тренінг
Комунікації на 100%. Типології особистості у бізнесі
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертификат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Керівники та спеціалісти - учасники внутрішніх та зовнішніх бізнес-комунікацій, співробітники фронт-офісів та сервісних служб.
Ціль заходу
- Ознайомити з типологією особистісних відмінностей та особливостями поведінки людей.
- Пройти тест з обраної соціальної типології особистості
- Дати розуміння свого власного стилю поведінки та спілкування.
- Показати можливості використання даної типології для поліпшення взаємодії всередині організації.
- Вивчити рекомендації щодо підвищення особистої ефективності, покращити якість індивідуальної та командної роботи.
Програма
Модуль 1. Сучасні типології особистісних відмінностей
- Подібності та відмінності людей у діловому спілкуванні
- Що таке соціальна типологія особистості
- Сучасні підходи до типології особистості (MBTI, DISC, Соціоніка, та багато інших)
- Типологія Майєрс Бріггс (Myers-Briggs Type Indicator). Історія створення: опитувальник
- Майєрс-Бріггс та основні поняття.
- Особливості особистісних відмінностей (Майєрс Бріггс типи)
- Спрямованість енергії: Екстраверт / Extraverted - Інтроверт / Introverted
- Сприйняття інформації: Інтуїт / Intuitive - Сенсор / Sensing
- Особливості прийняття рішень: Логік / Thinking - Емоціонал / Feeling
- Сприйняття часу і самоорганізація: Судження, що виносить / Judging - Сприймає / Perceiving
Модуль 2. Комунікативні прийоми спілкування з різними типами особистостей.
- Зовнішні прояви особистісних відмінностей.
- Експрес-діагностика співрозмовника.
- Облік особистісних відмінностей у комунікації
- Ефективні прийоми спілкування з різними типами
Модуль 3. Визначення власного типу особистості
- Тестування визначення типу особистості
- Самоаналіз результатів та рекомендації з особистого розвитку
- Діагностика оточення та план покращення робочих взаємин
Модуль 4. Врахування особистісних відмінностей у діяльності менеджера
- Застосування типології особистості у вирішенні конфліктів
- Особисті відмінності та постановка завдань підлеглим
- Врахування особистісних відмінностей при побудові команди
- Ефективне проведення робочих зустрічей та зборів
- Вирішення проблем та прийняття рішень
- Управління змінами
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.