Управління персоналом для керівників
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Керівники всіх рівнів
Ціль заходу
Очікувані результати учасників:
- отримання системних знань про основні процедури управління персоналом з позиції керівника компанії (підрозділу) та навичок їх реалізації;
- готовність побудувати ефективну службу персоналу;
- готовність налагодити роботу з кадрами на більш ефективному рівні;
- розуміння основних помилок у керівництві людьми;
- підвищення компетентності як керівника.
Програма
Основні процедури управління персоналом
- персонал – головний ресурс компанії;
- що означає керувати персоналом?
- хто керує людьми?
- ролі керівника та менеджера з персоналу; підпорядкованість, внутрішньопозиційні зв'язки та конфлікти.
Структура компанії
- штатний розклад;
- ранжування та оптимізація посад.
Пошук та підбір персоналу
- готовність компанії до прийому нового працівника;
- які кандидати нам потрібні? профіль посади;
- де шукати кандидатів? джерела персоналу; чому до нас не стоїть черга з претендентів?
- правила проведення співбесіди;
- основні помилки під час співбесіди: надійні способи зіпсувати імідж компанії у власних очах претендентів.
Адаптація як корпоративна процедура
- адаптаційний план вступу на посаду;
- успішна адаптація як фундамент високої лояльності працівника;
- випробувальний термін; план проходження випробувального терміну;
- приймаємо рішення: залишити чи звільнити.
Атестація як ключовий спосіб керування співробітниками
- за якими критеріями оцінювати ефективність працівника?
- компетенції посади; листи оцінки; чого ми чекаємо від працівника?
- процедура проведення атестації;
- атестаційна комісія – хто оцінює? приймаємо рішення щодо результатів атестації;
- наслідки атестації: навіщо це було потрібно?
Побудова системи оплати праці
- способи визначення оптимальної величини заробітної плати;
- правила розробки системи оплати праці;
- різні види матеріальної мотивації; грейди , окладні вилки, бонуси та ін;
- принципи преміювання.
Мотивація
- що таке мотивація? мотивація працівників як ключова компетенція керівника;
- види та правила мотивації співробітників;
- особливості мотивації залежно від кваліфікації посади;
- мотивація працівників без використання матеріальних ресурсів;
- як заохотити кращих, витративши менше грошей;
- правда і вигадка про нематеріальну мотивацію.
Розробка та впровадження системи навчання в компанії
- кого і навіщо будемо навчати: визначення потреби у навчанні;
- види навчальних програм, їх особливості та призначення;
- вибір методів навчання;
- оцінка ефективності навчання: критерії та методи; методи підвищення мотивації працівників до навчання.
Розвиток персоналу
- плюси та мінуси розвитку персоналу;
- Навіщо створювати кадровий резерв? формування кадрового резерву;
- інститут наставництва; горизонтальна ротація персоналу;
- лояльність до персоналу; індикатори лояльності ; для яких посад лояльність є значущою?
Звільнення працівника
- як розлучитися з друзями?
- тонкощі та обмін досвідом.
Організація служби персоналу
- менеджер із персоналу: хто він? необхідну освіту, ділові та людські якості, тип характеру, комунікативні якості; кар'єрне зростання, варіанти особистісного та професійного розвитку;
- як організувати ефективну службу персоналу;
- точки контролю та слабкі місця;
- служба персоналу як особа підприємства;
- авторитет служби персоналу.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.