Go Business
тренінг

Професійні B2B продажі



  • 10400 грн
  • Договірна




Програма

Крок І.В якому фахівець дізнається про те, що В2В-Продажі – це чітка технологія.

  • Складові технології B2B-продаж
  • Транзакційні, консультаційні та стратегічні продажі: як змінюється технологія продажів залежно від їх виду
  • Скрипти, стандарти та CRM на службі у продавця
  • Використання скриптів: що таке тональності, і чому вони критично важливі у телефонних продажах
  • Два найважливіші фактори без яких не можна досягти успіху у продажах

Крок ІІ.В якому мпеціаліст прийме він безумовну відповідальність за результати своєї діяльності

  • Чим насправді відрізняються найуспішніші продавці від «середнячків» та «аутсайдерів»?
  • Картина світу успішного спеціаліста з продажу
  • Чарівна формула результативного спеціаліста у B2B-продажах

Крок ІІІ.
У якому спеціаліст з продажу усвідомлює важливість підготовки до переговорів

  • Алгоритм підготовки до переговорів. Чек лист.
  • Що потрібно знати про Клієнта?
  • Що потрібно знати про ЛПР? Джерела важливої інформації
  • Що необхідно знати про механізм ухвалення рішення у Клієнта?
  • З ким ми конкуруватимемо?
  • Як прорахувати змінні торги?
  • І механіка формулювання того, що все знають, але насправді мало, хто робить

Крок ІV.У якому спеціаліст «Прокачуватиме» свої комунікаційні навички

  • Робочі скрипти проходу секретаря
  • Як домовитися з ЛПР про зустріч: топ-5 мовних оборотів
  • Як розпочати зустріч, щоб вона пройшла за твоїм сценарієм?
  • Чому ставити питання – найважливіша навичка для продавця. Ефективна вирва питань
  • Коли, навіщо та як потрібно використовувати SPIN?
  • Без якого навички ставити питання безглуздо? Розвиваємо активне слухання
  • Як провести круту, що «продає» презентацію? Алгоритм Ключові помилки при презентації продавцями своєї пропозиції
  • «Качаємо» звичку роботи з відмовими

Крок V.
У якому спеціаліст освоїть найважливіші правила торгу і знає ще 5 свіжих фішок В2В-продажів

  • Що потрібно знати про правила торгу? 5 основних правил торгу
  • Що таке «червона риса» у торгу, і як грамотно її використати?
  • Що є змінними у торгу, і що з ними роблять досвідчені переговорники, щоб отримувати найкращі умови

Крок VI.Завдяки якому менеджер навчиться ефективно «проходити» будь-яке заперечення ЛПР

  • Три найважливіші факти про природу заперечень
  • «Смертельні» помилки під час роботи з запереченнями
  • Ефективний алгоритм роботи із запереченнями
  • Глибоке опрацювання скриптів роботи з запереченнями: «у вас дорого…», «я подумаю…», «працюємо з іншими…» та ін.

Крок VII.
В якому менеджер відпрацює техніки « Дожиму » клієнтів

  • Навіщо і коли необхідно використовувати техніку « дотиску »?
  • Ключові бар'єри продавців при дожимі
  • Ключові правила « дотиску »
  • Ефективні скрипти .

Крок VIII.
У якому менеджер усвідомлює важливість Побудови довгострокових відносин із клієнтами

  • Механіка побудови довгострокових відносин із Клієнтом
  • Чому В2В-продажу трансформуються в Р2 Р- та H2H-продажу

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Результати для компанії

  1. Активний та результативний менеджер, який не "купує відмовки у клієнта", а продає!
  2. Менеджер, який вміє грамотно торгуватися, та укладає угоди на вигідних для вас умовах!
  3. Забезпечує стабільне зростання продажів у вашій компанії!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.