Персонал компанії. Планування, підбір, адаптація, керування, мотивація
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
- Результативно проводити підбір персоналу,
- формулювати цілі та способи проведення оцінки персоналу,
- використовувати моделі компетенцій,
- створювати збалансовані команди,
- раціонально планувати оперативну роботу для себе та підлеглих,
- налагоджувати гнучку систему координації,
- вибудовувати систему зворотного зв'язку між керівником та співробітниками,
- розробляти ефективну систему мотивації.
Програма
Оцінка та атестація персоналу. Підвищення результативності роботи працівників
- Оцінка та атестація персоналу: українська та зарубіжна термінологія
- Типові цілі проведення оцінки персоналу, їх взаємозв'язок
- Вибір методу, об'єкта та суб'єкта оцінки
- Аудит трудових ресурсів
- Управління за цілями: оцінка як один із найважливіших компонентів управління підлеглими на всіх рівнях організаційної ієрархії, ключові показники результативності
- Технологія експертних оцінок, оцінка компетенцій
- Збалансована оцінка
- Інструменти оцінки знань та кваліфікації
- Методики оцінки особистих та ділових якостей
- Планування та організація оцінки персоналу
- Типові помилки та причини неефективності оцінки персоналу
- Ключові фактори успіху оціночних заходів
- Приклади оціночних листів та анкет
Планування та підбір персоналу
- Як боротися з перекручуванням інформації при проведенні інтерв'ю з претендентами
- Основні канали отримання інформації під час проведення інтерв'ю та їх «пропускна спроможність»
- Наслідки погано проведеного інтерв'ю, типові помилки, пов'язані з неадекватною оцінкою вимог до кандидата
- Чинники оцінки кандидата
- Побудова системи взаємодії зовнішніх та внутрішніх постачальників робочої сили
- Інструменти формування профілю кандидата («Технічне завдання для рекрутера»)
- Оцінка особистісних якостей претендента та прогноз можливості влитися у вже існуючу команду
- Н R -менеджер, представник кадрової агенції та керівник підрозділу: поділ повноважень
- Техніки проведення інтерв'ю: case -метод
- Підходи до розробки та використання моделі компетенцій в організації
- Розробка моделі компетенцій
- Принципи розробки компетенцій
- створення проектної команди
- проектування моделі компетенцій
- збір інформації. Основні джерела та методи збору інформації
- аналіз інформації. Вибір назв. Усунення повторень у стандартах поведінки. Перевірка валідності
- формулювання переліку компетенцій
- опрацювання рівнів моделі компетенцій
- формування профілів компетенцій під конкретні посади
- Впровадження моделі компетенцій
- розробка та проведення оціночних заходів на основі профілів компетенцій
- цілі оціночних заходів; оцінка діяльності та оцінка з компетенцій
- умови проведення оцінних заходів; методи оцінки різних компетенцій
- використання результатів оцінки
- Формування кадрового резерву та планування кар'єри співробітників
- визначення «резервних» посад; відбір резервістів за підсумками оціночних заходів; критерії відбору
- складання індивідуальних планів розвитку
- проведення оціночних заходів із закінчення обумовленого терміну
- Цикл корпоративного навчання. Напрями навчання. Розробка тренінгових програм, вкладених у розвиток конкретних компетенцій. Проведення інтерв'ю з компетенцій під час підбору персоналу. Методи оцінного інтерв'ю
- Причини чому компетенції не завжди працюють
- Необхідні кроки, щоб модель компетенцій виявилася життєздатною
Адаптація персоналу
- Цілі та завдання адаптації персоналу
- Адаптація на різних стадіях розвитку компанії
- Адаптаційний період та випробувальний термін
- Етапи адаптації нового працівника
- Аспекти адаптації
- Етапи управління системою адаптації етап 1. Аналіз поточної ситуації
- етап 2. Визначення процедур адаптації
- етап 3. Використання адаптаційних процедур
- етап 4. Аналіз ефективності
- Методи аудиту системи адаптації
- Аналіз поточної ситуації
- Визначення процедур адаптації
- Підходи до вибору інструментів
- Адаптаційні інструменти
- Тренінг як засіб адаптації
- Книга співробітника
- Інформація про нового співробітника
- Учасники адаптаційного процесу
- Функції керівника HR-служби, наставника, куратора
- Стимулювання наставників
- Карта компетенцій організації
- Особливості адаптації різних категорій працівників
- Матриця адаптації
- Оцінка ефективності системи адаптації
- Найбільш поширені методи оцінки адаптації
- Оцінки ефективності навчання у період адаптації
Апгрейд: удосконалення системи мотивації та оплати праці
- Чинники, що впливають на ефективність системи мотивації та оплати праці
- Сукупні доходи
- Вдосконалення постійної частини заробітної плати
- Цілі вдосконалення
- Методи оцінки посад
- Балально -факторний аналіз
- Компенсаційні фактори
- Трифакторна класифікація Едварда Хея
- Досвід російської компанії. Оцінка робочих місць/посад
- Опис фактора «Рішення задач»
- Балально- факторна оцінка посад. Створення системи грейдів
- Етапи впровадження системи грейдів :
- Компанії, що використовують систему грейдів .
- Формування критеріїв підвищення категорії
- Застосування системи грейдів в американських компаніях
- Результати оцінки посад за балально -факторним методом.
- Розробка змінної частини ЗП на основі системи управління за метою MBO
- Основні принципи системи «Управління цілей»
- Переваги застосування системи управління з цілям
- Формування системи пільг
- Етапи створення комплексної системи мотивації та оплати праці
- Документаційне забезпечення
- Впровадження нової системи оплати праці для підприємства
- Чинники успіху змін
Лідерство: ефективне управління персоналом
- Ефективні практичні інструменти управління персоналом усіх підрозділів компанії
- Способи оцінки та посилення власних лідерських якостей
- Основні управлінські функції: делегування повноважень, постановка завдань, мотивація та контроль
- Способи ефективного впливу на поведінку підлеглих
- Умови для відповідального виконання робіт, дотримання ділової дисципліни та підвищення обов'язковості
- Фактори морального примусу та моральної мотивації
- Оптимальна міжособова дистанція з підлеглими
- Застосування практично різних методик підвищення особистої психологічної стійкості
- Стрес-менеджмент
Організація ефективної командної роботи
- Група та команда: подібності та відмінності
- Критерії ефективності роботи команди
- Ключові навички членів ефективної команди
- Етапи розвитку команди та їх відмінні риси, включаючи особливості міжособистісних відносин та найбільш відповідного етапу розвитку команди стилю управління
- Розподіл ролей у команді
- Оптимальний склад команди, рольовий баланс
- Критично значущі ролі учасників команд на різних етапах реалізації проекту
- Малі команди : які ролі можна поєднувати
- Що робити, якщо команда не збалансована
- Зворотній зв'язок як основний інструмент керівника під час управління командною роботою
- Алгоритм забезпечення результативності діяльності команди
Management skills
- «Інструментальна скринька» ефективного керівника: методики управління підлеглими — як їх правильно поєднувати та як уникнути типових помилок
- Що заважає ефективно управляти підлеглими: типові проблеми оперативного управління, чому вони виникають і яких наслідків призводять
- Роль корпоративних регламентів в оперативному управлінні: загальні завдання, умови правильного використання та типові помилки керівників
- Види, ієрархія та доцільність
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
В результаті навчання ви:
- зможете проводити підбір та оцінку персоналу
- отримаєте навички проведення результативного інтерв'ю з претендентами, використовуючи case -метод
- навчитеся розробляти та впроваджувати моделі компетенцій
- вивчите інструменти управління персоналом усіх підрозділів компанії
- підвищите свою компетентність у галузі основних управлінських функцій: делегування повноважень, постановки завдань, мотивації та контролю
- навчитеся застосовувати на практиці різні методики підвищення особистої психологічної стійкості
- вивчите світові практики у галузі управління командною роботою
- оволодієте інструментарієм, що дозволяє створювати результативні збалансовані команди
- навчитеся раціонально планувати оперативну роботу для себе та підлеглих
- зможете налагоджувати гнучку систему координації виконання завдань та точний контроль над проміжними етапами та кінцевим результатом
- навчитеся вибудовувати систему зворотного зв'язку між керівником та підлеглими співробітниками.
Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.