D-Space
тренінг

Управління конфліктами. Стресменеджмент





Цільова аудиторія

Менеджери, спеціалісти, співробітники компанії.

Ціль заходу

  • освоїти ефективні моделі поведінки у конфліктних ситуаціях
  • потренувати прийоми зниження емоційного напруження у конфлікті
  • проаналізувати та відкоригувати власні помилки поведінки у складних комунікаціях
  • розширити інструментарій амортизації напруги та регулювання рівня стресу

Програма

  • Сутність та природа конфлікту
  1. Потреби та інтереси людей як джерела конфліктів
  2. Структура конфлікту
  3. Суперництво, пристосування, компроміс, ухилення, співпраця як стратегії поведінки у спірних/конфліктних ситуаціях
  • Управління складними діалогами з клієнтами
  1. Техніки аргументації (фундаментальний метод, метод подвійної аргументації, метод умовної згоди). Баланс логічності та емоційності
  2. Алгоритм управління складною комунікацією
  3. Конліктогени: як самому не спровокувати конфлікт
  4. Прийоми зниження опору (підкреслення значущості, підкреслення спільності, вербалізація потреб\очікувань\емоцій)
  • Поняття «Стрес» та «Дістрес»
  1. Діагностика рівня стресу: емоційний, поведінковий, інтелектуальний, фізіологічний рівні
  2. Особливості психологічного стресу. День бабака», як джерело хронічної втоми хронічного стресу
  3. Техніки регуляції напруги: фізіологічні та психологічні; онлайн-методи («швидка допомога») та профілактичні.
  4. Управління особистою ресурсністю. Балансна модель Н. Пезешкіана. Зона впливу vs зони турбот

Контакти для зв'язку:

[відкрити контакти](067) 547-79-49

[відкрити контакти][email protected]

d-space.com.ua


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.