Go Business
тренінг

Персонал компанії. Планування, підбір, адаптація, керування, мотивація



  • 10400 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    19.02.202520.02.2025
    19.03.202520.03.2025


Ціль заходу

  • Результативно проводити підбір персоналу,
  • формулювати цілі та способи проведення оцінки персоналу,
  • використовувати моделі компетенцій,
  • створювати збалансовані команди,
  • раціонально планувати оперативну роботу для себе та підлеглих,
  • налагоджувати гнучку систему координації,
  • вибудовувати систему зворотного зв'язку між керівником та співробітниками,
  • розробляти ефективну систему мотивації.

Програма

Оцінка та атестація персоналу. Підвищення результативності роботи працівників

  • Оцінка та атестація персоналу: українська та зарубіжна термінологія
  • Типові цілі проведення оцінки персоналу, їх взаємозв'язок
  • Вибір методу, об'єкта та суб'єкта оцінки
  • Аудит трудових ресурсів
  • Управління за цілями: оцінка як один із найважливіших компонентів управління підлеглими на всіх рівнях організаційної ієрархії, ключові показники результативності
  • Технологія експертних оцінок, оцінка компетенцій
  • Збалансована оцінка
  • Інструменти оцінки знань та кваліфікації
  • Методики оцінки особистих та ділових якостей
  • Планування та організація оцінки персоналу
  • Типові помилки та причини неефективності оцінки персоналу
  • Ключові фактори успіху оціночних заходів
  • Приклади оціночних листів та анкет

Планування та підбір персоналу

  • Як боротися з перекручуванням інформації при проведенні інтерв'ю з претендентами
  • Основні канали отримання інформації під час проведення інтерв'ю та їх «пропускна спроможність»
  • Наслідки погано проведеного інтерв'ю, типові помилки, пов'язані з неадекватною оцінкою вимог до кандидата
  • Чинники оцінки кандидата
  • Побудова системи взаємодії зовнішніх та внутрішніх постачальників робочої сили
  • Інструменти формування профілю кандидата («Технічне завдання для рекрутера»)
  • Оцінка особистісних якостей претендента та прогноз можливості влитися у вже існуючу команду
  • Н R -менеджер, представник кадрової агенції та керівник підрозділу: поділ повноважень
  • Техніки проведення інтерв'ю: case -метод
  • Підходи до розробки та використання моделі компетенцій в організації
  • Розробка моделі компетенцій
  • Принципи розробки компетенцій
  1. створення проектної команди
  2. проектування моделі компетенцій
  3. збір інформації. Основні джерела та методи збору інформації
  4. аналіз інформації. Вибір назв. Усунення повторень у стандартах поведінки. Перевірка валідності
  5. формулювання переліку компетенцій
  6. опрацювання рівнів моделі компетенцій
  7. формування профілів компетенцій під конкретні посади
  • Впровадження моделі компетенцій
  • розробка та проведення оціночних заходів на основі профілів компетенцій
  • цілі оціночних заходів; оцінка діяльності та оцінка з компетенцій
  • умови проведення оцінних заходів; методи оцінки різних компетенцій
  • використання результатів оцінки
  • Формування кадрового резерву та планування кар'єри співробітників
  • визначення «резервних» посад; відбір резервістів за підсумками оціночних заходів; критерії відбору
  • складання індивідуальних планів розвитку
  • проведення оціночних заходів із закінчення обумовленого терміну
  • Цикл корпоративного навчання. Напрями навчання. Розробка тренінгових програм, вкладених у розвиток конкретних компетенцій. Проведення інтерв'ю з компетенцій під час підбору персоналу. Методи оцінного інтерв'ю
  • Причини чому компетенції не завжди працюють
  • Необхідні кроки, щоб модель компетенцій виявилася життєздатною

Адаптація персоналу

  • Цілі та завдання адаптації персоналу
  • Адаптація на різних стадіях розвитку компанії
  • Адаптаційний період та випробувальний термін
  • Етапи адаптації нового працівника
  • Аспекти адаптації
  • Етапи управління системою адаптації етап 1. Аналіз поточної ситуації
  • етап 2. Визначення процедур адаптації
  • етап 3. Використання адаптаційних процедур
  • етап 4. Аналіз ефективності
  • Методи аудиту системи адаптації
  • Аналіз поточної ситуації
  • Визначення процедур адаптації
  • Підходи до вибору інструментів
  • Адаптаційні інструменти
  • Тренінг як засіб адаптації
  • Книга співробітника
  • Інформація про нового співробітника
  • Учасники адаптаційного процесу
  • Функції керівника HR-служби, наставника, куратора
  • Стимулювання наставників
  • Карта компетенцій організації
  • Особливості адаптації різних категорій працівників
  • Матриця адаптації
  • Оцінка ефективності системи адаптації
  • Найбільш поширені методи оцінки адаптації
  • Оцінки ефективності навчання у період адаптації

Апгрейд: удосконалення системи мотивації та оплати праці

  • Чинники, що впливають на ефективність системи мотивації та оплати праці
  • Сукупні доходи
  • Вдосконалення постійної частини заробітної плати
  • Цілі вдосконалення
  • Методи оцінки посад
  • Балально -факторний аналіз
  • Компенсаційні фактори
  • Трифакторна класифікація Едварда Хея
  • Досвід російської компанії. Оцінка робочих місць/посад
  • Опис фактора «Рішення задач»
  • Балально- факторна оцінка посад. Створення системи грейдів
  • Етапи впровадження системи грейдів :
  • Компанії, що використовують систему грейдів .
  • Формування критеріїв підвищення категорії
  • Застосування системи грейдів в американських компаніях
  • Результати оцінки посад за балально -факторним методом.
  • Розробка змінної частини ЗП на основі системи управління за метою MBO
  • Основні принципи системи «Управління цілей»
  • Переваги застосування системи управління з цілям
  • Формування системи пільг
  • Етапи створення комплексної системи мотивації та оплати праці
  • Документаційне забезпечення
  • Впровадження нової системи оплати праці для підприємства
  • Чинники успіху змін

Лідерство: ефективне управління персоналом

  • Ефективні практичні інструменти управління персоналом усіх підрозділів компанії
  • Способи оцінки та посилення власних лідерських якостей
  • Основні управлінські функції: делегування повноважень, постановка завдань, мотивація та контроль
  • Способи ефективного впливу на поведінку підлеглих
  • Умови для відповідального виконання робіт, дотримання ділової дисципліни та підвищення обов'язковості
  • Фактори морального примусу та моральної мотивації
  • Оптимальна міжособова дистанція з підлеглими
  • Застосування практично різних методик підвищення особистої психологічної стійкості
  • Стрес-менеджмент

Організація ефективної командної роботи

  • Група та команда: подібності та відмінності
  • Критерії ефективності роботи команди
  • Ключові навички членів ефективної команди
  • Етапи розвитку команди та їх відмінні риси, включаючи особливості міжособистісних відносин та найбільш відповідного етапу розвитку команди стилю управління
  • Розподіл ролей у команді
  • Оптимальний склад команди, рольовий баланс
  • Критично значущі ролі учасників команд на різних етапах реалізації проекту
  • Малі команди : які ролі можна поєднувати
  • Що робити, якщо команда не збалансована
  • Зворотній зв'язок як основний інструмент керівника під час управління командною роботою
  • Алгоритм забезпечення результативності діяльності команди

Management skills

  • «Інструментальна скринька» ефективного керівника: методики управління підлеглими — як їх правильно поєднувати та як уникнути типових помилок
  • Що заважає ефективно управляти підлеглими: типові проблеми оперативного управління, чому вони виникають і яких наслідків призводять
  • Роль корпоративних регламентів в оперативному управлінні: загальні завдання, умови правильного використання та типові помилки керівників
  • Види, ієрархія та доцільність

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

В результаті навчання ви:

  • зможете проводити підбір та оцінку персоналу
  • отримаєте навички проведення результативного інтерв'ю з претендентами, використовуючи case -метод
  • навчитеся розробляти та впроваджувати моделі компетенцій
  • вивчите інструменти управління персоналом усіх підрозділів компанії
  • підвищите свою компетентність у галузі основних управлінських функцій: делегування повноважень, постановки завдань, мотивації та контролю
  • навчитеся застосовувати на практиці різні методики підвищення особистої психологічної стійкості
  • вивчите світові практики у галузі управління командною роботою
  • оволодієте інструментарієм, що дозволяє створювати результативні збалансовані команди
  • навчитеся раціонально планувати оперативну роботу для себе та підлеглих
  • зможете налагоджувати гнучку систему координації виконання завдань та точний контроль над проміжними етапами та кінцевим результатом
  • навчитеся вибудовувати систему зворотного зв'язку між керівником та підлеглими співробітниками.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.