Go Business
тренінг

HRD, оцінка та розвиток персоналу



  • 10200 грн
  • Договірна




Цільова аудиторія

  • Керівники та ТОП-менеджери підприємств,
  • Директора з персоналу
  • Фахівці з організаційного розвитку.

Ціль заходу

Обеспечить руководителей инструментами развития бизнеса через прирост кадрового потенциала организации.

Програма

1. Технологія побудови системи компетенцій у компанії

  • визначення «компетенція», «модель та система компетенцій»;
  • технологія виділення ключових професійних компетенцій;
  • технологія побудови ідеального профілю з компетенцій;
  • технологія виділення корпоративних компетенцій;
  • рівні розвитку компетенції; технологія виділення поведінкових індикаторів; система оцінки;
  • інструменти побудови моделі компетенцій: посадова інструкція, опитувальники, інтерв'ю, фокус-групи, картки.

2. Профіль посади

  • складові профілю посади;
  • формулювання бізнес-завдань за принципом SMART;
  • технологія визначення ключових показників ефективності;
  • технологія розробки бездоганного мотиваційного профілю;
  • використання профілю посади для ефективного підбору, кар'єрного планування, професійного розвитку персоналу у компанії, побудови ефективної системи мотивації;

3. Організація системи найму персоналу (Пошук та " head-hunting " для формування команди "кращих").Проведення аналізу ринку праці за основними професіями):

  • Особливості найму в залежності від стадії розвитку організації. Стратегія та політика в галузі найму. Планування чисельності персоналу
  • Розробка профілю посади та профілю компетенцій для кандидата виходячи із завдань організації. Вихідні дані для профілю, формальні та неформальні вимоги
  • Проведення аналізу ринку праці за основними професіями.
  • Джерела пошуку персоналу. Огляд та порівняння джерел. Технології пошуку персоналу усередині організації. Методи пошуку персоналу ринку праці. Категорії персоналу та методи їх підбору: Head Hunting , Executive Search , Recrutment (масовий набір)

4. Адаптації персоналу

  • Адаптація. Стандарти входження співробітника до компанії.
  • Етапи та види адаптації: корпоративна, соціальна, організаційна, технічна (технологічна), професійна, психофізіологічна.
  • Інструменти та регламенти системи адаптації
  • Програма адаптації працівника на період проходження випробувального терміну. План вступу на посаду.
  • Наставництво. Матриця відповідальності.
  • Причини, що заважають адаптації співробітника: різні цінності та пріоритети, обдурені очікування, особистий контакт, що склався, умови праці, обсяг завдань і т.д.

5. Оцінка при доборі та за підсумками випробування при прийомі на роботу

  • Огляд методів, переваги та недоліки. Аналіз резюме, перевірка рекомендацій, експертиза служби безпеки. Способи виявлення залежностей. Метод експрес-діагностики. Метод експертної оцінки. Професійне випробування. Психологічне тестування. Групові методи. Інтерв'ю щодо компетенцій (структура, особливості проведення, можливі помилки, види питань, виявлення мотиваційних пріоритетів). Кейсове інтерв'ю
  • Аналіз та інтерпретація отриманої інформації. Типові помилки в оцінці. Прийняття рішення про наймання чи відмову кандидату. Алгоритм зворотного зв'язку кандидату

6. Методи комплексної оцінки (Проведення щорічної оцінки результативності працівників):

  • Інтерв'ю щодо компетенцій: види, стратегії, атрибути гарного інтерв'ю. Поняття STAR-прикладу
  • Метод 360 градусів: етапи проведення, особливості розробки анкет, інтерпретації результатів та написання звітів
  • Центр оцінки ( Асесмент - центр). Ключові засади проведення центру оцінки
  • Щорічна оцінка результативності
  • Технологія проведення регулярної комплексної оцінки персоналу

7. Формування та розвиток кадрового резерву

  • види кадрового резерву;
  • технологія формування кадрового резерву;
  • методи виділення кадрового резерву: діагностика «360 градусів», атестація, Assessment Center , моніторинг особистої результативності на робочому місці, тестові методики, інтерв'ю;
  • планування кар'єри співробітників, технологія зворотного зв'язку та складання планів індивідуального розвитку;
  • програма розвитку робочих показників та професійних навичок;
  • формування бюджету на оцінку та навчання співробітників.

8. Розвиток потенціалу працівника. Тalent-management . Управління знаннями (Внутрішньокорпоративне навчання):

  • Принципи « Talant Management » при наймі та відборі співробітників. Створення мотиваційного середовища. Застосування технології коучингу та наставництва для розвитку талантів
  • Управління знаннями та управління ключовими компетенціями.
  • Планування розвитку ключових компетенцій.
  • Оцінка рівня інтелектуального капіталу.
  • Зв'язок стратегії управління персоналом та стратегії управління знаннями.
  • Створення системи управління знаннями на основі корпоративного навчання

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

  1. Форма навчання: Бізнес-тренінг з фасилітаційними елементами сесії .
  2. Методики: просунута міні-лекція, інтерактивний коворкінг , бізнес-кейси, фасилітація з використанням Екрану ідей.
  3. 70% практика: кейси успішних проектів організаційного розвитку, практикуми з урахуванням специфіки компаній-учасників. Тільки реальні працюючі методики!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.