Go Business
тренінг

Оперативне управління: місія здійсненна або від завдань до результатів





Цільова аудиторія

Для керівників компаній, відділів та проектів, у чиї завдання входить активна взаємодія з підлеглими у робочому процесі.

Ціль заходу

Управлінська майстерність у нових умовах: від ключових прийомів досягнення результативності до лідерства з урахуванням цінностей.

Ефективне ділове мислення та новий погляд на можливості впливу в оперативних управлінських ситуаціях.

Програма

1 день

Місія Здійснена: ефективність оперативного управління

  • «Пульт» керівника та 5 рівнів управлінського впливу:
    особливості та можливості кожного рівня, умови переходу.
  • Картина світу керівника. Тверде та порожнє. Практика

Керівник та Його Команда

  • Керівник – компетенції, цінності, персональний стиль | Тест
  • Типи підлеглих: характер, мотиви, особливості поведінки.
  • Авторська технологія: від "солдата" до "професіонала". Практика
  • 7 типів підлеглих з реакції управління:
    як визначити і який стиль впливу використати.
  • Теорія поколінь: що важливо враховувати у оперативному управлінні.

«Правила гри»: порядок, стандарти, завдання, результат

  • Як визначати «правила гри» та добиватися їх виконання?
  • Способи доведення правил та завдань: можливості та підводні камені.

Мотивація в оперативному управлінні:

  • "батіг", "пряник" та інші важливі інструменти на кожен день.

Особливості постановки задач практика

  • 10+1 золотих правил, які посилять авторитет та зроблять завдання
    зрозумілими та мотивуючими: «смарт», «касатка» та інші прийоми.

Делегування: можливості та підводні камені

  • Управління «мавпами». Принципи "страхування". Розвиток відповідальності.

Лідерство в оперативному управлінні

  • Особливості та інструменти впливу.
  • Синемалогія + Ділова Гра «Мотивація та залучення команди».
    Експрес - Поєдинки : Перехоплення Управління

2 День

Гра: «Оперативний форс-мажор»

Контроль: де «повісити клітку з канаркою»

  • Контрольні точки. Системність та персональний підхід.
  • Що робить контроль мотивуючим? Делегування контролю.

Розвиваючий Зворотній зв'язок

  • Від похвали та критики до інструментів коучингу.

Похвала та Позитивна оцінка

  • Коли і як правильно давати позитивний зворотний зв'язок?
  • Шкала управлінських реакцій (авторська методика).
  • Як не перехвалити. Чому «зірки» часто виходять із зони контролю.
  • Про-активна похвала: ефект та підводне каміння застосування.

Як Забезпечити Ефективність Критики та Покарання

  • Ситуації, що вимагають «критики» (догани) або покарання.
  • Помилки підлеглих: страчувати не можна помилувати. Ключові прийоми.
  • Складні ситуації та важкі підлеглі.

Коучинг в управлінській Практиці

  • Коли та як застосовувати: ключові прийоми на кожен день

Лідерство на Основі Цінностей Гра -Практикум

  • Управлінські інструменти нового покоління:
  • «Лідер та плем'я», «Спіральна динаміка»,
  • вплив через цінності та смисли.

Практика Управлінських Комунікацій

  • Екшн-тренінг: Рольові Ігри. Поєдинки.
  • Популярні управлінські ситуації. Перехоплення впливу.
  • Складні переговори та ситуації з підлеглими:
    опір впливу, не виконані завдання,
    порушення правил, низький результат.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPI

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.