Go Business
тренінг

HR-трансформація. Управління персоналом у сучасній організації





Цільова аудиторія

  • Керівники всіх рівнів,
  • Кадровий резерв,
  • HR-Фахівці.

Ціль заходу

Нарощування компетенцій у сфері управління ефективністю людського ресурсу.

Програма

Система управління персоналом

  • Зміни у HRM на тлі глобальних економічних тенденцій
  • Залежність ролі та функцій HR від стану ринку
  • Нові міжнародні впливи на політику та практику управління людськими ресурсами
  • Роль HR у стратегічному управлінні компанією
  • Альянс CEO та HR
  • Визначення ключових пріоритетів у галузі управління людськими ресурсами для досягнення основних цілей бізнесу сьогодні та підвищення ефективності роботи компанії завтра
  • Маркетингова HR-стратегія
  • Аудит існуючої служби управління персоналом компанії
  • Технології та методи експрес-діагностики, інструменти комплексної діагностики системи управління персоналом у компанії
  • Склад бізнес-процесів управління персоналом у діяльності компанії
  • Система роботи з внутрішніми та зовнішніми клієнтами HR (топ-менеджери, лінійні керівники, співробітники компанії, ринок праці, органи влади та адміністрації)
  • Коригування структури та функціоналу служби управління персоналом відповідно до зміни стратегії
  • Визначення ключових показників ефективності служби керування персоналом
  • Налаштування ключових HR-процесів на реалізацію бізнес-стратегії

Практикуми - кейси:

  • Аудит системи управління персоналом
  • Модель показників ефективності системи керування персоналом
  • Організаційна структура служби управління персоналом
  • HR-стратегія

Модель компетенцій як інструмент керування персоналом

  • Для чого компанії потрібна модель компетенцій?
  • Місце та роль оцінки та розвитку компетенцій у стратегії розвитку організації. Цілі і завдання
  • Методологічні засади створення моделі компетенцій
  • Принципи вибору кластерних груп для базової моделі компетенцій організації
  • Визначення пріоритетного переліку компетенцій усередині кластерних груп
  • Створення базової матриці моделі компетенцій
  • Методи опису компетенцій
    рівні розвитку компетенцій, опис моделей поведінкових реакцій
  • Система підбору персоналу

Особливості найму персоналу в залежності від стадії розвитку організації

  • Ефективний підбір персоналу
  • Вироблення загальних вимог до кандидата
  • Формування профілю вимог до кандидата, виходячи із завдань організації
  • Ефективність використання тих чи інших джерел під час підбору персоналу
  • Методи оцінки кандидатів прийому працювати
  • Система оцінки персоналу

Особливості оцінки персоналу в залежності від стадії розвитку організації

  • Атестація персоналу та оцінка персоналу: подібність та відмінність
  • Цілі оцінки та атестації персоналу
  • Принципи оцінки персоналу
  • Об'єктивність оцінки
  • Системність та комплексність оцінки
  • Прогнозність оцінки
  • Мотивація працівника на проходження оцінки
  • Організація контакту зі співробітником у ході оцінки
  • Методи оцінки кандидатів прийому працювати, методи періодичної оцінки сотрудников. Огляд сучасних методів оцінки персоналу. Експрес-діагностика.
  • Аналіз документів. Аналіз біографічних фактів. Підготовка до інтерв'ю. Види та стилі інтерв'ю, особливості проведення. Структура інтерв'ю. Анкетування. Контент-аналіз. Аналіз case-study. Експертна оцінка. Психологічне тестування.
  • Спостереження. Метод 360 градусів. Оцінка результатів роботи. Перевірка рекомендацій як метод оцінки кандидатів

Планування та організація оціночної компанії

  • Аналіз та інтерпретація отриманої інформації. Використання результатів оцінки працівників в організації
  • Техніка конструктивного зворотного зв'язку. Зв'язок оцінки з винагородою та розвитком персоналу. Планування індивідуального розвитку на основі результатів оцінки компетенції
  • Впровадження системи оцінки у створенні
  • Ефективність використання тих чи інших методів під час підбору та періодичної оцінки персоналу. Переваги і недоліки
  • Практикум «Розробка моделі компетенцій, вибір та адаптація оціночної технології для компанії»

Адпгрейд: вдосконалення системи мотивації та оплати праці

  • Чинники, що впливають на ефективність системи мотивації та оплати праці
  • Сукупні доходи
  • Вдосконалення постійної частини заробітної плати
  • Цілі вдосконалення
  • Методи оцінки посад
  • Балально-факторний аналіз
  • Компенсаційні фактори
  • Трифакторна класифікація Едварда Хея
  • Досвід російської компанії. Оцінка робочих місць/посад
  • Опис фактора «Рішення задач»
  • Балально-факторна оцінка посад. Створення системи грейдів
  • Етапи застосування системи грейдів
  • Компанії, що використовують систему грейдів
  • Формування критеріїв підвищення категорії
  • Застосування системи грейдів в американських компаніях
  • Результати оцінки посад за балально-факторним методом
  • Розробка змінної частини ЗП на основі системи управління за метою MBO
  • Основні принципи системи «Управління цілей»
  • Переваги застосування системи управління з цілям
  • Формування системи пільг
  • Етапи створення комплексної системи мотивації та оплати праці
  • Документаційне забезпечення
  • Впровадження нової системи оплати праці для підприємства
  • Чинники успіху змін

Система адаптації, навчання та розвитку персоналу

  • Адаптація чи випробувальний термін? Інструменти адаптації. Принципи формування програм адаптації
  • Оцінка ефективності адаптації
  • Стадії розвитку компанії та система навчання
  • Етапи створення підрозділу
  • Типи структур навчальних центрів
  • Корпоративний університет як інструмент стратегічного управління та ідеології
  • Етапи формування системи навчання
  • Об'єкти навчання. Як краще сформувати цільові групи для навчання
  • Способи виявлення потреби в навчанні. Методи оцінки потреби в навчання: MBO, модель компетенцій
  • Методи навчання та доцільність їх використання
  • Внутрішнє та зовнішнє навчання. Критерії вибору зовнішніх постачальників.
  • Можливі складності та типові помилки
  • Розробляти чи купувати тренінг
  • Зв'язок навчання з адаптацією та оцінкою. Форми та методи навчання періоду «Адаптація»
  • Наставництво — інструмент адаптації та навчання. Як створити систему наставництва і ефективно вбудувати її в систему навчання?
  • Посттренінг як інструмент, що підвищує ефективність навчання. Які бувають методи посттренінгового супроводу?
  • Оцінка ефективності навчання. Показники навчання. Які вони бувають? Що краще працює
  • Бюджет на навчання. Формування, обґрунтування. Бенчмаркінг

Практикум: розробка оціночних тестів за моделлю Кіркпатрика


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.