «Виступай та переконуй».
8. Комунікації з командою:
- ефективна нарада;
- експрес-нарада для оперативного вирішення проблемного питання.
- Практика: відпрацювання технік та прийомів проведення ефективної наради.
Форми роботи: Інтенсивне навчання, засноване на досвіді, що передбачає індивідуальний підхід до кожного учасника. Включає міні-лекції, вирішення практичних завдань, ¦рольові та ситуаційні ігри, дискусії, перегляд та аналіз відеороликів. Кожен учасник одержує набір методичних матеріалів.
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Результати тренінгу для учасників:
- освоять різні комунікативні стилі;
- навчатися створювати та підтримувати зону довіри при взаємодії;
- формулюватимуть думку таким чином, що будуть однозначно зрозумілі;
- навчаться давати зворотний зв'язок;
- освоять техніки задання питань, що дозволяють отримати необхідну інформацію,
- мотивувати, переконувати, ставити завдання, давати зворотний зв'язок;
- зможуть виявляти маніпуляції та реагувати на них;
- під час практичних вправ, ігор, кейсів закріплять отримані знання.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоПереговори, риторика, ораторське мистецтвоHR, менеджер з персоналу, рекрутинг
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.