тренінг

Комунікації на 100%. Типології особистості у бізнесі




Цільова аудиторія

Керівники та спеціалісти - учасники внутрішніх та зовнішніх бізнес-комунікацій, співробітники фронт-офісів та сервісних служб.

Ціль заходу

  • Ознайомити з типологією особистісних відмінностей та особливостями поведінки людей.
  • Пройти тест з обраної соціальної типології особистості
  • Дати розуміння свого власного стилю поведінки та спілкування.
  • Показати можливості використання даної типології для поліпшення взаємодії всередині організації.
  • Вивчити рекомендації щодо підвищення особистої ефективності, покращити якість індивідуальної та командної роботи.

Програма

Модуль 1. Сучасні типології особистісних відмінностей

  • Подібності та відмінності людей у ​​діловому спілкуванні
  • Що таке соціальна типологія особистості
  • Сучасні підходи до типології особистості (MBTI, DISC, Соціоніка, та багато інших)
  • Типологія Майєрс Бріггс (Myers-Briggs Type Indicator). Історія створення: опитувальник
  • Майєрс-Бріггс та основні поняття.
  • Особливості особистісних відмінностей (Майєрс Бріггс типи)
  •  Спрямованість енергії: Екстраверт / Extraverted - Інтроверт / Introverted
  •  Сприйняття інформації: Інтуїт / Intuitive - Сенсор / Sensing
  •  Особливості прийняття рішень: Логік / Thinking - Емоціонал / Feeling
  •  Сприйняття часу і самоорганізація: Судження, що виносить / Judging - Сприймає / Perceiving

Модуль 2. Комунікативні прийоми спілкування з різними типами особистостей.

  •  Зовнішні прояви особистісних відмінностей.
  • Експрес-діагностика співрозмовника.
  • Облік особистісних відмінностей у комунікації
  • Ефективні прийоми спілкування з різними типами

Модуль 3. Визначення власного типу особистості

  • Тестування визначення типу особистості
  • Самоаналіз результатів та рекомендації з особистого розвитку
  • Діагностика оточення та план покращення робочих взаємин

Модуль 4. Врахування особистісних відмінностей у діяльності менеджера

  • Застосування типології особистості у вирішенні конфліктів
  • Особисті відмінності та постановка завдань підлеглим
  • Врахування особистісних відмінностей при побудові команди
  • Ефективне проведення робочих зустрічей та зборів
  • Вирішення проблем та прийняття рішень
  • Управління змінами


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.