тренінг
Управління у стилі коучинг для керівників
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Освоїти технології управління через індивідуальні бесіди та формування особистої відповідальності та проактивного мислення.
Програма
Управління у стилі коучинг
- що таке коучинг за версією ICF і як він застосовується у менеджменті;
- результати запровадження коучингу у корпоративну культуру;
- як коучинговий підхід допомагає керувати відповідальністю та мотивацією?
- корпоративні цінності та цілі співробітника – що спільного?
- як у розмові розвивати відповідальність та проактивність?
Механіка коучінга, чому розмови працюють краще вказівок
- мотивація та стимулювання – що краще?
- рівень залученості та способи його діагностики;
- можливості високомотивованого співробітника;
- очікування працівника від керівника;
- картина світу співробітника чи як сформувати ідентичність?
Техніка ведення бесіди зі співробітником
- формат результату розмови;
- вибір правильного часу та місця для розмови;
- правила налаштування на результативну коучингову бесіду;
- позиція керівника-коуча;
- структура індивідуальної бесіди про цілі;
- структура бесіди на вирішення конфліктних ситуацій;
- структура розмови надання зворотний зв'язок;
- техніка з оцінки причинно-наслідкових зв'язків між вчинками.
Складні ситуації у розмові та як їх долати?
- що робити з безініціативним співробітником?
- як допомогти співробітнику знайти вихід із глухого кута?
- що робити, якщо співробітник починає «ходити» за порадами?
- що робити, якщо співробітник уникає відповідальності?
- сильні емоції (істерика, гнів, ейфорія) – як правильно реагувати?
Додаткова інформація
Задачи обучения
- изучить основы коучинга как стиля управления;
- освоить инструменты коучинга, применимые в руководстве;
- научиться применять на практике навыки мотивирующего менеджмента;
- подготовиться к созданию «звездной» команды своих сотрудников;
- развить умение находить общий язык с трудными и опытными сотрудниками;
- научиться использовать дополнительные ресурсы персонала для достижения целей.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPI
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.