Бізнес-підхід до навчання та розвитку персоналу. Ключові інноваційні технології
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Керівники компаній
- HR бізнес-партнери
- Керівники департаментів (відділів) з навчання та розвитку персоналу
- Директора з персоналу
- Менеджери з навчання та розвитку персоналу.
Ціль заходу
Освоїти технології, що дозволяють одержувати необхідні компетенції персоналу найбільш ефективно.
Програма
Компетентнісний підхід: Сompetence-based approach (CBA)
Модуль 1. Модель компетенцій як основа компетентного підходу
- Що таке компетенції та чим вони відрізняються від знань, навичок та особистих якостей. структура компетенції.
- Поведінковий індикатор як спосіб об'єктивного опису та оцінки поведінки.
- Архітектура моделей компетенцій: корпоративні, менеджерські, багатофункціональні, технічні, особливі.
- Індикаторні моделі компетенцій — для яких цілей вони є кращими.
- Рівневі моделі компетенцій – у яких випадках їх доцільно застосовувати. Наскрізні шкали. Накопичувальні шкали.
- Бендові моделі компетенцій - що вони пропонують компанії.
- Що таке профіль успіху – визначення рівня вимог для конкретної посади: налаштування переліку або налаштування рівня.
Модуль 2. Компетентнісний підхід у навчанні та розвитку персоналу
- Чи всі компетенції можна розвинути?
- Стратегії розвитку компетенції.
- Технології розвиваючого зворотнього зв'язку за результатами оцінки/атестації.
- Технології перекладу запиту навчання мову компетенцій.
- Складання «Матриці розвитку за компетенціями».
- Аналіз програм навчання з погляду їхньої відповідності «Матриці розвитку за компетенціями». Вибір провайдерів, які найбільше відповідають запиту бізнесу.
Модуль 3. Компетентнісний підхід у створенні кадрового резерву
- Компетенції як інструмент оцінки потенціалу, на відміну від поточної результативності.
- Технології створення Індивідуального плану розвитку (ІПР) з урахуванням моделі компетенцій.
- Технології вибору розвиваючих заходів (класифікація методів розвитку, визначення термінів виконання дій, що розвивають).
Проблемно-орієнтований підхід: Problem-based learning (PBL)
Модуль 4. Різновиди проблемно-орієнтованого навчання
- Навчання через дію;
- Навчання дома - вирішувати проблему над класі, тоді, де вона виникає;
- Навчання на кейсах;
- Навчання через челендж – проблема зазвичай задається не викладачем, а реальною організацією;
- Етапи процесу навчання.
Модуль 5. Модель проблемно-орієнтованого навчання
- Переваги моделі. Формулювання проблеми, групова робота, фасилітація , навички вирішення проблем, саморозвиток, критичне мислення;
- Недоліки моделі та їх подолання;
- Структура моделі. 8 кроків проблемно-орієнтованого заняття
«Blended learning» – змішана форма навчання
Модуль 6. Змішане навчання – інновація XXI століття
- Концепція змішаного навчання;
- технології змішаного навчання;
- Особливості цифрових освітніх ресурсів та їх технологічні переваги;
- Нові властивості та нові дидактичні функції;
- Принцип варіативності змісту;
Модуль 7. Створення Blended Learning -програми: 5 кроків. Практикум
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
- «Від знань до вирішення проблем»,
- «Від проблеми до знань для її вирішення»,
- «Інтеграція проблеми та знань для її вирішення».
Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.