Складні продажі
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертификат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Програма
1. Світогляд успішного продавця як запорука ефективних продажів
- Виявлення та аналіз ефективних та неефективних особистісних підходів
продавця, що впливають на поведінку клієнта - Створення профілю успіху у продажах (світогляд успішного продавця,
особисті якості, комунікативні навички, володіння технологією продажів) - Формування позитивної та підтримуючої установки про себе як про продавця
2. Емоційний інтелект та комунікативна компетентність
- Суть продажу – задоволення потреб
- Емпатія як найважливіша компетенція продавця
- Канали комунікації Вербальний, Вокальний та Візуальний
- Принципи розпізнавання недостовірної інформації.
3. Механізм ухвалення рішення.
- 10 пунктів прийняття рішення
- Ірраціональна та раціональна складові мотивації
- Технологія продажів, як методика послідовного впливу прийняття рішення.
4. Технологія ПРОДАЖІВ. Загальні підходи
- Встановлення відносин
- Прояснення потреб. Вміння визначити справжні мотиви та цінності
презентація. Потреба клієнта як основа аргументації продавця - Робота з запереченнями. Алгоритм роботи з запереченнями, обставинами,
сумнівами. Розбір неефективних прийомів - Завершення угоди. Формування довгострокових
відносин із клієнтами.
5. Встановлення відносин із клієнтом.
- Формування довіри у стосунках в особистому контакті або по телефону
- Поняття "фокус уваги", вміння керувати власним фокусом уваги.
- Трансляція іміджу компанії у перші секунди зустрічі з клієнтом
- Відпрацювання навичок самопрезентації
- "Партнерська позиція" - як ефективний інструмент залучення
6. Потреба клієнта як основа аргументації продавця.
- Вміння визначити справжні мотиви, що спонукають зробити покупку
- Мистецтво ставити питання
- SPIN – техніка ставити питання як спосіб переконання клієнта та приведення
його до вирішення - Категорії та цінні слова
- Формування низки питань, враховуючи специфіку конкретного продукту
- Уміння слухати та чути. Відпрацювання прийомів активного слухання
7. Презентація товару.
- Створення та порівняння сегментних діаграм «Цінності, закладені у продукті» та «Цінності, необхідні існуючому клієнту»
- Розпізнавання різних видів глибинних цінностей клієнта для пропозиції продукту, що максимально відповідає його запитам
- Конкурентні переваги компанії
- Навички презентації пропозиції через виявлення переваг та вигод від їх використання.
- Застосування ціннісних слів. Створення образів, що приваблюють клієнтів
8. Прояснення сумнівів та заперечень клієнта. Робота з обставинами та відмовками.
- Класифікація зворотного зв'язку: сумніви, заперечення, відмовки,
обставини - Алгоритм роботи із запереченнями
- Метод розумної провокації
- Принцип посилення мотивації
9. Укладання угоди та завершальна стадія продажу.
- Резюмування та підбиття підсумків
- Формулювання пропозиції
- Відпрацювання навичок формування довгострокових відносин із клієнтами та
повторного продажу
10. Супровід. Наступні взаємодії з клієнтом.
- Аналіз ситуації: висновки, уроки, відкриття
- Супровід клієнта – нові цілі, нові плани.
- Стратегія взаємодії, тактика взаємодії
- Інтеграція матеріалуДекларація намірів та створення плану дій щодо розвитку та впровадження нових стратегій та знань у практику
Додаткова інформація
Складні продажі – це тренінг активного продажу у формі, актуальній для сьогоднішньої ситуації. Активність полягає, перш за все, в умінні та готовності впливати на прийняте клієнтом рішення. Під складністю розуміється багатоетапний процес взаємодії з клієнтом, висока вартість одиниці товару і непрогнозованість процесу прийняття клієнтом рішення про покупку. Основним завданням тренінгу є розвиток емоційної компетентності та вміння впливати на прийняте клієнтом рішення. Змістовною основою тренінгу є робота на тих етапах продажу, на яких є безпосередня взаємодія з клієнтом:
- Створення відносин
- Прояснення потреб
- Робота з сумнівами, запереченнями та відмовками,
- Створення домовленостей
Передбачувана аудиторія тренінгу – досвідчені співробітники, які добре знають, ЩО робити на кожному з етапів продажу. Фокус уваги переноситься на те, ЯК вони це роблять і навіщо, тобто, що буде результатом успішно проведеного.
- Механізм ухвалення рішення
- Способи впливу на процес ухвалення рішення
- Поняття «фокус уваги»
- Паттерн поведінки «свій-чужий»
Ключові навички:
- Навичка емоційної взаємодії
- Навичка розпізнавання сумнівів, заперечень та відмовок, технології роботи з кожним варіантом зворотного зв'язку
- Навичка розпізнавання недостовірної інформації – щеплення від «невимушених помилок»
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.