тренінг
Управління конфліктами. Стресменеджмент
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- D-Space
- d-space.com.ua
- Інна Кобзар
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери, спеціалісти, співробітники компанії.
Ціль заходу
- освоїти ефективні моделі поведінки у конфліктних ситуаціях
- потренувати прийоми зниження емоційного напруження у конфлікті
- проаналізувати та відкоригувати власні помилки поведінки у складних комунікаціях
- розширити інструментарій амортизації напруги та регулювання рівня стресу
Програма
- Сутність та природа конфлікту
- Потреби та інтереси людей як джерела конфліктів
- Структура конфлікту
- Суперництво, пристосування, компроміс, ухилення, співпраця як стратегії поведінки у спірних/конфліктних ситуаціях
- Управління складними діалогами з клієнтами
- Техніки аргументації (фундаментальний метод, метод подвійної аргументації, метод умовної згоди). Баланс логічності та емоційності
- Алгоритм управління складною комунікацією
- Конліктогени: як самому не спровокувати конфлікт
- Прийоми зниження опору (підкреслення значущості, підкреслення спільності, вербалізація потреб\очікувань\емоцій)
- Поняття «Стрес» та «Дістрес»
- Діагностика рівня стресу: емоційний, поведінковий, інтелектуальний, фізіологічний рівні
- Особливості психологічного стресу. День бабака», як джерело хронічної втоми хронічного стресу
- Техніки регуляції напруги: фізіологічні та психологічні; онлайн-методи («швидка допомога») та профілактичні.
- Управління особистою ресурсністю. Балансна модель Н. Пезешкіана. Зона впливу vs зони турбот
Контакти для зв'язку:
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.