Професійні B2B продажі
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Програма
Крок І.В якому фахівець дізнається про те, що В2В-Продажі – це чітка технологія.
- Складові технології B2B-продаж
- Транзакційні, консультаційні та стратегічні продажі: як змінюється технологія продажів залежно від їх виду
- Скрипти, стандарти та CRM на службі у продавця
- Використання скриптів: що таке тональності, і чому вони критично важливі у телефонних продажах
- Два найважливіші фактори без яких не можна досягти успіху у продажах
Крок ІІ.В якому мпеціаліст прийме він безумовну відповідальність за результати своєї діяльності
- Чим насправді відрізняються найуспішніші продавці від «середнячків» та «аутсайдерів»?
- Картина світу успішного спеціаліста з продажу
- Чарівна формула результативного спеціаліста у B2B-продажах
Крок ІІІ.
У якому спеціаліст з продажу усвідомлює важливість підготовки до переговорів
- Алгоритм підготовки до переговорів. Чек лист.
- Що потрібно знати про Клієнта?
- Що потрібно знати про ЛПР? Джерела важливої інформації
- Що необхідно знати про механізм ухвалення рішення у Клієнта?
- З ким ми конкуруватимемо?
- Як прорахувати змінні торги?
- І механіка формулювання того, що все знають, але насправді мало, хто робить
Крок ІV.У якому спеціаліст «Прокачуватиме» свої комунікаційні навички
- Робочі скрипти проходу секретаря
- Як домовитися з ЛПР про зустріч: топ-5 мовних оборотів
- Як розпочати зустріч, щоб вона пройшла за твоїм сценарієм?
- Чому ставити питання – найважливіша навичка для продавця. Ефективна вирва питань
- Коли, навіщо та як потрібно використовувати SPIN?
- Без якого навички ставити питання безглуздо? Розвиваємо активне слухання
- Як провести круту, що «продає» презентацію? Алгоритм Ключові помилки при презентації продавцями своєї пропозиції
- «Качаємо» звичку роботи з відмовими
Крок V.
У якому спеціаліст освоїть найважливіші правила торгу і знає ще 5 свіжих фішок В2В-продажів
- Що потрібно знати про правила торгу? 5 основних правил торгу
- Що таке «червона риса» у торгу, і як грамотно її використати?
- Що є змінними у торгу, і що з ними роблять досвідчені переговорники, щоб отримувати найкращі умови
Крок VI.Завдяки якому менеджер навчиться ефективно «проходити» будь-яке заперечення ЛПР
- Три найважливіші факти про природу заперечень
- «Смертельні» помилки під час роботи з запереченнями
- Ефективний алгоритм роботи із запереченнями
- Глибоке опрацювання скриптів роботи з запереченнями: «у вас дорого…», «я подумаю…», «працюємо з іншими…» та ін.
Крок VII.
В якому менеджер відпрацює техніки « Дожиму » клієнтів
- Навіщо і коли необхідно використовувати техніку « дотиску »?
- Ключові бар'єри продавців при дожимі
- Ключові правила « дотиску »
- Ефективні скрипти .
Крок VIII.
У якому менеджер усвідомлює важливість Побудови довгострокових відносин із клієнтами
- Механіка побудови довгострокових відносин із Клієнтом
- Чому В2В-продажу трансформуються в Р2 Р- та H2H-продажу
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Результати для компанії
- Активний та результативний менеджер, який не "купує відмовки у клієнта", а продає!
- Менеджер, який вміє грамотно торгуватися, та укладає угоди на вигідних для вас умовах!
- Забезпечує стабільне зростання продажів у вашій компанії!
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.