тренінг
Мотивація та залученість персоналу
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Для керівників підприємств та підрозділів, які хочуть вимагати максимальної віддачі від підлеглих, підвищити відповідальність та ініціативність працівників.
- Для HR-директорів, які прагнуть знизити плинність персоналу та підвищити його ефективність.
Ціль заходу
- Скласти уявлення про складові процесу мотивації та відпрацювати навички ефективного мотиваційного впливу на підлеглих.
- Зробити так, щоб кожен співробітник поділяв цінності компанії та працював з повною віддачею і з максимальною відповідальністю та результативністю.
- Учасники опрацюють ситуації взаємодії і розберуть дії керівника з погляду залучення персоналу.
Програма
Основи мотиваційного впливу.
- Концепція мотивації. Правила мотиваційного впливу, його завдання та ефекти.
- Теорія потреб МакКлелланда ; двофакторна теорія Герцберга ; теорія очікувань; теорія справедливості; модель Портера- Лоулера .
- Організаційна культура як відображення місії організації у щоденній роботі. Модель організаційної культури за Е. Шейном.
- Мотиваційна дія через корпоративну культуру. Корпоративні міфи. Міфи та мотивація.
- Мотивація персоналу та формування кар'єри. Що, як і в який період мотивує співробітника.
- Мотивація та лояльність. Практичні методи збільшення лояльності працівників.
- Взаємозв'язок мотиваційного впливу та лідерства. Як розвинути у собі лідерські якості. Поняття харизми, її роль мотиваційному впливі.
- Модель кар'єрного зростання Дж. Паркінсона як технологія мотиваційного на персонал.
- Діагностика рівня мотивації працівників. Експрес-методи .
- Ознаки демотивації працівників: як вони виявляються і що з ними робити?
- Конфлікт як зіткнення мотивації. Способи вирішення конфліктних ситуацій із підлеглими.
Як мотивувати підлеглих
- Що повинен знати та вміти керівник, щоб успішно мотивувати підлеглих?
- Як зрозуміти, що рухає підлеглими.
- Технологія діагностики потреб та мотивів. Робота з прихованими та неусвідомленими мотивами.
- Робота із емоційним опором. Що робити, якщо ви зіткнулися із саботажем? Як бути, якщо підлеглий некерований?
- Відпрацювання навички ефективної мотивації персоналу відповідно до цінностей та індивідуально-психологічних особливостей співробітників.
- Мотивація та вплив через комунікаційні засоби. Правила переконливої мови. Діалог з підлеглими як засіб ефективної мотивації.
- Делегування повноважень як чинник успішної мотивації.
- Поняття «управлінський стиль». Модель Херсі - Бланшара . Можливості використання різних управлінських стилів під впливом підлеглих.
- Як правильно критикувати та хвалити. Алгоритм позитивного та негативного зворотного зв'язку при мотиваційному впливі.
- Оцінка та зворотний зв'язок у мотивації: суб'єктивний та об'єктивний елемент в оцінці.
Управління залученням співробітників
- Управління раціональним компонентом залученості: як стимулювати співробітників думати про вирішення завдань та підвищення ефективності своєї роботи.
- Зворотній зв'язок, що посилює і знижує залучення співробітників. Як хвалити, щоби не перехвалити? Як вказувати на помилки та "зони зростання", щоб стимулювати бажання розвиватися, а не демотивувати ?
- Коучинг як стиль управління, що підвищує залученість.
- Розвиваюча бесіда як інструмент мотивації та залучення співробітника. Навіщо і коли потрібно проводити бесіди з співробітниками?
- Вплив на працівників через навички ефективної комунікації. Які навички необхідні підвищення залученості? Встановлення довіри у комунікації.
Дослідження залученості персоналу
- Рівень залученості у компанії.
- Залученість залежно від рівня посади та терміну роботи у компанії.
- Залучення в залежності від мобільності співробітників на ринку праці.
- Вплив частоти значних подій у роботі.
- Що стоїть за залученістю – погляд на задоволеність. Діамантова модель.
- Крос-аналіз залученості та задоволеності: Рухаюча сила, Майбутній потенціал, Ослаблені, Подумки вже не в компанії.
- Вплив основних факторів на залученість до компанії – негативний та позитивний вплив.
- Програма підвищення рівня залученості до компанії.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Лідерство, тімбілдингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.