Go Business
тренінг

Навички ділового спілкування. Перемовини, презентації, ділова переписка



  • 10400 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    05.12.202406.12.2024


Програма

1. Правила підготовки та проведення успішної комерційної презентації

Особисте позиціонування. Самопрезентація . Презентація компанії.

  • Зовнішні ознаки впевненої та невпевненої поведінки
  • Демонстрація впевненої поведінки
  • Принципи самопросування
  • Презентація та позиціонування компанії

Презентація товару (послуги). Підготовка презентації

  • Мета презентації
  • Ключове повідомлення
  • Структура виступу. Розподіл часу
  • Як подолати страх та хвилювання перед презентацією
  • Як встановити контакт із аудиторією

Прийоми та методи риторики у презентації

  • Як зробити майбутню презентацію яскравою та виразною
  • Прийоми адаптації наявної інформації про продукт (послугу) до умов усного виступу (оперування короткими структурами, розстановка логічних наголосів, паузація тексту, інтонаційне виділення)
  • ПУСК. Принципи красивої та зрозумілої мови
  • Ораторські прийоми: метафора, інтрига, феномен, прийом «жовтої преси» та інших.

Презентація товару. Аргументація та переконання

  • Двостороння аргументація (вказівка на переваги та слабкі сторони)
  • Черговість перерахування переваг та недоліків.
  • Види доказів (посилання на авторитети, статистичні дані, апеляція до почуттів слухачів, підміна прямого доказу аргументом «Це Вам вигідно», «Мова користі» тощо)
  • Використання прикладів (посилання на випадки, відомі аудиторії, приклади з життя відомих людей, анекдотичні курйози, використання контрастних чи барвистих порівнянь)
  • Прийоми переконання з урахуванням на емоції (почуття) і рівні цінностей.

Завершення презентації

  • Принцип Сократа Резюме сказаного
  • Ключове повідомлення
  • Що таке активний фінал презентації та для чого потрібен заклик до дії?

2. Підходи до проведення та підвищення ефективності переговорів

  • З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів.
  • Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво.
  • Чи успішний ви переговорник? Досвід ведення переговорів – помилки, реальність.
  • Чому важлива хороша попередня підготовка чи Чи потрібно приймати першу пропозицію? Чотири ключові інформаційні критерії підготовки переговорів.
  • Жорсткість ведення переговорів – це жорсткість своєї позиції і рішучість. Закон Юкон.
  • Ні - не кінець комунікації, а показник незнань мотивів і потреб Вашого співрозмовника.
  • Чому скарга не може бути предметом переговорів або Як перевести проблему на рівень «завдання»?
  • Як упоратися з важким опонентом? Способи протистояння маніпулюванню.
  • Найкорисніші слова та фрази успішного переговорника.

3. Проведення результативної наради

  • Що таке службова нарада?
  • Головні помилки під час проведення службових нарад
  • Секрети ефективних нарад
  • Постановка мети наради.
  • Доцільність проведення наради;
  • Коректний регламент та точна тема;
  • Маркери, якими можна буде судити про ефективність проведеного заходу.
  • Комунікативні прийоми, що підвищують ефективність нарад
  • Драйв-наради
  • Фасилітаційні методи активізації залученості учасників

4. Основи ділового листування.

  • Чому це так важливо?
  • Три принципи ефективного ділового листування
  • П'ять інструментів ясності в електронному діловому листі
  • Переконливий лист.
  • Інструменти виразності та переконливості
  • Прийоми та алгоритми роботи з «важкими» листами

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтво

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.