HRD, оцінка та розвиток персоналу
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Керівники та ТОП-менеджери підприємств,
- Директора з персоналу
- Фахівці з організаційного розвитку.
Ціль заходу
Обеспечить руководителей инструментами развития бизнеса через прирост кадрового потенциала организации.
Програма
1. Технологія побудови системи компетенцій у компанії
- визначення «компетенція», «модель та система компетенцій»;
- технологія виділення ключових професійних компетенцій;
- технологія побудови ідеального профілю з компетенцій;
- технологія виділення корпоративних компетенцій;
- рівні розвитку компетенції; технологія виділення поведінкових індикаторів; система оцінки;
- інструменти побудови моделі компетенцій: посадова інструкція, опитувальники, інтерв'ю, фокус-групи, картки.
2. Профіль посади
- складові профілю посади;
- формулювання бізнес-завдань за принципом SMART;
- технологія визначення ключових показників ефективності;
- технологія розробки бездоганного мотиваційного профілю;
- використання профілю посади для ефективного підбору, кар'єрного планування, професійного розвитку персоналу у компанії, побудови ефективної системи мотивації;
3. Організація системи найму персоналу (Пошук та " head-hunting " для формування команди "кращих").Проведення аналізу ринку праці за основними професіями):
- Особливості найму в залежності від стадії розвитку організації. Стратегія та політика в галузі найму. Планування чисельності персоналу
- Розробка профілю посади та профілю компетенцій для кандидата виходячи із завдань організації. Вихідні дані для профілю, формальні та неформальні вимоги
- Проведення аналізу ринку праці за основними професіями.
- Джерела пошуку персоналу. Огляд та порівняння джерел. Технології пошуку персоналу усередині організації. Методи пошуку персоналу ринку праці. Категорії персоналу та методи їх підбору: Head Hunting , Executive Search , Recrutment (масовий набір)
4. Адаптації персоналу
- Адаптація. Стандарти входження співробітника до компанії.
- Етапи та види адаптації: корпоративна, соціальна, організаційна, технічна (технологічна), професійна, психофізіологічна.
- Інструменти та регламенти системи адаптації
- Програма адаптації працівника на період проходження випробувального терміну. План вступу на посаду.
- Наставництво. Матриця відповідальності.
- Причини, що заважають адаптації співробітника: різні цінності та пріоритети, обдурені очікування, особистий контакт, що склався, умови праці, обсяг завдань і т.д.
5. Оцінка при доборі та за підсумками випробування при прийомі на роботу
- Огляд методів, переваги та недоліки. Аналіз резюме, перевірка рекомендацій, експертиза служби безпеки. Способи виявлення залежностей. Метод експрес-діагностики. Метод експертної оцінки. Професійне випробування. Психологічне тестування. Групові методи. Інтерв'ю щодо компетенцій (структура, особливості проведення, можливі помилки, види питань, виявлення мотиваційних пріоритетів). Кейсове інтерв'ю
- Аналіз та інтерпретація отриманої інформації. Типові помилки в оцінці. Прийняття рішення про наймання чи відмову кандидату. Алгоритм зворотного зв'язку кандидату
6. Методи комплексної оцінки (Проведення щорічної оцінки результативності працівників):
- Інтерв'ю щодо компетенцій: види, стратегії, атрибути гарного інтерв'ю. Поняття STAR-прикладу
- Метод 360 градусів: етапи проведення, особливості розробки анкет, інтерпретації результатів та написання звітів
- Центр оцінки ( Асесмент - центр). Ключові засади проведення центру оцінки
- Щорічна оцінка результативності
- Технологія проведення регулярної комплексної оцінки персоналу
7. Формування та розвиток кадрового резерву
- види кадрового резерву;
- технологія формування кадрового резерву;
- методи виділення кадрового резерву: діагностика «360 градусів», атестація, Assessment Center , моніторинг особистої результативності на робочому місці, тестові методики, інтерв'ю;
- планування кар'єри співробітників, технологія зворотного зв'язку та складання планів індивідуального розвитку;
- програма розвитку робочих показників та професійних навичок;
- формування бюджету на оцінку та навчання співробітників.
8. Розвиток потенціалу працівника. Тalent-management . Управління знаннями (Внутрішньокорпоративне навчання):
- Принципи « Talant Management » при наймі та відборі співробітників. Створення мотиваційного середовища. Застосування технології коучингу та наставництва для розвитку талантів
- Управління знаннями та управління ключовими компетенціями.
- Планування розвитку ключових компетенцій.
- Оцінка рівня інтелектуального капіталу.
- Зв'язок стратегії управління персоналом та стратегії управління знаннями.
- Створення системи управління знаннями на основі корпоративного навчання
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
- Форма навчання: Бізнес-тренінг з фасилітаційними елементами сесії .
- Методики: просунута міні-лекція, інтерактивний коворкінг , бізнес-кейси, фасилітація з використанням Екрану ідей.
- 70% практика: кейси успішних проектів організаційного розвитку, практикуми з урахуванням специфіки компаній-учасників. Тільки реальні працюючі методики!
Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.