Go Business
тренінг

Мотивація та залученість персоналу



  • 6200 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    09.01.2025
    06.02.2025


Цільова аудиторія

  • Для керівників підприємств та підрозділів, які хочуть вимагати максимальної віддачі від підлеглих, підвищити відповідальність та ініціативність працівників.
  • Для HR-директорів, які прагнуть знизити плинність персоналу та підвищити його ефективність.

Ціль заходу

  • Скласти уявлення про складові процесу мотивації та відпрацювати навички ефективного мотиваційного впливу на підлеглих.
  • Зробити так, щоб кожен співробітник поділяв цінності компанії та працював з повною віддачею і з максимальною відповідальністю та результативністю.
  • Учасники опрацюють ситуації взаємодії і розберуть дії керівника з погляду залучення персоналу.

Програма

Основи мотиваційного впливу.

  • Концепція мотивації. Правила мотиваційного впливу, його завдання та ефекти.
  • Теорія потреб МакКлелланда ; двофакторна теорія Герцберга ; теорія очікувань; теорія справедливості; модель Портера- Лоулера .
  • Організаційна культура як відображення місії організації у щоденній роботі. Модель організаційної культури за Е. Шейном.
  • Мотиваційна дія через корпоративну культуру. Корпоративні міфи. Міфи та мотивація.
  • Мотивація персоналу та формування кар'єри. Що, як і в який період мотивує співробітника.
  • Мотивація та лояльність. Практичні методи збільшення лояльності працівників.
  • Взаємозв'язок мотиваційного впливу та лідерства. Як розвинути у собі лідерські якості. Поняття харизми, її роль мотиваційному впливі.
  • Модель кар'єрного зростання Дж. Паркінсона як технологія мотиваційного на персонал.
  • Діагностика рівня мотивації працівників. Експрес-методи .
  • Ознаки демотивації працівників: як вони виявляються і що з ними робити?
  • Конфлікт як зіткнення мотивації. Способи вирішення конфліктних ситуацій із підлеглими.

Як мотивувати підлеглих

  • Що повинен знати та вміти керівник, щоб успішно мотивувати підлеглих?
  • Як зрозуміти, що рухає підлеглими.
  • Технологія діагностики потреб та мотивів. Робота з прихованими та неусвідомленими мотивами.
  • Робота із емоційним опором. Що робити, якщо ви зіткнулися із саботажем? Як бути, якщо підлеглий некерований?
  • Відпрацювання навички ефективної мотивації персоналу відповідно до цінностей та індивідуально-психологічних особливостей співробітників.
  • Мотивація та вплив через комунікаційні засоби. Правила переконливої мови. Діалог з підлеглими як засіб ефективної мотивації.
  • Делегування повноважень як чинник успішної мотивації.
  • Поняття «управлінський стиль». Модель Херсі - Бланшара . Можливості використання різних управлінських стилів під впливом підлеглих.
  • Як правильно критикувати та хвалити. Алгоритм позитивного та негативного зворотного зв'язку при мотиваційному впливі.
  • Оцінка та зворотний зв'язок у мотивації: суб'єктивний та об'єктивний елемент в оцінці.

Управління залученням співробітників

  • Управління раціональним компонентом залученості: як стимулювати співробітників думати про вирішення завдань та підвищення ефективності своєї роботи.
  • Зворотній зв'язок, що посилює і знижує залучення співробітників. Як хвалити, щоби не перехвалити? Як вказувати на помилки та "зони зростання", щоб стимулювати бажання розвиватися, а не демотивувати ?
  • Коучинг як стиль управління, що підвищує залученість.
  • Розвиваюча бесіда як інструмент мотивації та залучення співробітника. Навіщо і коли потрібно проводити бесіди з співробітниками?
  • Вплив на працівників через навички ефективної комунікації. Які навички необхідні підвищення залученості? Встановлення довіри у комунікації.

Дослідження залученості персоналу

  • Рівень залученості у компанії.
  • Залученість залежно від рівня посади та терміну роботи у компанії.
  • Залучення в залежності від мобільності співробітників на ринку праці.
  • Вплив частоти значних подій у роботі.
  • Що стоїть за залученістю – погляд на задоволеність. Діамантова модель.
  • Крос-аналіз залученості та задоволеності: Рухаюча сила, Майбутній потенціал, Ослаблені, Подумки вже не в компанії.
  • Вплив основних факторів на залученість до компанії – негативний та позитивний вплив.
  • Програма підвищення рівня залученості до компанії.

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Лідерство, тімбілдингУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.