Оперативне управління: місія здійсненна або від завдань до результатів
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Для керівників компаній, відділів та проектів, у чиї завдання входить активна взаємодія з підлеглими у робочому процесі.
Ціль заходу
Управлінська майстерність у нових умовах: від ключових прийомів досягнення результативності до лідерства з урахуванням цінностей.
Ефективне ділове мислення та новий погляд на можливості впливу в оперативних управлінських ситуаціях.
Програма
1 день
Місія Здійснена: ефективність оперативного управління
- «Пульт» керівника та 5 рівнів управлінського впливу:
особливості та можливості кожного рівня, умови переходу. - Картина світу керівника. Тверде та порожнє. Практика
Керівник та Його Команда
- Керівник – компетенції, цінності, персональний стиль | Тест
- Типи підлеглих: характер, мотиви, особливості поведінки.
- Авторська технологія: від "солдата" до "професіонала". Практика
- 7 типів підлеглих з реакції управління:
як визначити і який стиль впливу використати. - Теорія поколінь: що важливо враховувати у оперативному управлінні.
«Правила гри»: порядок, стандарти, завдання, результат
- Як визначати «правила гри» та добиватися їх виконання?
- Способи доведення правил та завдань: можливості та підводні камені.
Мотивація в оперативному управлінні:
- "батіг", "пряник" та інші важливі інструменти на кожен день.
Особливості постановки задач практика
- 10+1 золотих правил, які посилять авторитет та зроблять завдання
зрозумілими та мотивуючими: «смарт», «касатка» та інші прийоми.
Делегування: можливості та підводні камені
- Управління «мавпами». Принципи "страхування". Розвиток відповідальності.
Лідерство в оперативному управлінні
- Особливості та інструменти впливу.
- Синемалогія + Ділова Гра «Мотивація та залучення команди».
Експрес - Поєдинки : Перехоплення Управління
2 День
Гра: «Оперативний форс-мажор»
Контроль: де «повісити клітку з канаркою»
- Контрольні точки. Системність та персональний підхід.
- Що робить контроль мотивуючим? Делегування контролю.
Розвиваючий Зворотній зв'язок
- Від похвали та критики до інструментів коучингу.
Похвала та Позитивна оцінка
- Коли і як правильно давати позитивний зворотний зв'язок?
- Шкала управлінських реакцій (авторська методика).
- Як не перехвалити. Чому «зірки» часто виходять із зони контролю.
- Про-активна похвала: ефект та підводне каміння застосування.
Як Забезпечити Ефективність Критики та Покарання
- Ситуації, що вимагають «критики» (догани) або покарання.
- Помилки підлеглих: страчувати не можна помилувати. Ключові прийоми.
- Складні ситуації та важкі підлеглі.
Коучинг в управлінській Практиці
- Коли та як застосовувати: ключові прийоми на кожен день
Лідерство на Основі Цінностей Гра -Практикум
- Управлінські інструменти нового покоління:
- «Лідер та плем'я», «Спіральна динаміка»,
- вплив через цінності та смисли.
Практика Управлінських Комунікацій
- Екшн-тренінг: Рольові Ігри. Поєдинки.
- Популярні управлінські ситуації. Перехоплення впливу.
- Складні переговори та ситуації з підлеглими:
опір впливу, не виконані завдання,
порушення правил, низький результат.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPI
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.