Навички ділового спілкування. Перемовини, презентації, ділова переписка
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Програма
1. Правила підготовки та проведення успішної комерційної презентації
Особисте позиціонування. Самопрезентація . Презентація компанії.
- Зовнішні ознаки впевненої та невпевненої поведінки
- Демонстрація впевненої поведінки
- Принципи самопросування
- Презентація та позиціонування компанії
Презентація товару (послуги). Підготовка презентації
- Мета презентації
- Ключове повідомлення
- Структура виступу. Розподіл часу
- Як подолати страх та хвилювання перед презентацією
- Як встановити контакт із аудиторією
Прийоми та методи риторики у презентації
- Як зробити майбутню презентацію яскравою та виразною
- Прийоми адаптації наявної інформації про продукт (послугу) до умов усного виступу (оперування короткими структурами, розстановка логічних наголосів, паузація тексту, інтонаційне виділення)
- ПУСК. Принципи красивої та зрозумілої мови
- Ораторські прийоми: метафора, інтрига, феномен, прийом «жовтої преси» та інших.
Презентація товару. Аргументація та переконання
- Двостороння аргументація (вказівка на переваги та слабкі сторони)
- Черговість перерахування переваг та недоліків.
- Види доказів (посилання на авторитети, статистичні дані, апеляція до почуттів слухачів, підміна прямого доказу аргументом «Це Вам вигідно», «Мова користі» тощо)
- Використання прикладів (посилання на випадки, відомі аудиторії, приклади з життя відомих людей, анекдотичні курйози, використання контрастних чи барвистих порівнянь)
- Прийоми переконання з урахуванням на емоції (почуття) і рівні цінностей.
Завершення презентації
- Принцип Сократа Резюме сказаного
- Ключове повідомлення
- Що таке активний фінал презентації та для чого потрібен заклик до дії?
2. Підходи до проведення та підвищення ефективності переговорів
- З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів.
- Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво.
- Чи успішний ви переговорник? Досвід ведення переговорів – помилки, реальність.
- Чому важлива хороша попередня підготовка чи Чи потрібно приймати першу пропозицію? Чотири ключові інформаційні критерії підготовки переговорів.
- Жорсткість ведення переговорів – це жорсткість своєї позиції і рішучість. Закон Юкон.
- Ні - не кінець комунікації, а показник незнань мотивів і потреб Вашого співрозмовника.
- Чому скарга не може бути предметом переговорів або Як перевести проблему на рівень «завдання»?
- Як упоратися з важким опонентом? Способи протистояння маніпулюванню.
- Найкорисніші слова та фрази успішного переговорника.
3. Проведення результативної наради
- Що таке службова нарада?
- Головні помилки під час проведення службових нарад
- Секрети ефективних нарад
- Постановка мети наради.
- Доцільність проведення наради;
- Коректний регламент та точна тема;
- Маркери, якими можна буде судити про ефективність проведеного заходу.
- Комунікативні прийоми, що підвищують ефективність нарад
- Драйв-наради
- Фасилітаційні методи активізації залученості учасників
4. Основи ділового листування.
- Чому це так важливо?
- Три принципи ефективного ділового листування
- П'ять інструментів ясності в електронному діловому листі
- Переконливий лист.
- Інструменти виразності та переконливості
- Прийоми та алгоритми роботи з «важкими» листами
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтво
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.