Як конструктивно спілкуватися у команді
- Після закінчення видається Сертифікат
- Мaystrenko & partners
- maystrenko.biz
- Майстренко Віталий
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Усі, хто хоче конструктивно спілкуватися у колективі та досягати високих результатів.
Ціль заходу
Все більше компаній у наш час стали змінювати стиль управління, уникати авторитарних і звертатися до більш демократичних інструментів менеджменту. Також через неможливість керівників вищої ланки швидко реагувати на зміни і на процеси, що відбуваються внизу ієрархії «на передовій», доводиться дедалі більше повноважень віддавати на місця, фахівцям нижньої та середньої ланок (децентралізація влади), іноді навіть формуючи «плоскі» структури (Бірюзові організації, Холократія тощо). Це, безумовно, дає більше гнучкості, і співробітники почуваються більш залученими до діяльності компанії. Але за фактом ми стикаємося з тим, що рівні за статусом колеги не завжди хочуть і можуть надавати один одному якісний конструктивний зворотний зв'язок, а саме: конструктивно критикувати та реагувати на критику, робити зауваження, слухати/чути один одного, стимулювати до діяльності тощо.
Все це в результаті призводить до замовчування проблем, приховування проблем, конформізму, що неминуче тягне за собою провали в результатах, заниження планів, невиконання робіт у строк, і як наслідок, до втрати прибутку організації. Тому для того, щоб перехід на новий рівень взаємодії всередині компанії відбувся, цим навичкам необхідно навчитися і надалі комунікувати за цими новими принципами та правилами.
Для цього і створено тренінг, який включив такі теми та дисципліни: управління конфліктами, міжособистісні комунікації, передача та отримання зворотного зв'язку, емоційний інтелект та стрес-менеджмент.
Програма
Цей тренінг спрямований на:
- Опрацювання власних упереджень та стереотипів щодо взаємодії у колективі.
- Розуміння причин та наслідків різних видів конфліктів.
- Вміння виявляти маніпуляції та протистояти їм.
- Навчання наданню та одержанню якісного конструктивного зворотного зв'язку, а саме: конструктивно критикувати та реагувати на критику, робити зауваження, слухати/чути один одного, стимулювати до діяльності тощо.
- Вміння вирішувати важкі конфлікти, що торкаються інтересів багатьох співробітників, за яких складно (або неможливо) прийняти справедливе для всіх рішення.
Програма:
Діагностика власних моделей поведінки та психотипів.
- Як зрозуміти свої домінуючі моделі поведінки?
- Що мені іноді заважає конструктивно спілкуватись?
- Чому інші не завжди сприймають мою думку?
- Виникнення упереджень, стереотипів та принципів.
- Різні психотипи. Плюси та мінуси кожного.
- Що нам заважає виважено ухвалювати рішення? Когнітивні пастки.
Практика: «Виявлення власних психотипів, бар’єрів та їх причин, аналіз особистого стилю взаємодії».
Про конфлікти
- Типи конфліктів та причини їх виникнення.
- Різні види особистісних, міжособистісних, групових та інших конфліктів.
- Як конфлікт перетворити на ресурс для розвитку команди, відділу та організації загалом?
- Як керувати конфліктом?
Про маніпуляції
- Види маніпуляцій.
- Як розпізнати маніпуляцію і не повестися на неї?
- Як відрізнити маніпуляцію від конструктивного управлінського стимулювання?
- Список поширених маніпуляцій у робочому середовищі?
Конструктивне спілкування
- Принципи та правила спілкування у робочих ситуаціях. Особисті межі.
- Принципи емоційного інтелекту. Інструменти реагування та прояви емоцій.
- Як надавати конструктивний зворотний зв'язок? До дії, Під час та Після дії.
- Як отримувати зворотний зв'язок?
- Оціночні судження: справедливо/не справедливо, правильно/не правильно, добре/погано.
- Як конструктивно критикувати, пред'являти претензії, волати до совісті!, Стимулювати до роботи?
- Зворотний зв'язок Колега – Колега, Керівник – Підлеглий, Підлеглий-Керівник.
- Важкі конфлікти, які торкаються інтересів багатьох співробітників, у яких складно (неможливо) прийняти справедливе всім рішення.
Практика: «Надання та отримання зворотного зв'язку».
Практика: «Груповий розбір важкого конфлікту».
Завершення тренінгу
- Зворотний зв'язок учасників.
- Зворотний зв'язок тренера.
- Рекомендації щодо подальшого розвитку.
- Список літератури та фільмів для саморозвитку.
- Отримання сертифікатів.
Додаткова інформація
В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки – готові управлінські інструменти, стратегії, стандарти, чек-листи, які сформують за допомогою тренера, на підставі матеріалу, що викладається, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік та методів.
Тренінг максимально адаптується під специфіку організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах працівників.
За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика та корекція програми, а також післятренінговий супровід, контроль застосування отриманих знань та закріплення навичок учасників.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоПереговори, риторика, ораторське мистецтво
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.