HR-трансформація. Управління персоналом у сучасній організації
- 32 години
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Керівники всіх рівнів,
- Кадровий резерв,
- HR-Фахівці.
Ціль заходу
Нарощування компетенцій у сфері управління ефективністю людського ресурсу.
Програма
Система управління персоналом
- Зміни у HRM на тлі глобальних економічних тенденцій
- Залежність ролі та функцій HR від стану ринку
- Нові міжнародні впливи на політику та практику управління людськими ресурсами
- Роль HR у стратегічному управлінні компанією
- Альянс CEO та HR
- Визначення ключових пріоритетів у галузі управління людськими ресурсами для досягнення основних цілей бізнесу сьогодні та підвищення ефективності роботи компанії завтра
- Маркетингова HR-стратегія
- Аудит існуючої служби управління персоналом компанії
- Технології та методи експрес-діагностики, інструменти комплексної діагностики системи управління персоналом у компанії
- Склад бізнес-процесів управління персоналом у діяльності компанії
- Система роботи з внутрішніми та зовнішніми клієнтами HR (топ-менеджери, лінійні керівники, співробітники компанії, ринок праці, органи влади та адміністрації)
- Коригування структури та функціоналу служби управління персоналом відповідно до зміни стратегії
- Визначення ключових показників ефективності служби керування персоналом
- Налаштування ключових HR-процесів на реалізацію бізнес-стратегії
Практикуми - кейси:
- Аудит системи управління персоналом
- Модель показників ефективності системи керування персоналом
- Організаційна структура служби управління персоналом
- HR-стратегія
Модель компетенцій як інструмент керування персоналом
- Для чого компанії потрібна модель компетенцій?
- Місце та роль оцінки та розвитку компетенцій у стратегії розвитку організації. Цілі і завдання
- Методологічні засади створення моделі компетенцій
- Принципи вибору кластерних груп для базової моделі компетенцій організації
- Визначення пріоритетного переліку компетенцій усередині кластерних груп
- Створення базової матриці моделі компетенцій
- Методи опису компетенцій
рівні розвитку компетенцій, опис моделей поведінкових реакцій - Система підбору персоналу
Особливості найму персоналу в залежності від стадії розвитку організації
- Ефективний підбір персоналу
- Вироблення загальних вимог до кандидата
- Формування профілю вимог до кандидата, виходячи із завдань організації
- Ефективність використання тих чи інших джерел під час підбору персоналу
- Методи оцінки кандидатів прийому працювати
- Система оцінки персоналу
Особливості оцінки персоналу в залежності від стадії розвитку організації
- Атестація персоналу та оцінка персоналу: подібність та відмінність
- Цілі оцінки та атестації персоналу
- Принципи оцінки персоналу
- Об'єктивність оцінки
- Системність та комплексність оцінки
- Прогнозність оцінки
- Мотивація працівника на проходження оцінки
- Організація контакту зі співробітником у ході оцінки
- Методи оцінки кандидатів прийому працювати, методи періодичної оцінки сотрудников. Огляд сучасних методів оцінки персоналу. Експрес-діагностика.
- Аналіз документів. Аналіз біографічних фактів. Підготовка до інтерв'ю. Види та стилі інтерв'ю, особливості проведення. Структура інтерв'ю. Анкетування. Контент-аналіз. Аналіз case-study. Експертна оцінка. Психологічне тестування.
- Спостереження. Метод 360 градусів. Оцінка результатів роботи. Перевірка рекомендацій як метод оцінки кандидатів
Планування та організація оціночної компанії
- Аналіз та інтерпретація отриманої інформації. Використання результатів оцінки працівників в організації
- Техніка конструктивного зворотного зв'язку. Зв'язок оцінки з винагородою та розвитком персоналу. Планування індивідуального розвитку на основі результатів оцінки компетенції
- Впровадження системи оцінки у створенні
- Ефективність використання тих чи інших методів під час підбору та періодичної оцінки персоналу. Переваги і недоліки
- Практикум «Розробка моделі компетенцій, вибір та адаптація оціночної технології для компанії»
Адпгрейд: вдосконалення системи мотивації та оплати праці
- Чинники, що впливають на ефективність системи мотивації та оплати праці
- Сукупні доходи
- Вдосконалення постійної частини заробітної плати
- Цілі вдосконалення
- Методи оцінки посад
- Балально-факторний аналіз
- Компенсаційні фактори
- Трифакторна класифікація Едварда Хея
- Досвід російської компанії. Оцінка робочих місць/посад
- Опис фактора «Рішення задач»
- Балально-факторна оцінка посад. Створення системи грейдів
- Етапи застосування системи грейдів
- Компанії, що використовують систему грейдів
- Формування критеріїв підвищення категорії
- Застосування системи грейдів в американських компаніях
- Результати оцінки посад за балально-факторним методом
- Розробка змінної частини ЗП на основі системи управління за метою MBO
- Основні принципи системи «Управління цілей»
- Переваги застосування системи управління з цілям
- Формування системи пільг
- Етапи створення комплексної системи мотивації та оплати праці
- Документаційне забезпечення
- Впровадження нової системи оплати праці для підприємства
- Чинники успіху змін
Система адаптації, навчання та розвитку персоналу
- Адаптація чи випробувальний термін? Інструменти адаптації. Принципи формування програм адаптації
- Оцінка ефективності адаптації
- Стадії розвитку компанії та система навчання
- Етапи створення підрозділу
- Типи структур навчальних центрів
- Корпоративний університет як інструмент стратегічного управління та ідеології
- Етапи формування системи навчання
- Об'єкти навчання. Як краще сформувати цільові групи для навчання
- Способи виявлення потреби в навчанні. Методи оцінки потреби в навчання: MBO, модель компетенцій
- Методи навчання та доцільність їх використання
- Внутрішнє та зовнішнє навчання. Критерії вибору зовнішніх постачальників.
- Можливі складності та типові помилки
- Розробляти чи купувати тренінг
- Зв'язок навчання з адаптацією та оцінкою. Форми та методи навчання періоду «Адаптація»
- Наставництво — інструмент адаптації та навчання. Як створити систему наставництва і ефективно вбудувати її в систему навчання?
- Посттренінг як інструмент, що підвищує ефективність навчання. Які бувають методи посттренінгового супроводу?
- Оцінка ефективності навчання. Показники навчання. Які вони бувають? Що краще працює
- Бюджет на навчання. Формування, обґрунтування. Бенчмаркінг
Практикум: розробка оціночних тестів за моделлю Кіркпатрика
Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.